Fitness Seller

Kortademig tijdens cycle

• Topic Starter Topic Starter
Probeer meer vaste eiwitten binnen te krijgen,s ochtends en na de training juist maar whey of aminozuren. Het tussen door drinken van amino's zou ik er ook uitlaten.Enkel eiwitten consumeren tesamen met carbs en vetten.
En voor je gyno: heb je nog een AI liggen ? Nolvadex wordt afgeraden omdat het de receptoren gevoeliger maakt.
En lacteer je al ?

Een paar keer goed drukken en ik krijg er wel iets (al is het maar weinig) uit.

Gezien de verschillende suggesties nu alleen weer clueless of ik nu de nolva moet starten of een alternatief?

cools tabs kunnen tijdens een test kuur juist mee helpen, anavar bvb voor kracht en vvm, al zal dat laatste weinig zijn.

Ja ze helpen ook je lever ;)

En wat kunnen tabs dan dat soortgelijke injects niet kunnen? Zit er een stof in tabletten verwerkt die vet verbranden of voor mee kracht zorgt?

cools gewoon benieuwt wat zou jij mensen adviseren als nakuur alleen novla
of want nog meer?

Dokterbezoek weer achter de rug.....aangegeven wat ik aan het gebruiken was...

Longen en hart nagekeken incl. bloedtest en thorax foto's....niks te zien.

Ze gooien het nu op hyperventilatie......daar schiet je dan wat mee op.

Kan vocht achter de longen zijn ,heb dat weleens bij me zelf mee gemaakt zo .

Door vochtretentie wordt de diffusie-afstand van zuurstof groter, wat de uitwisseling tussen longen en het vaatsysteem bemoeilijkt. Kort gezegd moet je dus dieper of vaker inademen om eenzelfde O2/CO2 uitwisseling te krijgen. Voila, kortademig. Echter lijkt de topicstarter zelfs nog verbaasd te zijn dat hij met bijna een gram aan aromatiserende en oestrogene middelen zich niet lekker voelt. Joh.

Door vochtretentie wordt de diffusie-afstand van zuurstof groter, wat de uitwisseling tussen longen en het vaatsysteem bemoeilijkt. Kort gezegd moet je dus dieper of vaker inademen om eenzelfde O2/CO2 uitwisseling te krijgen. Voila, kortademig. Echter lijkt de topicstarter zelfs nog verbaasd te zijn dat hij met bijna een gram aan aromatiserende en oestrogene middelen zich niet lekker voelt. Joh.

Verbaasd nu zeker niet meer....heb vandaag een goed gesprek gehad met een begeleider van profs. Die viel bijna van z'n stok af toen ik zei dat ik elke drie dagen 1ml Sustanon 250 had gezet. Dat was voor iemand die het nog nooit gehad heeft gekkenwerk en zeker de oorzaak van het probleem.

Dus even een hele week niks...en dan flink de dosis omlaag of helemaal om naar de vertrouwde Test E.

Ik zal nog even posten hoe het afloopt.

Nogmaals thx voor de replies.....

Test is test hoor en je maakt natuurlijk zo een 80mg aan..
Je injecteert er 500.. Er gaat nog wat verloren van de ester.
Zo gek veel vind ik het niet. Wel kan je minder sides hebben van Test e.

Laatst bewerkt:
Ik heb al veel onderzocht wat het zou kunnen zijn...maar ik zie langzamerhand door de bomen het bos niet meer ???: vocht, hart, allergie, gear combo, spuit frequenties, ontsteking, etc.

Cheers

spuitfrequenties ,hoe kom je daarbij?

Ik ben altijd kortademig na het zetten van een spuit. Heb dit ook al op een dokter verteld gehad maar die had hier geen verklaring voor.

Mss iemand hier op t forum ?

Je voeding is k*t. Zeker al met deca erbij.

Is persoonsgebonden natuurlijk.

Gooi deca eruit en kijk wat dat geeft. Ben bijna zeker dat meeste klachten dan zullen verdwijnen.

Je staat wss ook niet erg droog?

Snap echt niet dat mensen zooi zoals deca blijven nemen :roflol:. Tren all the way, en als dat niet werk heb je nog primo of bold mits hoge dosering.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Clomid. Nolvadex is giftig voor cellen.

Het is sowieso allemaal niet erg goed voor je. Nolvadex giftig voor cellen is paniek zaaien voor niks.

Tja de eerste 3 weken zat je op ongeveer 100mg actieve stof per dag (30% meer dan je eigen lichaam op een week kan aanmaken). Vanaf week 2 stijgt dit nog eens. En je gebruikt 2 aromatiserende middelen, waarvan 1 op zichzelf nog eens oestrogeen is.

En dan nog eens een oral erbij. Weet niet wat mensen dan verwachten. Zoeken naar wat het kan zijn? Dat is jezelf wat wijsmaken zodat je niet hoeft te stoppen met je kuur. Denk dat het duidelijk is.

Natuurlijk komen er dan mensen geruststellen dat het bij hun goed gaat en het waarschijnlijk in het hoofd zit. Kort antwoordt is dat dit ronduit slecht voor je lichaam is en dit zijn bekende symptomen van de vele bijwerkingen die aas heeft.

Deca over 200mg is iets van het verleden. Het is gewoon te oestrogeen. En orals combineren met injects is onnodig en gevaarlijk. Ik raad aan met alles te stoppen en te luisteren naar je lichaam.

Orals met injects onnodig en gevaarlijk. Verklaar nader?!!

Orals met injects onnodig en gevaarlijk. Verklaar nader?!!

Nooooo don't do this shit. Nu komt er een waslijst aan 'studies' die vervolgens, 15 posts later ontkracht worden door zowel BigCat als GetXXL die ze weerleggen met daadwerkelijke studies waarna iedereen hoofdpijn heeft.

Ah nvm, we're safe. Oud topic.

@cools; deca bindt zich toch ook aan de progesteron receptor? daarom ook nooit nolva gebruiken bij deca.

Nooooo don't do this shit. Nu komt er een waslijst aan 'studies' die vervolgens, 15 posts later ontkracht worden door zowel BigCat als GetXXL die ze weerleggen met daadwerkelijke studies waarna iedereen hoofdpijn heeft.

Hehe goed punt bro! **** it.

nooooo don't do this shit. Nu komt er een waslijst aan 'studies' die vervolgens, 15 posts later ontkracht worden door zowel bigcat als getxxl die ze weerleggen met daadwerkelijke studies waarna iedereen hoofdpijn heeft.

:d :d

Terug
Naar boven