AndroidHealthClinic

korte kuur

BigMaus zei:
Zou kunnen ja....we merken het vanzelf.

Wat jij hier voorsteld heeft niets met dit soort kuren te maken.
Ik had je de links toch verstuurd??

Naar verkeerde adres. Veel mensen denken dat het MSN adres hetzelfde is als het mailadres, is dus niet zo.

info apestaartje dbc01.com

Als je wel naar bovenstaand adres hebt gestuurd is het miss tegengehouden door de mailserver ivm virussen (bestandsgrootte).

• Topic Starter Topic Starter
Ok, opnieuw verzonden kerel.
Trek er maar wat tijd voor uit!

BigMaus, ben je van plan om vlak na dit kuurtje (als je nog van kuurTJE kan spreken..) weer zo'n kuur te doen?

Hey Maus.
Was ff benieuwd hoe de zaken ervoor stonden.
Zijn er bv nog zaken die je heb aangepast aan je schema na alle reacties van ons,of laat je het zo als ie in eerste instantie is opgesteld.
Ben benieuwd.

Pure_tech zei:
Hey Maus.
Was ff benieuwd hoe de zaken ervoor stonden.
Zijn er bv nog zaken die je heb aangepast aan je schema na alle reacties van ons,of laat je het zo als ie in eerste instantie is opgesteld.
Ben benieuwd.

De tren ben ik niet helemaal uit...de dosering.
De t3 verlaag ik op aanraden van Rodge.

Verder kan er nog vanalles veranderen natuurlijk, maar in grote lijnen staat het vast.

Maus ik ben benieuwd man. Kan je mij het kuurstel eens pm-en? Ik hoor hier iedereen over grote hoeveelheden praten maar ik weet verder niks :)

kijk eens op de 1e pagina maat :D

Dat stond er eerst niet :D :o

@flex, dat van die 3 belgische ifbb kampioenen wat wil je daar mee zeggen?:mad: :mad: :D

@maus, veel commentaar heb ik er niet op te geven.
Alleen denk ik dat je met iets minder ook 5kg had kunnen bijkomen.
Waar ik naar benieuwd ben is het eindresultaat > hoeveel hou je nog over na pc en volledig herstel. Je kent waarschijnlijk ook wel de theorie achter fixeren en de tijd(?) wat dit vraagt! Evenals de snelheid waarmee een lichaam spier kan opbouwen. Zijn deze niet wat kort? Ik ben benieuwd.
Weet iemand die dit jaren geleden wou uittesten en heeft moeten opgeven door diaree en oplopende temperatuur. Sorry your not nr1:D
Hopelijk reageer je beter en geraak je door heel de kuur, anders heb ik geen feedback mijn proefkonijn!:D

Aan de schijt raken en al die dingen meer houd ik ernstig rekening mee.
Maar zoals ik al zei staat de kuur pas vast op dag 1 en niet eerder!

Bedoel je met fixeren de prime?

Dat ik niet nummer 1 ben boeit me weinig kerel.
Het punt is dat ik dit hele verhaal ook voor me kon houden en het niet met jullie delen, maar zo zit ik niet in elkaar.

Ik zal in alle eerlijkheid alles met jullie delen.
Ook als ik halverwege zo ziek word als een hond en ermee kap.

SQUAT zei:
@flex, dat van die 3 belgische ifbb kampioenen wat wil je daar mee zeggen?:mad: :mad: :D

@maus, veel commentaar heb ik er niet op te geven.
Alleen denk ik dat je met iets minder ook 5kg had kunnen bijkomen.
Waar ik naar benieuwd ben is het eindresultaat > hoeveel hou je nog over na pc en volledig herstel. Je kent waarschijnlijk ook wel de theorie achter fixeren en de tijd(?) wat dit vraagt! Evenals de snelheid waarmee een lichaam spier kan opbouwen. Zijn deze niet wat kort? Ik ben benieuwd.
Weet iemand die dit jaren geleden wou uittesten en heeft moeten opgeven door diaree en oplopende temperatuur. Sorry your not nr1:D
Hopelijk reageer je beter en geraak je door heel de kuur, anders heb ik geen feedback mijn proefkonijn!:D

Hehe ik duid niemand met de vinger, enige dat ik wil duidelijk maken is dat die toppers die ik ken het meer bescheiden aanpakken ;)

Wat ik me eigenlijk afvraag, Maussie... Hoe ga je 6ml winny, 2ml test en 1 of 2ml tren (totaal dus van 9-10ml) in je lijf krijgen... dagelijks? Er gingen namelijk geruchten dat Yates s nachts aan een infuus hing :D

