AndroidHealthClinic

Kogel mist hoofd op 6cm na

ParadiseFold zei:
Nah, niet echt. SUE the mtf-er ! Hop voor minimaal 20 miljoen in lost damages aanklagen. Hij kan nooit meer normaal Warcraft spelen, doomed for life. :rolleyes:

Citeer: "Als zon flippo mij doodschoot schopte ik die gast helemaal in elkaar...."

Als je dood bent kun je niet meer veel :P .

Note the twin .50AE Desert Eagles
Wie heeft er nou 2 dezelfde .50 handpistolen in huis ???

eentje is er voor reserve onderdelen ofzo want niemand kan 2 .50 pistolen afvuren en ook nog iets raken, behalve het plafond, de vloer of de persoon naast je...

Lauw zei:
Wie heeft er nou 2 dezelfde .50 handpistolen in huis ???

eentje is er voor reserve onderdelen ofzo want niemand kan 2 .50 pistolen afvuren en ook nog iets raken, behalve het plafond, de vloer of de persoon naast je...

Is wel te doen, je moet alleen weten hoe je zo een wapen moet vasthouden. En .50 AE is nog niet zo heftig, is nog leuker spul te krijgen :D . Is trouwens altijd leuk om met een .44 Mag naast iemand te gaan schieten die met een .22lr bezig is :D .

ja, als je de wapens om de beurt schiet en flink sterke armen hebt dan raak je heel misschien wat. Maar zoals in de films dat lukt je nooit :D

.50 AE (action express?) vind jij niet zo heftig ???
ik heb ooit eens met .45 acp (colt 1911) geschoten en dat vond ik toch best pittig, ik raakte geen zak (op 10 meter :o ).

.22lr is wel lekker ontspannen knappen, dan kan je het mikken een beetje leren :D

Lauw zei:
ja, als je de wapens om de beurt schiet en flink sterke armen hebt dan raak je heel misschien wat. Maar zoals in de films dat lukt je nooit :D

.50 AE (action express?) vind jij niet zo heftig ???
ik heb ooit eens met .45 acp (colt 1911) geschoten en dat vond ik toch best pittig, ik raakte geen zak (op 10 meter :o ).

.22lr is wel lekker ontspannen knappen, dan kan je het mikken een beetje leren :D

Wat kost het om een potje te gaan schieten bij zo'n schietbaan dan?
Lijkt me wel lache, als het geen vermogen kost in ieder geval. En ik heb al moeite met mikken op de pot als ik moet zeiken, maar toch leuk om eens te proberen lijkt mij.

@ Lauw

Op 10 meter niets raken is schandalig :whip: .

@ Guido 20

Dat moet je eens gaan vragen bij een schietbaan bij jou in de buurt, munitie is niet al te duur tot 9mm, daarna gaan de prijzen toch flink omhoog.

Guido20 zei:
Wat kost het om een potje te gaan schieten bij zo'n schietbaan dan?
Lijkt me wel lache, als het geen vermogen kost in ieder geval. En ik heb al moeite met mikken op de pot als ik moet zeiken, maar toch leuk om eens te proberen lijkt mij.
volgens mij moet je je tegenwoordig laten registreren en screenen ze je. Maar dat is in jou geval natuurlijk geen probleem... toch? en een beetje fatsoendelijk wapen is best duur, en ik denk niet dat een schietsportvereniging uitleen wapens heeft. (mag ik van u de uitleen AK? oh die is al uitgeleend, doe dan maar de uitleen colt m4 :D).

ik heb een paar keer met de walther p5 van mn pa geschoten (in de schietkelder op het politiebureau) en een paar keer in de schietkelder op een militair oefenterein in de buurt van arnhem (ben de naam ff kwijt), en dat had een vriend van me weer geregeld via zijn pa. Het was ook niet helemaal vrijblijven hoor, we moesten wel ff van tevoren personalia doorgeven. :)

edit: op dat oefenterein was wel het vetst. Daar hebben we onder begeleiding van een schietinstructeur van het leger met van alles en nog wat geschoten, dat was echt super leuk. en die vent leerde je hoe je ook nog dingen kon raken. En hoe je je wapen zo hanteert dat je niet per ongeluk de hersens van de man naast je eruit knalt (want dat schijnt dan weer niet te mogen op een schietbaan ofzo, de vlekken schijnen lastig uit het hoogpolig tapijt te gaan)

ik vind wapens echt heel slecht enzovoort enzovoort en ik weet dat ze alleen maar gemaakt zijn om dood & verderf te zaaien enzovoort enzovoort. Maar als ik deze kadoo zou krijgen dan houdt ik 'm toch maar. Lekker op blikjes schieten. Op 300 meter :eek: En als het magazijn leeg is dan verschredder je het blikje heel milieubewust met de granaatwerper :thumb:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn, dan heb je een partij mazzel. :p

