MuscleMeat

kosten aan Boodschappen en supplementen

ghehe jammer :(

ik koop HELEMAAL NIKS!. ik eet gewoon wat mijn ouders kopen. geen whey shakes en alles voor mij.

eiwit shakes: €60
BCAA: €20
visolie: €20
multivitamine (animal pak): €40

is dat teveel??

Ja.

en helemaal als je dat schrikbarend veel geld vind. (en je bent ****ing 17, je groeit nog van harde wind (iets waar we geen tekort aan hebben in Nederland))

Precies.. eet gewoon wat er in de kast ligt ;)

als ik bereken, kom ik zo 'n 75 euro per maand aan supplementen, doordak weightgainer gebruik, boodschappen is moeilijk te berekenen, doe boodschappen voor heel het gezin, dus

Meer geld aan supps dan aan eten uitgeven :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

zoals hier gezegd werd, wie veel uitgeeft aan supplementen, kan dat geld beter aan een kuurtje besteden, maar bv ik heb teveel schrik van de nagatieve gevolgen van een kuurtje, dat ik leiver supplementen neem.
En aangezien ik thuis train, heb geen abonnement voor gym nodig, dus kan dan al bv die 50 euro per maand aan sups besteden

ja, ik weet dat er velen een weightgainer nutteloos vinden, maar ik heb om op te bouwen 5000 kcal per dag nodig, en als ik zoveel aangewone voeding moet naar binnen werken, gaat het niet, mijn maag kan dat niet aan, die geconcentreerde kcal van shakes zijn dan een oplossing.
ik heb vroeger een maagbreuk gehad, dus zo overdreven schransen kan ik niet

ongeveer 50 euro per week aan eten
supplementen iets van 50 euro per maand nu denk ik

ja, ik weet dat er velen een weightgainer nutteloos vinden, maar ik heb om op te bouwen 5000 kcal per dag nodig, en als ik zoveel aangewone voeding moet naar binnen werken, gaat het niet, mijn maag kan dat niet aan, die geconcentreerde kcal van shakes zijn dan een oplossing.
ik heb vroeger een maagbreuk gehad, dus zo overdreven schransen kan ik niet

Kwestie van opbouwen. Zoveel is 5000 kcal niet eens, paar pakken volle melk en je zit er snel op. Ik neem aan dat je die weightgainer ook met een vloeistof naar binnen moet werken?

idd doe mijn mamoth met volle melk, eet ook 2 maal per dag brinta met volle melk, maar meer dan 4 gewone maaltijden per dag kan mijn maag niet aan, dus vul ze aan met melk met brinta of gainer

4 X 60
1 X 140

rekenskills ?

Haha !

OT : Man hier wordt wat geslikt man man . Ik snap dat als je ****ing huge bent en je maakt nog weinig testosteron aan en je moet echt vreten om zelfs nog maar gewoon je gewicht te behouden maar jezus op je 20 jaar ofzo moet je toich geen sups nemen buiten een hey omdat je effe geen tijd hebt om te eten ofzo ..

Echt, al die supplementen. Gewoon goed en veel gevarieerd eten. Misschien wat multi's van de Ethos en een potje whey per maand, maar verder vind het echt bull!!

Natuurlijk ieder voor zich verder :) :D

maandelijks : pot whey : 32 fzo
1 keer in 3 maand een multivitamine : 25 fzo
1 keer op 6 maand een pot weightgainer, gebruik ik op dagen dat ik echt geen zin heb om te eten... 35

Terug
Naar boven