- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gratiswitteneus zei:Luister die gast zou het genoegen hebben om dagen in mijn kelder te mogen vertoefen. Elke dag krijgt hij een snee met een vlijmscherp scheermes in zijn fl**ker waarna ik als hij 7L bloed verloren is hem alsnog liquideer.

RichardV zei:Haha, kijk hier eens naar de gemiddelde buitengevel van een gebouw (lees geen woning en geen gebouwen met een betonnen of stenen gevel).
Is vaak een prefab elementje. wat onder en boven een keer wordt vastgezet. Meestal opgebouwd uit houten sTen met een gipsplaat aan de binnenzijde en een dun metalen plaatje aan de buiten zijde. Als je echt wilt ros je daar ook door heen en lig je beneden.
.Jij misschienRichardV zei:Is vaak een prefab elementje. wat onder en boven een keer wordt vastgezet. Meestal opgebouwd uit houten sTen met een gipsplaat aan de binnenzijde en een dun metalen plaatje aan de buiten zijde. Als je echt wilt ros je daar ook door heen en lig je beneden.

Man-Mountain zei:Ja in amerika kun je met worstelen gewoon iemand door de muur heen rossen. Wat de ****ing mong**l die buurman, snap niet dat die gast zn eigen pipa niet ff pakte en die fool kapot blast

Tractortje zei:
qiniz zei:Als zon flippo mij doodschoot schopte ik die gast helemaal in elkaar....
.Jinsu zei: