AndroidHealthClinic

kosten aan Boodschappen en supplementen

ethos is dat iets zoals kruidvat?

nou dan kantie mooi sparen tot hij 21 is en dan goed kuren
maar bedankt voor je melding aardappel
Graag gedaan. :)
Maar dan kan ie nu wel stoppen met het uitgeven van zoveel ****ing geld aan supplementen...
En als ie dan lang genoeg gespaart heeft tot z'n 21e dan kan hij heel wat pilletjes en spuitjes kopen.

Zit op 10 - 15 euro per maand aan supps, boodschappen geen idee, 'k koop 't niet, eet 't alleen op :o

cola verkracht alleen maar je lichaam, suikers, het is wel lekker, maar sporters wordt het afgeraden verzuring enzo

cola verkracht alleen maar je lichaam, suikers, het is wel lekker, maar sporters wordt het afgeraden verzuring enzo

:orly:

Vind ook dat het overbodig is om zoveel aan supplementen te kopen. Of laat gewoon je ouders dit kopen ? :p

Whey is nog wel interessant maar heb je al eens geprobeerd iets te laten wegvallen van je supps en zien of je een verandering in progressie ziet ?
Anders eens proberen en dan zie je waar je echt iets uithaalt :)

Ik ben gestopt met supplementen, van dat geld haal ik biefstuk.
Verder zo'n 200/250e kwijt aan voedsel.

:orly:

Vind ook dat het overbodig is om zoveel aan supplementen te kopen. Of laat gewoon je ouders dit kopen ? :p

Whey is nog wel interessant maar heb je al eens geprobeerd iets te laten wegvallen van je supplementen en zien of je een verandering in progressie ziet ?
Anders eens proberen en dan zie je waar je echt iets uithaalt :)

Enige wat ik me ouders laat kopen is karnemelk en voor de rest eet ik alles uit de kast niks supplementen...

Terug
Naar boven