XXL Nutrition

Kogel mist hoofd op 6cm na

Iemand de film Running Scared (2006) gezien? :p

whaha sick zeg :)

Luister die gast zou het genoegen hebben om dagen in mijn kelder te mogen vertoefen. Elke dag krijgt hij een snee met een vlijmscherp scheermes in zijn fl**ker waarna ik als hij 7L bloed verloren is hem alsnog liquideer.

Gratiswitteneus zei:
Luister die gast zou het genoegen hebben om dagen in mijn kelder te mogen vertoefen. Elke dag krijgt hij een snee met een vlijmscherp scheermes in zijn fl**ker waarna ik als hij 7L bloed verloren is hem alsnog liquideer.

Middag dipje? ;)

RichardV zei:
Haha, kijk hier eens naar de gemiddelde buitengevel van een gebouw (lees geen woning en geen gebouwen met een betonnen of stenen gevel).
Is vaak een prefab elementje. wat onder en boven een keer wordt vastgezet. Meestal opgebouwd uit houten sTen met een gipsplaat aan de binnenzijde en een dun metalen plaatje aan de buiten zijde. Als je echt wilt ros je daar ook door heen en lig je beneden.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar in Amerika bestaan 90% van de huizen niet uit baksteen "2 - 4 keer zo duur als hier". Houten frame opbouwen, paar schotten er tegenaan et voila. Dat is ook een van de redenen waarom daar alles in puin ligt na een flinke storm. De pa van een collega woont in Amerika en die scheet alle kleuren van de regenboog toen hier vorig jaar die heftige storm losbarste :D .

Damn zeker geluk, dat vest op het laatste plaatje :D

Ik zou echt niet meer lekker achter m'n laptop zitten voor die gast eruitgezet is.

tja amerika zegt genoeg lijkt me
gozer heeft veel geluk gehad

Wel humor vind ik die 2 kogel vrije vesten:D

Bwoa

Kan gebeuren, moeten ze maar geen wapens uitvinden...

RichardV zei:
Is vaak een prefab elementje. wat onder en boven een keer wordt vastgezet. Meestal opgebouwd uit houten sTen met een gipsplaat aan de binnenzijde en een dun metalen plaatje aan de buiten zijde. Als je echt wilt ros je daar ook door heen en lig je beneden.
Jij misschien :D

Man-Mountain zei:
Ja in amerika kun je met worstelen gewoon iemand door de muur heen rossen. Wat de ****ing mong**l die buurman, snap niet dat die gast zn eigen pipa niet ff pakte en die fool kapot blast

Je weet toch, thuglife :eek:

Als zon flippo mij doodschoot schopte ik die gast helemaal in elkaar....

dan vraag je je af wie er nu in zijn badkamer met geweren schiet:shake: .

Ofwel stond die voor de spiegel wat te posen met zijn geweer en schoot hij per ongeluk.
Ofwel wist hij niet meer dat er een kogel in zat. In ieder geval is het een knoeier met wapens

hola! :D

dat ging net goed. Maar die kogel is dus een paar ruimtes doorgeknapt, whahaha! kwaliteitje, kwantiteitje...
lekkere buurman :cool:

overigens is 3 inch ong 7,5 cm DBC :D

Magnum 44; the most powerfull handgun in the world (Clint Eastwood aka Dirty Harry) :thumbup:

Terug
Naar boven