XXL Nutrition

korte kuur

Je begrijpt me niet. Het gaat mij er niet om dt jij ze zou afmaken, het gaat erom dat er veel mensen zijn die bang zijn voor kritiek van anderen.

Op dit forum gaat het vaak als volgt:

Iemand post een kuurvoostel.
En als de meerderheid van de replies zegt: ja doen, dan zijn er nog maar verdomd weinig zielen over die er iets kritisch aan durven hangen.

Mijjn doseringen zijn niet laag, maar vind jij 750mg Bold/750 test in de week extreem? Ik bepaal geen maxima maar ben ook niet van de extremiteiten kerel, simpelweg omat ik weet dat een lichaam een maximaal aantal grammen hormonen kan opnemen, daarna wordt het een bijwerkingenfeest en te belastend voor hart, lever en nieren om nog maar een beetje de zaak in goede banen te kunnen leiden.
Jij mag met zulke hoeveelheden permanent aan de waterfles hangen om je systeem nog enigzins een beetje bij te kunnen staan.

In ieder geval ben k er nioet zo eentje die gaat roepen: 'Hey Maussie, lekkur kickuh kuurtjuh buddy!'. Ik lees je post, trek conclusies en leg m'n redenen uiit.

Heb je meer aan lijkt me dan 10 man die zeggen dat je 'lekka tekeer gaat'' want dan word je topic ook zo saai. ;)

G21 zegt dat je met deze kuur 5kg wil winnen. Ik hoop dat dat een geintje is want die kun je ook met 10% van je hoeveelheden winnen die je nu in de planning hebt staan.

Ik vind het ook erg extreem, en vandaar dat ik ook zeg probeer het met d ehelft van je doseringen. Mocht je het gevoel hebben dat je meer kan doen, doe dat dan de keer erna.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Je begrijpt me niet. Het gaat mij er niet om dt jij ze zou afmaken, het gaat erom dat er veel mensen zijn die bang zijn voor kritiek van anderen.

Op dit forum gaat het vaak als volgt:

Iemand post een kuurvoostel.
En als de meerderheid van de replies zegt: ja doen, dan zijn er nog maar verdomd weinig zielen over die er iets kritisch aan durven hangen.

Mijjn doseringen zijn niet laag, maar vind jij 750mg Bold/750 test in de week extreem? Ik bepaal geen maxima maar ben ook niet van de extremiteiten kerel, simpelweg omat ik weet dat een lichaam een maximaal aantal grammen hormonen kan opnemen, daarna wordt het een bijwerkingenfeest en te belastend voor hart, lever en nieren om nog maar een beetje de zaak in goede banen te kunnen leiden.
Jij mag met zulke hoeveelheden permanent aan de waterfles hangen om je systeem nog enigzins een beetje bij te kunnen staan.

In ieder geval ben k er nioet zo eentje die gaat roepen: 'Hey Maussie, lekkur kickuh kuurtjuh buddy!'. Ik lees je post, trek conclusies en leg m'n redenen uiit.

Heb je meer aan lijkt me dan 10 man die zeggen dat je 'lekka tekeer gaat'' want dan word je topic ook zo saai. ;)

G21 zegt dat je met deze kuur 5kg wil winnen. Ik hoop dat dat een geintje is want die kun je ook met 10% van je hoeveelheden winnen die je nu in de planning hebt staan.

Hehehe...mooi verwoord DBC, zoals altijd.

En nog bedankt voor je oprechte bezorgdheid.
Ik snap dat het ook allemaal een beetje nieuw voor je is :D

Idd, zal ik veel moeten drinken...lijkt me vrij logisch met zovell aas.
Komt dus best goed.

Hoe het hier werkt weet ik maar al te goed.
Maar zodra ik iets te zeggen heb over iemands kuurvoorstel doe ik het ook.
Dat weet je, en dat zijn we ook van jou gewend.

Ik vind jouw doseringen niet hoog, maar zeker ook niet laag.
Ik zal daar ook nooit wat van zeggen omdat ik weet dat je best wel wat gewend bent.

Zoals jij al zei, bepaal jij niet de minima of de maxima.
Bovendien vind ik het onzin te beweren dat het lichaam zoveel mg aas aan kan en niet meer.
Daarom word er vooraf ge-primed om het lichaam in staat te stellen meer op te nemen.
De links zal ik je zo doormailen.

Maar goed kerel, tegengas en commentaar zijn we wel gewend van je.
Een papegaai ben je zeker niet ;-)

Ga jij straks maar lekker mn log volgen en trek dan je conclusies.

