MuscleMeat

koppijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals zo vaak hebben we het in dbol threads niet meer over de werking of effecten, maar slechts over de bijwerkingen en klachten. Het lijkt Outlook wel. Wanneer worden we wijs? ???

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Zoals zo vaak hebben we het in dbol threads niet meer over de werking of effecten, maar slechts over de bijwerkingen en klachten. Het lijkt Outlook wel. Wanneer worden we wijs? ???

Ik ben nu gestopt met mijn kuur en ga overschakelen op deca,de man die me 50 mg heeft aangeraden houd zich al jaren bezig met wedstrijdmannen,dus hij kent er wel wat van.
ik hoop dat de deca goed gaat,wat zijn jullie ervaringen met deca en hoeveel nemen.Ik ga 2*per week injecteren

DBC01 zei:

kheb niet de hele thread gelezen maar wat heb jjij tegen dianabol? kzelf geef ook de voorkeur aan alles prikken.

Laatst bewerkt:
kerel wil je ff breed worden voor de zomer ofzo.
Je weet 0,0 over AS, je hebt niet eens een degelijke kuur in elkaar geplanned. Die vent die jou 50 mg heeft aangeraden verdient een rotschop.
Je wilt twee keer per week injecteren? Hoeveel mg deca zit er in die vials? Welk merk deca is het?

uh is dat voo rmij bedoelt?

BBwannabe zei:
kerel wil je ff breed worden voor de zomer ofzo.
Je weet 0,0 over AS, je hebt niet eens een degelijke kuur in elkaar geplanned. Die vent die jou 50 mg heeft aangeraden verdient een rotschop.
Je wilt twee keer per week injecteren? Hoeveel mg deca zit er in die vials? Welk merk deca is het?

Wat een drama dit. Die jongen weet inderdaad niet wat ie doet.
2*=wat? Mijn god als dit maar goed gaat. Eerst z'n lever belasten met 50mg dbol per dag, nu de langzaam esterende Deca erin doen...houdt ook al redelijk lekker vocht vast...

Enne BArman, wat ik tegen Dbol heb? :D Nou, lees es alle serieuze klachten van gebruikers. Allemaal koppijn, hoge bloeddruk en rugklachten-drama's.
Dat heb ik ertegen. Je verwacht toch leuke resultaten te lezen over een roid maar als de thread 'dbol' heet dan weet je meteen dat er problemen zijn.

okey is duidelijk

glennvanvoren zei:
Ik ben nu gestopt met mijn kuur en ga overschakelen op deca,de man die me 50 mg heeft aangeraden houd zich al jaren bezig met wedstrijdmannen,dus hij kent er wel wat van.
ik hoop dat de deca goed gaat,wat zijn jullie ervaringen met deca en hoeveel nemen.Ik ga 2*per week injecteren
WTF wat doe je hier als je toch niet naar onze raad luistert? Stel die vragen dan ook maar aan je "begeleider".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven