AndroidHealthClinic

korte kuur

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, blaas de boel niet zo gigantisch op.
Het is extreem...dat klopt.
Maar het is een KORTE kuur...mag die dan heftiger zijn???

Die Lange zei:
Volgens mij ben je na dit soort kuurtjes niet echt vruchtbaar meer ???
Waarom zou dat nu zo zijn en met normale kuren niet?
Je axis gaat bij beiden plat, alleen met korte kuren korter.
Het krimpen van je ballen gebeurd meestal na 3-4 weken, dus zou je zelfs met lange kuren meer last moeten hebben.

De meeste sides onstaan pas ook na 3-4 weken. Cholesterol, acne, etc.

Laatst bewerkt:
thanx Ikke!
zo zie je maar dat eerst eens goed inlezen ee heleboel scheelt ;)

IKKE zei:
Waarom zou dat nu zo zijn en met normale kuren niet?
Je axis gaat bij beiden plat, alleen met korte kuren korter.
Het krimpen van je ballen gebeurd meestal na 3-4 weken, dus zou je zelfs met lange kuren meer last moeten hebben.

De meeste sides onstaan pas ook na 3-4 weken. Cholesterol, acne, etc.

Ik ben geen expert maarreh gezond boeren verstand zegt me wat anders:

Is het niet zo dat je eigen huishouding plat ligt zolang de roid werkt?
Geloof er namelijk geen ruk van dat je vanaf dag 30 "uit de kuur" stapt,maar dat de "nasleep""van deze hoge doseringen na die tijd wel komen

Vast wel kerel...daarom komt er ook een tijd van rust.

Wat ik me eigenlijk alleen maar afvroeg was ofdat ie ontzettend veel meer HCG moest zetten en een evt Anti A erbij zou doen.
Met deze doseringen ongeacht of het een korte kuur is heb je toch flink kans dat je problemen krijgt met aromatiseren alleen al van de Test...

Of je je axis nu platlegt voor 6 weken of voor 12 weken daar zit wat in ja.
Maar vergeet niet dat je je axis wel heel zwaar belast met zoveel Test EN Tren.
En als je dan na 6 weken weer dezelfde korte kuur doet lijkt het mij dat deze echt niet hersteld is.
Misschien dat je je pct na je volledige kuur toch wel een heel stuk langer zal moeten door laten lopen.

Ik neem ook aan dat je wel 1 of 2 bloedonderzoeken laat doen enkele maanden erna just incase..

Die Lange zei:
Ik ben geen expert maarreh gezond boeren verstand zegt me wat anders:

Is het niet zo dat je eigen huishouding plat ligt zolang de roid werkt?
Geloof er namelijk geen ruk van dat je vanaf dag 30 "uit de kuur" stapt,maar dat de "nasleep""van deze hoge doseringen na die tijd wel komen
Natuurlijk heb je (gedeeltelijk) gelijk
Maar een nasleep van een 12 weker met lange esters is nog veel langer.
Voordat die lange esters uit je systeem zijn, zit je ook op week 14-15.
Daarom is het ook best goed op normale kuren te eindigen met korte esters.

Maar vooral dat de bijwerkingen van je bloeddruk, cholesterol en dergelijke pas echt komen na 3-4 weken vind ik vooral boeiend.

Maar ik denk dat het voor ieder op zich verschillend is.
Je hebt mensen die bij lange kuren echt alle gains maken de eerste 6 weken.
Maar je hebt er ook tussen zitten die gestaag door gaan met de gains.
Dat is dus ook een overweging wat je moet maken waar je op reageert.

Verder veel mensen ergeren aan de lange "off" periode.
Ik heb het nu trouwens niet over maus z'n doseringen maar meer over korte vs lange kuren in het algemeen

Laatst bewerkt:
Kijk ik ben verder geen voorstander ofzo van dit soort kuurtjes.. Maar ik lees er wel meer over. Dit heeft alleen zin met hoge doseringen.. Schokeffect dat is de bedoeling. Hoeveel spiermassa denk je met zoiets te kunnen pakken?

Maus ik weet alleen niet of ik het voor jou iets vind.... denk er goed over kerel en maak je keuze..

hardgainers zei:
Kijk ik ben verder geen voorstander ofzo van dit soort kuurtjes.. Maar ik lees er wel meer over. Dit heeft alleen zin met hoge doseringen.. Schokeffect dat is de bedoeling. Hoeveel spiermassa denk je met zoiets te kunnen pakken?

Maus ik weet alleen niet of ik het voor jou iets vind.... denk er goed over kerel en maak je keuze..

Hardgainers, jij weet ook wel wanneer je eenmaal gains maakt.
Vaak na een paar weken, en ook maar een paar weken.
Dan is de rek er echt uit.

Ik wil met dit soort kuurtjes dat moment iets eerder laten aanbreken.
Dat moet nou eenmaal met hoge doseringen.
5 kilo na zo'n kuur is al heel wat.

Wat word je volgende kuur?
Na dit zul je nog extremer moeten ga pakken lijkt mij. Maar waar houd het op.

Dus jij denkt met iedere keer 4 weken dit te pakken hetzelfde blijft gainen.
Lijkt mij ook niet.
En je vraagt aan mij waarop ik dat baseer?
Niemand neemt elke keer een deca test e kuur met 200 en 250 mg per week.