Ik ga zeker je log volgen omdat het iets is wat de saaie doorsnee logs doorbreekt, maar zet je er ook dingen in die minder of fout gaan?

Onze vriend en voorbeeldfiguur Big'r besloot een tijdje geleden lukraak AAS te gaan spuiten, om de zoveel weken een andere soort, zonder schema en uit pure frustratie dat niks bij hem zou aanslaan.
Hij zou een log bijhouden. Ineens horen we niks meer van hem.

Ik hoop dat het jou beter vergaat.

Nieuw is je kuurtje niet voor me, opa leest meer dan menigeen weet hier, en de papagaai blijft buiten de deur. :D

DBC01 zei:
Ik ga zeker je log volgen omdat het iets is wat de saaie doorsnee logs doorbreekt, maar zet je er ook dingen in die minder of fout gaan?

Onze vriend en voorbeeldfiguur Big'r besloot een tijdje geleden lukraak AAS te gaan spuiten, om de zoveel weken een andere soort, zonder schema en uit pure frustratie dat niks bij hem zou aanslaan.

Ik hoop dat het jou beter vergaat.

Nieuw is je kuurtje niet voor me, opa leest meer dan menigeen weet hier, en de papagaai blijft buiten de deur. :D

Na de aandacht die dit onderwerp heeft gekregen ben ik het de mensen wel verschuldigd om bijna dagelijks te posten.

Big'r zou dat idd doen...heb het geloof ik nog aangemoedigd.
Jammer is dat.

De voor en nadelen zijn hopelijk nu wel bekend.
Ik zal alles in alle eerlijkheid alles met jullie delen :D

Laatst bewerkt:
He grote muis:D ,

Ben zeer benieuwd wat dit voor jouw gaat doen en of je hiermee je plateau's kan doorbreken.
Maar waar ik en menig ander ook benieuwd naar zal zijn, zoals DBC zei, in hoeverre jij bijwerkingen ondervindt.
Hoelang zal je off periode zijn voordat je weer opnieuw begint en doe je dan weer exact het zelfde.

Succes bro, kunnen we je straks extreme maus noemen ipv big maus.;)

Ik denk dat we hem dan pas echt BigMaus kunnen noemen:D

Iets realistischer graag Infinity, iets minder X-Men boekjes lezen:

KidneyShrinkedMaus

LiverSerosisMaus

****edUpMaus

Wie weet er nog meer? :D

Wie is er voor een ban van Infinity en DBC? en MrJ met zn slotjes iedere keer! :mad:
Ik denk dat ik een poll ga houden.

Nu weer on topic please.

Laatst bewerkt:
flex170578 zei:
Desondanks dat de meesten hier zeggen dat je een enanthaat ester minstens 8w moet zetten voor goed resultaat snap ik nog steeds niet goed welke onderbouwing hierachter zit;

De onderbouwing is dat je je gewonnen massa beter vast zult houden omdat je lichaam tijd genoeg krijgt om eraan te wennen,bro.

Ik heb met Maus op MSN dit kuurtje al besproken en zelfs ik was in shock....nu ben ik niet meer de grootste idioot hier:eek: ....mn reputatie gaat eraan dus ik zal es ff een verbeterde versie in elkaar gaan draaien.:D

Heel veel succes met deze kuur,gabber.

Ik waardeer het enorm dat je open en eerlijk bent ook al krijg je wat reacties die niet posi zijn maar das niet erg...gewoon je eigen plan trekken en mij op MSN blijven voorzien van feedback en proberen het maximale eruit te halen.

Lekkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!:p

DBC01 zei:

En ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ie ook niet meer in de sportschool komt want ik ken toevallig wat mensen daar.;)

Dus onze Big'r zal wel niet veel bigger geworden zijn en vraag me af met wat voor uitleg hij straks gaat komen...

En om nog ff op de kritische noot van DBC terug te komen...ik ga er in mee dat iedereen elkaar niet hoeft na te mauwen maar als op een gegeven moment alles gezegd is kan je niks anders doen dan iemand oprecht succes wensen en hopen dat het hem goed zal vergaan.

ja , succes met je kuur

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je dennis88 opnieuw punten kan geven.

En waar blijft mijn karma dan?:D

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Testo opnieuw punten kan geven

Sorry mijn broeder......komt nog?:o

Geef ook es wat vaker wat weg dan,ouwe gier.....je lijkt DBC wel...:D

Wil je me niet met die gek vergelijken? :mad:

Terug
Naar boven