Laatst bewerkt door een moderator:
flex170578 zei:
Hehe ik duid niemand met de vinger, enige dat ik wil duidelijk maken is dat die toppers die ik ken het meer bescheiden aanpakken ;)

Wat ik me eigenlijk afvraag, Maussie... Hoe ga je 6ml winny, 2ml test en 1 of 2ml trenbolone (totaal dus van 9-10ml) in je lijf krijgen... dagelijks? Er gingen namelijk geruchten dat Yates s nachts aan een infuus hing :D

Dat die toppers het bescheiden aanpakken geloof ik geen donder van kerel.
Op dit board zit ook een topper die met zeer bescheiden hoeveelheden beweert dat top-fysiek te hebben gekregen.

Maak je mij niet wijs.

Bovendien, smeer deze hoeveelheden uit over 16 en niemand hoor je ermeer over.
Voordat echt sides ontstaan ben ik al weer klaar met mn kuur.

En hoe ik die hoeveelheden in me krijg??
Gewoon die spuiten vullen en erin douwen!!

BigMaus zei:
Dat die toppers het bescheiden aanpakken geloof ik geen donder van kerel.
Op dit board zit ook een topper die met zeer bescheiden hoeveelheden beweert dat top-fysiek te hebben gekregen.

Maak je mij niet wijs.

Bovendien, smeer deze hoeveelheden uit over 16 en niemand hoor je ermeer over.
Voordat echt sides ontstaan ben ik al weer klaar met mn kuur.

En hoe ik die hoeveelheden in me krijg??
Gewoon die spuiten vullen en erin douwen!!

Allereerst "bescheiden" zoals je vermeld is niet hetzelfde als zeggen "meer bescheiden" dan 2,8gr Tren, 3,5gr Test en 2,1 gr winstrol per week. Je zit bijna aan 10gr/w en dat gedurende bijna 3w... Ik durf mn hand in het vuur te steken dat die gasten waar ik het over had in hun topperiode niet de helft "erin douwen"

Je bent verder de eerste die ik ken die zo een doseringen openbaar maakt. Persoonlijk denk ik nog steeds: wat niet in de androgene receptor klikt zal voor de nodige nevenwerkingen zorgen. Ik ken verder geen enkele wetenschappelijke studie die je "prime methode" zal backen. Maar goed, misschien overtuig je ons wel van het tegendeel

flex170578 zei:
Ik ken verder geen enkele wetenschappelijke studie die je "prime methode" zal backen. Maar goed, misschien overtuig je ons wel van het tegendeel

iedereen die wel eens een wedstrijd heeft gedaan zal beamen dat primen werkt. na een periode van dieet of koolhydraat beperking zal je lichaam extra goed reageren op een clean bulk dieet.

@maus: hoe was het 6 juni? mooie dag gehad?

-rodge

rodge zei:
iedereen die wel eens een wedstrijd heeft gedaan zal beamen dat primen werkt. na een periode van dieet of koolhydraat beperking zal je lichaam extra goed reageren op een clean bulk dieet.

@maus: hoe was het 6 juni? mooie dag gehad?

-rodge

Tuurlijk, je hebt je lichaam ook gedurende een x aantal weken uitgehongerd. Als je dan ineens je calorien verdubbelt, tja... Als je dan niet heftig reageert met nog eens 10gr extra aan lekkers...

Moet je eens One Step Closer van Jay Cutler kijken. Hij zegt dat hij altijd het meeste bijkomt na een periode van zwaar dieten. Dus na de Mr.Olympia traint ie gewoon verder en neemt hij geen rust en je ziet em helemaal vollopen na een tijdje.

Sorry bro maar ik ben niet overtuigd. Jay is de laatste 3-5 jaar niet zwaarder weten komen op wedstrijden, enkel zn shape varieert, primen of niet...

flex170578 zei:
Sorry bro maar ik ben niet overtuigd. Jay is de laatste 3-5 jaar niet zwaarder weten komen op wedstrijden, enkel zn shape varieert, primen of niet...

Hij is enorm vooruit gegaan! Kijk maar naar de oude DVD's.

IKKE zei:
Hij is enorm vooruit gegaan! Kijk maar naar de oude DVD's.

Tja ik wil hier nu geen JC topic over maken maar Jay had op de olympia van 2001 zn beste shape, het jaar waar er zo n discussie geweest is dat Ronnie gewonnen heeft. En zelfs al zou hij zich verbeterd hebben is dat verre van een bewijs dat primen werkt.

Versta me niet verkeerd bigmaus, wens je het beste en kan alleen hopen dat het primen er een meerwaarde aan geeft. Succes

Terug
Naar boven