RichardV zei:
Dus jij denkt met iedere keer 4 weken dit te pakken hetzelfde blijft gainen.
Lijkt mij ook niet.
En je vraagt aan mij waarop ik dat baseer?
Niemand neemt elke keer een deca test e kuur met 200 en 250 mg per week.

Precies, er dus zoveel keus tegenwoordig...misschien wel bold de volgende keer.
Niet perse nodig om metteen te verhogen.

Toch ondanks de vele verbaasde reaties die je krijg over de dosering moet ik je wel meegeven dat je heel vernieuwend bezig bent en na enige research op us boards heb ik er toch een paar gevonden die heel hard gingen op deze vorm van kuren.
Je bent hier gewoonweg een van de eerste die zo diep gaat in een kuur en misschien is het een kwestie van tijd dat mensen deze mannier van kuren gaan waarderen.(zeer gevorderden dan)

Alleen al voor je lef en vernieuwendheid moet ik je credit geven al zou ik het zelf nooit aandurven.

Ben idd ook zeer benieuwd naar hoe je volgende kuren eruit moeten gaan zien of is dit eenmalig?

Succes Bro op naar week 1...

Vooruitstrevend is idd leuk, en iemand moet dan ook de 1e zijn om zoiets uit te proberen
Echter voel ik me niet geroepen om die persoon te zijn.
Hoop ook dat je goede gains zal behalen. Echter omdat dit de 1e keer is dat je dit doet zou ik juist wat lichter proberen.
Maar dat doe je toch niet;)

RichardV zei:
Vooruitstrevend is idd leuk, en iemand moet dan ook de 1e zijn om zoiets uit te proberen
Echter voel ik me niet geroepen om die persoon te zijn.
Hoop ook dat je goede gains zal behalen. Echter omdat dit de 1e keer is dat je dit doet zou ik juist wat lichter proberen.
Maar dat doe je toch niet;)

@puretech
Bedankt kerel, zo zie ik het dus ook.

@richardv
Laat mij dan de 1e zijn (ben ik vast niet) en hou jij dan maar goed bij hoeveel vooruitgang ik ga maken!
bedankt voor je commentaar!

Alhoewel de doseringen echt extreem zijn ben ik al jaren voorstander van kortere kuren van max 6 weken. Een gevorderde die aan zn 20e of 30e kuur bezig is gaat op een cycle van 12w slechts enkele weken goed op de AAS reageren. Waarom je systeem 3 maand onderdrukken als je in 6 weekjes goeie gains kan maken? Je lichaam herstelt veel sneller en de meerwaarde van die 6 extra weken kuren vind ik te verwaarlozen. Hard in knallen (wat in Maus zn geval wel heel hard is) en er terug uit voor de boel volledig vastzit, waarschijnlijk voor een gevorderde de enige manier voor nog wat goeie gains

De theorie van kortere kuren en hogere doseringen is interessant.
Maar de hoeveelheden hebben ergens een grens.
Als je die zelf niet inziet kun je de volgende keer dus maar beter voor het dubbele van deze keer gaan. Ik vind lange esters opstapelen met een halve gram per dag niet echt kuren meer. Is meer zoiets als 'hoe meer des te beter'.

Zijn er nog mensen hier die vanuit hun verstand durven te redeneren of zijn we bang om afgemaakt te worden voor onze mening?
Het lijkt wel alsof we er allemaal ineens mee eens zijn dat 500mg test e per dag best-wel-okay is. Vreemde politiek.

DBC01 zei:
Als je die zelf niet inziet kun je de volgende keer dus maar beter voor het dubbele van deze keer gaan. Ik vind lange esters opstapelen met een halve gram per dag niet echt kuren meer. Is meer zoiets als 'hoe meer des te beter'.

Zijn er nog mensen hier die vanuit hun verstand durven te redeneren of zijn we bang om afgemaakt te worden voor onze mening?
Het lijkt wel alsof we er allemaal ineens mee eens zijn dat 500mg test e per dag best-wel-okay is. Vreemde politiek.

ik heb er ook nog eens over na gedacht, nadat ik vanmiddag het topic zag..

ik vindt de doseringen ook complete waanzin...

maar volgens mij heeft maus al behoorlijk wat op zn kerfstok staan, de theorie van korte kuren, is dat je geloof ik 3x hoger doseert dan je normaal gesproken zou doen in een 10-12 wkse kuur.

ik vraag me idd af of je dit lichamelijk wel trekt, bijna 3 gram tren in de week en 6 gram totaal!

maar volgens mij zat ie in een "normale kuur" al rond de 2 gram in de week, als ik me niet vergis!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/mijn-voorjaarskuur-57680/

wanneer hij zich dus aan het protocol houdt, zit hij rond deze doseringen...:o

het is duidelijk dat hij zn zinnen erop heeft gezet..

ik vraag me alleen af of die 5 kilo die hij ermee wil winnen het waard is?

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:

De hoeveelheden hebben een grens, ik begrijp hieruit dat je deze theorie niet kent.
Ongekent maakt onbemind.
Ik zal je de links eens doormailen, leesvoer ben je toch al zo dol op toch?

Nee DBC, ze zijn niet bang afgemaakt te worden voor hun mening.
Velen hebben mij hun mening gegeven zonder dat ik ze daar op afreken.
Daarom zet ik mn kuur ook op een forum, om commentaar te krijgen.

Bovendien zet jij ook behoorlijk wat ml'ettjes of niet?
Of is het zo dat jij de grens kan of mag bepalen?

Terug
Naar boven