Lauw zei:
volgens mij moet je je tegenwoordig laten registreren en screenen ze je. Maar dat is in jou geval natuurlijk geen probleem... toch? en een beetje fatsoendelijk wapen is best duur, en ik denk niet dat een schietsportvereniging uitleen wapens heeft. (mag ik van u de uitleen AK? oh die is al uitgeleend, doe dan maar de uitleen colt m4 :D).

Ze screenen maar een end weg, een paar verkrachtingen en ontvoeringen links en rechts zullen toch niet ernstig zijn?

Maar als ik niet eens de mogelijkheid heb om met zo'n Vieze Harry pistool te schieten is de lol der ook snel af. Ik hou het dan wel bij een schiettent op de kermis. :D

Om nou een vermogen te investeren om een paar keer te schieten, dan ga ik liever een weekje in Irak op vakantie ofzo.

Guido20 zei:
Ze screenen maar een end weg, een paar verkrachtingen en ontvoeringen links en rechts zullen toch niet ernstig zijn?

Maar als ik niet eens de mogelijkheid heb om met zo'n Vieze Harry pistool te schieten is de lol der ook snel af. Ik hou het dan wel bij een schiettent op de kermis. :D

Om nou een vermogen te investeren om een paar keer te schieten, dan ga ik liever een weekje in Irak op vakantie ofzo.
ik heb laatst een poosje met een Amerikaan zitten lullen die bij een vriend op bezoek was. Hij bezat een ranch met 1700 melkkoeien (nee, ik overdrijf niet 1700) en een enorm stuk land ergens aan de grens met californie. En zijn hobby was samen met z'n maten bier drinken, de lege flesjes een eind wegflikkeren en dan om beurten op schieten. En zo hadden ze nog een hele reeks spelletjes die inhielden dat je moest zuipen en knallen :roflol:
Hij had een glock 17 een glock 19 een .357 smith & wesson en nog een hele reeks jagdwapens varierend van een karabijn t/m een hagelgeweer.
Maargoed, dat zou dus echt de enige reden zijn om ooit naar amerika te emigreren.

Jinsu zei:
@ Lauw
Dat moet je eens gaan vragen bij een schietbaan bij jou in de buurt, munitie is niet al te duur tot 9mm, daarna gaan de prijzen toch flink omhoog.

Mag je in Nederland ook met een full-automatic knallen op een schietbaan? Een FAL of M4 leegschieten lijkt me nogal genieten.

Vol-automatisch mag niet zomaar. Ik ga weleens met een vriend mee die is lid van een vereniging en dan schieten we met een glock, karabijn of shotgun. Die laatste is overigens wel kicken :D

Full-auto is in Nederland alleen mogelijk als je een uitnodiging krijgt van een militaire eenheid :) . In Belgie is wel een baan waar je met full-auto kunt schieten Poddewijn Eddy in Zottegem of iets dergelijks.

Shotgun is OG volgens de nieuwe circulaire, m.a.w. hij moet hem opschieten totdat kapot is.

Dude van je laatste zin bak ik niet zoveel. Ik geloof trouwens dat 3xl bekend is met automatische wapens.

Jinsu zei:
Full-auto is in Nederland alleen mogelijk als je een uitnodiging krijgt van een militaire eenheid :) . In Belgie is wel een baan waar je met full-auto kunt schieten Poddewijn Eddy in Zottegem of iets dergelijks.

Shotgun is OG volgens de nieuwe circulaire, m.a.w. hij moet hem opschieten totdat kapot is.

Dat is relax kerel, ga ik daar eens kijken. Belgische leden die daar al eens geweest zijn?

Eddy Poddevijn - mooi baasje! :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pat21 zei:
Dude van je laatste zin bak ik niet zoveel. Ik geloof trouwens dat 3xl bekend is met automatische wapens.

Shotgun is in het geheel OG "ongewenst verklaard" bij de circulaire van augustus 2005. Hij heeft mazzel dat hij het wapen op zijn verlof heeft staan. Mocht hij ooit van plan zijn dit wapen 2e hands legaal door te verkopen, forget it dit mag niet meer.

Misschien snap je het nu ;) .

Terug
Naar boven