El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BBwannabe zei:
j/kDBC01 zei:Zoals zo vaak hebben we het in dbol threads niet meer over de werking of effecten, maar slechts over de bijwerkingen en klachten. Het lijkt Outlook wel. Wanneer worden we wijs?![]()
DBC01 zei:Zoals zo vaak hebben we het in dbol threads niet meer over de werking of effecten, maar slechts over de bijwerkingen en klachten. Het lijkt Outlook wel. Wanneer worden we wijs?![]()
Zou je toch uit de post moeten kunnen opmaken dat dat niet zo is!!BarmaN!! zei:

BBwannabe zei:kerel wil je ff breed worden voor de zomer ofzo.
Je weet 0,0 over AS, je hebt niet eens een degelijke kuur in elkaar geplanned. Die vent die jou 50 mg heeft aangeraden verdient een rotschop.
Je wilt twee keer per week injecteren? Hoeveel mg deca zit er in die vials? Welk merk deca is het?
Nou, lees es alle serieuze klachten van gebruikers. Allemaal koppijn, hoge bloeddruk en rugklachten-drama's.BBwannabe zei:

WTF wat doe je hier als je toch niet naar onze raad luistert? Stel die vragen dan ook maar aan je "begeleider".glennvanvoren zei:Ik ben nu gestopt met mijn kuur en ga overschakelen op deca,de man die me 50 mg heeft aangeraden houd zich al jaren bezig met wedstrijdmannen,dus hij kent er wel wat van.
ik hoop dat de deca goed gaat,wat zijn jullie ervaringen met deca en hoeveel nemen.Ik ga 2*per week injecteren