MuscleMeat

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat we een beetje moe worden van moslims die het niet op joden hebben en de holocaust ter discussie willen stellen, halve gare.

Ik vind dat het ter discussie stellen van de holocaust moet kunnen. Net als elk historisch feit moet ook dit drama onderworpen kunnen worpen aan onderzoek. Als het onderzoek geen steek houdt, wordt het toch met de grond gelijk gemaakt. Zo gaat het trouwens in elke wetenschapstak.

Moslims die het niet van joden moeten hebben, nou ja, dat is niet altijd zo, en is trouwens wederszijds.
Zolang de Palestijnen door ISrael genaaid worden door een illegale bezetting, zullen ongeschoolde jongere moslims het zionisme gelijkstellen met het Judaisme en joden.

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Weet jij waar die cijfers vandaan komen? Dus hoe het westen weet hoeveel joden er zijn vergast?

ALs je de cijfers in vraag stelt, dan moet je dat ook kunnen onderbouwen. Ik zou zeggen "anders maak je jezelf belachelijk", maar daar is het nu al te laat voor.

Wat is precies je vraag TheDeen? Het bewijs dat er een programma was om joden fysiek uit te roeien of het exacte cijfer van slachtoffers?

• Like
Waarderingen: mat
Omdat het hier tegenwoordig vol zit met gare figuren die een vertroebelde visie op 'de waarheid' hebben, waarvan jij er natuurlijk één van bent. Voel me verder niet bedreigd. :)

Omdat we een beetje moe worden van moslims die het niet op joden hebben en de holocaust ter discussie willen stellen, halve gare.

Ik vind dat het ter discussie stellen van de holocaust moet kunnen. Net als elk historisch feit moet ook dit drama onderworpen kunnen worpen aan onderzoek. Als het onderzoek geen steek houdt, wordt het toch met de grond gelijk gemaakt. Zo gaat het trouwens in elke wetenschapstak.

Moslims die het niet van joden moeten hebben, nou ja, dat is niet altijd zo, en is trouwens wederszijds.
Zolang de Palestijnen door ISrael genaaid worden door een illegale bezetting, zullen ongeschoolde jongere moslims het zionisme gelijkstellen met het Judaisme en joden.

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

ALs je de cijfers in vraag stelt, dan moet je dat ook kunnen onderbouwen. Ik zou zeggen "anders maak je jezelf belachelijk", maar daar is het nu al te laat voor.

Jullie zijn echt helemaal de weg kwijt.

Ik vraag alleen maar om bewijs.

WTF is daar mis mee?

Heb nog steeds geen antwoord gehad en wordt helemaal ondergegooid met aannames/opinie/emotie.

Echt te zielig voor woorden dit. :(

Wat is precies je vraag TheDeen? Het bewijs dat er een programma was om joden fysiek uit te roeien of het exacte cijfer van slachtoffers?

Hoe men aan die exacte cijfers zijn gekomen.

Dus hoe weten wij hoeveel slachtoffers er zijn gevallen? Waarop zijn die cijfers gebaseerd?

Hoe men aan die exacte cijfers is gekomen. Dus hoe weten wij hoeveel slachtoffers er zijn gevallen? Waarop zijn die cijfers gebaseerd?

Er zijn geen exacte cijfers, in de letterlijk zin van het woord, en die zullen er ook nooit komen. Als bron heeft men allerhande documenten, rapporten en getuigenissen van betrokkenen.

Richard J. Evans haalt de volgende cijfers aan:

Extermination Camps: 3 million
Mobile gas vans: 700,000
Shot: 1.3 million ('were shot by SS Task Forces, police units and allied forces or auxiliary militias.')

Anything up to a million Jews died of Hunger, disease, or brutality and shootings in the concentration camps camps and especially the ghettos that the Third Reich established in the occupied territories

Conclusie:

A precise total is impossible to arrive at, but its certain that at least 5.5 million jews were deliberately killed in one way or another by the Nazis and their allies. Since the opening of the archives in the former Soviet bloc in the 1990s it has become clear that the probable total is around 6 million, the figure given by Adolf Eichmann at his trial in Jerusalem in 1961

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven