- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou dat nu zo zijn en met normale kuren niet?Die Lange zei:Volgens mij ben je na dit soort kuurtjes niet echt vruchtbaar meer![]()
IKKE zei:Waarom zou dat nu zo zijn en met normale kuren niet?
Je axis gaat bij beiden plat, alleen met korte kuren korter.
Het krimpen van je ballen gebeurd meestal na 3-4 weken, dus zou je zelfs met lange kuren meer last moeten hebben.
De meeste sides onstaan pas ook na 3-4 weken. Cholesterol, acne, etc.
Natuurlijk heb je (gedeeltelijk) gelijkDie Lange zei:Ik ben geen expert maarreh gezond boeren verstand zegt me wat anders:
Is het niet zo dat je eigen huishouding plat ligt zolang de roid werkt?
Geloof er namelijk geen ruk van dat je vanaf dag 30 "uit de kuur" stapt,maar dat de "nasleep""van deze hoge doseringen na die tijd wel komen
hardgainers zei:Kijk ik ben verder geen voorstander ofzo van dit soort kuurtjes.. Maar ik lees er wel meer over. Dit heeft alleen zin met hoge doseringen.. Schokeffect dat is de bedoeling. Hoeveel spiermassa denk je met zoiets te kunnen pakken?
Maus ik weet alleen niet of ik het voor jou iets vind.... denk er goed over kerel en maak je keuze..
RichardV zei:Wat word je volgende kuur?
Na dit zul je nog extremer moeten ga pakken lijkt mij. Maar waar houd het op.
RichardV zei:Dus jij denkt met iedere keer 4 weken dit te pakken hetzelfde blijft gainen.
Lijkt mij ook niet.
En je vraagt aan mij waarop ik dat baseer?
Niemand neemt elke keer een deca test e kuur met 200 en 250 mg per week.
RichardV zei:Vooruitstrevend is idd leuk, en iemand moet dan ook de 1e zijn om zoiets uit te proberen
Echter voel ik me niet geroepen om die persoon te zijn.
Hoop ook dat je goede gains zal behalen. Echter omdat dit de 1e keer is dat je dit doet zou ik juist wat lichter proberen.
Maar dat doe je toch niet![]()
DBC01 zei:De theorie van kortere kuren en hogere doseringen is interessant.
Maar de hoeveelheden hebben ergens een grens.
Als je die zelf niet inziet kun je de volgende keer dus maar beter voor het dubbele van deze keer gaan. Ik vind lange esters opstapelen met een halve gram per dag niet echt kuren meer. Is meer zoiets als 'hoe meer des te beter'.
Zijn er nog mensen hier die vanuit hun verstand durven te redeneren of zijn we bang om afgemaakt te worden voor onze mening?
Het lijkt wel alsof we er allemaal ineens mee eens zijn dat 500mg test e per dag best-wel-okay is. Vreemde politiek.
DBC01 zei:De theorie van kortere kuren en hogere doseringen is interessant.
Maar de hoeveelheden hebben ergens een grens.
Als je die zelf niet inziet kun je de volgende keer dus maar beter voor het dubbele van deze keer gaan. Ik vind lange esters opstapelen met een halve gram per dag niet echt kuren meer. Is meer zoiets als 'hoe meer des te beter'.
De hoeveelheden hebben een grens, ik begrijp hieruit dat je deze theorie niet kent.
Ongekent maakt onbemind.
Ik zal je de links eens doormailen, leesvoer ben je toch al zo dol op toch?
Zijn er nog mensen hier die vanuit hun verstand durven te redeneren of zijn we bang om afgemaakt te worden voor onze mening?
Het lijkt wel alsof we er allemaal ineens mee eens zijn dat 500mg test e per dag best-wel-okay is. Vreemde politiek.