Fitness Seller

Kom er niet uit.

RePlay12

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Ik wil gaan beginnen, maar mij werd aangeraden eerst een voedingsschemate maken alvorens te starten met trainen. Ik ben op 't moment mager (80 kilo bij 2m) en heb geprobeerd een voedingsschemain elkaar te zetten. Gezien ik nog thuis woon en naar school ga, is mijn vrijheid enigszins beperkt.

Op het moment kom ik sowieso te laag uit, maar vooral wat betreft vet en eiwitten kom ik niet goed uit. Hoe kan ik dit gemakkelijk, zonder een hele kip o.i.d. te hoeven voor te bereiden, bereiken?

Voedingschema is bijgesloten.

Bijlagen

7:00 brinta erbij

10:00 zijn dat eieren? Zo ja, dan kloppen die voedingswaarde volgens mij niet

12:00 veel meer kipfilet plakken per boterham

16:00 200 gr kip erbij

21:00 500 naturel kwark, niet 6,5gr per 100 troep. (als je moeite hebt 500 binnen te krijgen ipv 100 kan je er wat water bij doen, dan drink je het weg).

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips, ik heb enkele dingen aangepast. Ik heb niet je volledige instructies erin gestopt, gezien ik simpelweg denk dat ik nog niet zoveel opkan... :P
Met het huidige schema ga ik al ineens veel meer eten, dus ik wil het niet té veel pushen. Ik heb de kip en kwark gedeeltelijk en de brinta niet verandert. Ik kom nu overigens wel over de 120% van mijn energiebehoefte.

Ik heb m'n nieuwe schema geüpload. Volgens mij kom ik nog wel vrij veel tekort qua vetten.

Bijlagen

300g kwark levert meer dan 79kcal op ;)
Die banaan bij 21:00 zou ik weglaten als ik jou was.
Je mist nog gezonde vetten, 53,8g is erg weinig voor jou lengte en gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
300g kwark levert meer dan 79kcal op ;)
Die banaan bij 21:00 zou ik weglaten als ik jou was.
Je mist nog gezonde vetten, 53,8g is erg weinig voor jou lengte en gewicht.

Ja, je hebt gelijk. Die kcal bij de laatste 300g kwark klopten niet, het moest 213 zijn. Over het vet: hoe kan ik dit het beste aanvullen?

Wat voor boter gebruik je op de boterhammen? becel dieet, met 60% vet is wel goed om je vet iets op te krikken. Boterhammen redelijk dik besmeren. De vetten zijn plantaardig, dus redelijk gezond.

Pindakaas, olijfolie, pinda's, noten, avocado, vette vis...

Terug
Naar boven