XXL Nutrition

koffie

Probeer mijn koffie af te pakken en ik sla je in elkaar :cool: :D
Ik leef op dat spul.

Dani! You're back! Geniaal, hoe gaat het nu met je? Weer beter hoop ik? :)

caffeine heeft toch niet zulke nare bijwerkingen als efedrine ?
want dan haal ik ook naast fatburners caffeinepillen erbij :D

ladylay zei:
caffeine heeft toch niet zulke nare bijwerkingen als efedrine ?
want dan haal ik ook naast fatburners caffeinepillen erbij :D

Neem je alleen dat maar?
Wat weinig gewoon een cocktailtje

efedra stack
xenadrine stack
thermo stack

krijg je het vast wel warm van!

TongPo zei:
Groene thee is een goed alternatief.

groene thee is smerig. Tijdens mijn stage waren de dames op de afdeling gezamenlijk aan het lijnen: groene thee hoorde ook in dat dieet (dat woord alleen al, word er helemaal gek van). uit solidariteit heb ik ook eens een kop geprobeerd: gadver.

ik ben een enorm stuk geminder met koffie drinken, zoop eerder behoorlijk wat (zeker 10 bakken op een dag). 's ochtends is het even wennen zonder koffie en door mijn eetpatroon zit ik toch standaard 's ochtends op de pot :D
enige verschil is dat ik nu niet hoef te rennen...

overigens: caffeine verhoogt de darmperistaltiek en daarmee de 'doorstroomsnelheid' van je voedsel: kan me niet voorstellen dat dat goed is voor een gedegen voedselopname (net zoals roken dat dus niet je stofwisseling verhoogt, maar je uitscheiding)

ik heb eens ergens gelezen dat caffeine niet samen met creatine gebruikt moet worden.

creatine houd vocht vast in de spieren en caffeine drijft vocht af gaat dus tegen elkaar in. of het helemaal klopt weet ik niet maar zie de logica er wel van in

Dani zei:
Probeer mijn koffie af te pakken en ik sla je in elkaar :cool: :D
Ik leef op dat spul.

Yep. Me too.

Ben verslaafd aan dat spul. Hoe sterker hoe beter.

Of het goed is weet ik niet, maar dat kun je je bij elke verslaving afvragen.

''''Neem je alleen dat maar?
Wat weinig gewoon een cocktailtje

efedra stack
xenadrine stack
thermo stack

krijg je het vast wel warm van!'''''

straks, als ik halverwege ben haal ik fatburners zonder efedrine, en volgende week ofzo caffeinepillen...wil juist niet heel erg warm krijgen en al die andere bijwerkingen, doe het alleen voor vetverbranding :rolleyes:

Ik vindt koffi echt vies, er zit zo´n nare nasmaak aan, geef mij maar een lekker bakkie thee en dan die groene ;)

AAJ zei:
ik heb eens ergens gelezen dat caffeine niet samen met creatine gebruikt moet worden.

creatine houd vocht vast in de spieren en caffeine drijft vocht af gaat dus tegen elkaar in. of het helemaal klopt weet ik niet maar zie de logica er wel van in

Het vasthouden van vocht is natuurlijk maar een bijverschijnsel. Daarom neem je creatine niet... je neemt het omdat het je fosfaat-pool vergroot en je daarom meer anaerobe arbeid kunt verzetten (meer reps doen zeg maar). Daar zal niks in wijzigen, de ergogene werking van creatine zal dan ook niet verminderen mijns insziens.

Terug
Naar boven