Amand
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik zeg is geen recomp, maar gewoon een kcal&carb cycle methode om af te vallen.Wat michieln omschrijft is een vorm van bodyrecomp. Echter is dat niet de snelste weg om zoveel mogelijk vet te verliezen. Je kunt wel goed kracht/spier behouden en langzaam vet kwijt raken. Veel mensen halen uitstekende resultaten, maar het gaat wel relatief traag.
Als je zo snel mogelijk wilt afvallen is RFL misschien iets voor jou.
Ik had het inderdaad verkeerd gelezen. Er staat eronder in plaats van erboven. Als het erboven was geweest, was het een vorm van recomp. Nu omschrijf je (zoals je aangeeft) een manier om te cutten.Wat ik zeg is geen recomp, maar gewoon een kcal&carb cycle methode om af te vallen.
Recomp is als je op trainingsdagen boven onderhoud zit, ik zeg volgens mij vrij duidelijk dat je op trainingsdagen op onderhoud of zelfs 5 tot 10% daaronder kunt zitten.
Op rustdagen ga je er dan 25 tot 30% onder zitten, en is je tekort vrij groot (meestal 700 tot 800 kcal). Daardoor is je wekelijkse tekort alsnog 3000 tot 3500 kcal. (zelfde als je 500 of iets minder per dag onder onderhoud gaat zitten).
En het is juist een hele effectieve manier om af te vallen.
Probeer te mikken op een halve kg aan gewichtsverlies per week