XXL Nutrition

Koran en wonderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus eigenlijk is het voor mensen die voor zichzelf niet kunnen bepalen wat goed of slecht is en liever achter iemand aanlopen die voor hun denkt?

Het is voor mensen die begrijpen dat Allah het beste weet wat het beste voor zijn schepping is.
Hij is de maker van alles en wie weet beter hoe iets werkt dan de maker?

Haha yoooo,dat is waarom al die landen die hem letterlijk volgen zo'n hoge beschavingen zijn dan. :roflol:

Dat heeft met verschillende oorzaken te maken,onder andere dat moslims zich meer richten op het hiernamaals.

Black Cobra mijn beste,
besef je wel dat Allah een vreselijke straf voor bigamie in zijn/haar goddelijk plan heeft ingebakken?!!!
Ik heb deze in al haar verschrikkingen al mogen ervaren dus ik weet waarover ik spreek.....:D

Leg effe uit wat je precies bedoeld a.u.b:o

Black Cobra, het westen is extreem hypocriet in het veroordelen van bepaalde daden, dat beaam ik, maar dat neemt niet weg dat de Koran duidelijk door een mens is geschreven, vol wetenschappelijke onzin staat, en je uit je nek lult.

Dat heeft met verschillende oorzaken te maken,onder andere dat moslims zich meer richten op het hiernamaals

Ok dus de koran is het perfecte handboek voor het leven en dan maak je vervolgens het leven van talloze mensen een shithole? Er zijn verschillende handboeken van het leven,wat als dat van jullie niet het juiste is? Wat als er geen God is? Dan heb je er zip aan gehad,enkel een miserabel leven onder enge regeltjes van 1400 jaar geleden.

Ok dus de koran is het perfecte handboek voor het leven en dan maak je vervolgens het leven van talloze mensen een shithole? Er zijn verschillende handboeken van het leven,wat als dat van jullie niet het juiste is? Wat als er geen God is? Dan heb je er zip aan gehad,enkel een miserabel leven onder enge regeltjes van 1400 jaar geleden.

Wat als Hij niet bestaat? Waar komt dat boek dan vandaan?
En was nou als hij wel bestaat? Dan zal je voor eeuwig branden

[/COLOR]
Als je moslim bent,elke moslim krijgt minimaal 2 vrouwen. :)

Black Cobra mijn beste,
besef je wel dat Allah een vreselijke straf voor bigamie in zijn/haar goddelijk plan heeft ingebakken?!!!
Ik heb deze in al haar verschrikkingen al mogen ervaren dus ik weet waarover ik spreek.....:D

Leg effe uit wat je precies bedoeld a.u.b:o

Straf voor bigamie is meerdere schoenmoeders! Black Cobra, Allah straft direct.

Laatst bewerkt:
Er is maar één god, zijn naam is Freddie Mercury.

Waarom blijft iedereen toch kappen op de islam? De oorlogen in de wereld komen heus NIET door de islam waarom willen ze hier nooit begrijpen/aanvaarden. Een echte islamiet moet zijn/haar cultuur behouden en de familie en familiewaarden eren in eigen land. De oorzaak van alle onrecht ligt bij dit onderste filmpje http://www.youtube.com/watch?v=i3CjRBVEENo

Laatst bewerkt:
Als die koran toch overal een antwoord op heeft dan ben ik wel benieuwd waarom ik altijd van die rode vlekken boven me knieën heb na het schijten.

Waarom blijft iedereen toch kappen op de islam? De oorlogen in de wereld komen heus NIET door de islam waarom willen ze hier nooit begrijpen/aanvaarden. Een echte islamiet moet zijn/haar cultuur behouden en de familie en familiewaarden eren in eigen land. De oorzaak van alle onrecht ligt bij dit onderste filmpje http://www.youtube.com/watch?v=i3CjRBVEENo

Voor wie het filmpje niet gaat kijken is hier een samenvatting; ISIS staat voor Israeli secret intelligence service, en de conclusie is dus; het is een complot van de joden.

:roflol: Het aantal complot-theorie/moslim mafkezen is wel behoorlijk toegenomen de laatste tijd.

Voor wie het filmpje niet gaat kijken is hier een samenvatting; ISIS staat voor Israeli secret intelligence service, en de conclusie is dus; het is een complot van de joden.

:roflol: Het aantal complot-theorie/moslim mafkezen is wel behoorlijk toegenomen de laatste tijd.

manmanman en komen echt steeds meer debielen :roflol:

Dankzij het internet kunnen die mong*len je tegenwoordig overal lastig vallen.

Ik heb je de vorige maal al de echt naam van Baghdadi gezegd en je uitgenodigd om naar Bagdad te gaan, waar hij leefde, om naar hem te vragen. Enkele journalisten hebben dat al gedaan, jij niet.
Toch beweer je het beter te weten?

Heb je btw al eens gezocht naar de oorsprong van waar die "informatie" komt dat Baghdadi uit Israël zou komen?
Ik weet het hoor... het komt van de zelfde mensen die onder andere de VS de schuld geven van onder andere droogte (en bijgevolg slechte oogst), aardbevingen etc...

Bovendien wordt er dan gezegd dat de informatie door Snowden vrijgegeven zou zijn. In een poging om achterlijke goedgelovige mensen (zoals Dietser) op hun hand te krijgen. Terwijl Snowden er helemaal niets mee te maken heeft ...

Wie alles geloofd wat mensen die alles op de VS / GB / Israël / ... steken moet wel héél achterlijk zijn. Ja hoor, alles wat slecht is in de wereld zit de VS achter, zelfs achter natuurrampen :rolleyes::hamer:.

... Wie alles geloofd wat mensen die alles op de VS / GB / Israël / ... steken moet wel héél achterlijk zijn. Ja hoor, alles wat slecht is in de wereld zit de VS achter, zelfs achter natuurrampen :rolleyes::hamer:.
Het weer veranderen kost veel geld maar iedereen die wetenschappelijke bladen leest weet dat het mogelijk is
http://www.youtube.com/watch?v=9wRJVe98VeQ

De aarde draait rond , de zon draait niet rond de aarde al staat dat niet zo in de tora/koran/bijbel

Ik heb je de vorige maal al de echt naam van Baghdadi gezegd en je uitgenodigd om naar Bagdad te gaan, waar hij leefde, om naar hem te vragen. Enkele journalisten hebben dat al gedaan, jij niet.
Toch beweer je het beter te weten?

Heb je btw al eens gezocht naar de oorsprong van waar die "informatie" komt dat Baghdadi uit Israël zou komen?
Ik weet het hoor... het komt van de zelfde mensen die onder andere de VS de schuld geven van onder andere droogte (en bijgevolg slechte oogst), aardbevingen etc...

Bovendien wordt er dan gezegd dat de informatie door Snowden vrijgegeven zou zijn. In een poging om achterlijke goedgelovige mensen (zoals Dietser) op hun hand te krijgen. Terwijl Snowden er helemaal niets mee te maken heeft ...

Wie alles geloofd wat mensen die alles op de VS / GB / Israël / ... steken moet wel héél achterlijk zijn. Ja hoor, alles wat slecht is in de wereld zit de VS achter, zelfs achter natuurrampen :rolleyes::hamer:.

Whami vertrouw jij de "mainstream" media?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven