AndroidHealthClinic

Koude winter tijden vreetkick

Rundsgehakt bevat geen carbs, net zoals het meeste vlees/vis.

Rundergehakt of (zelf gemaakte) runderhamburgers kan je zonder olie of boter in de pan mieteren en braden. Of op een grill plaat oid doen. Kan gewoon zonder vet, zit ruim voldoende vet in het vlees.

Gewoon niet meer eten dan je schema je kunt wel 100 dingen verzinnen maar je moet het gewoon willen.
Je kan anders
Water thee koffie drinken
Groentes komkommer eten
Honger remmers slikken
Je hebt ook vezels die je in water kunt oplossen raak je ook vol van.

Maar het is imo geen honger maar trek en trek moet je gewoon ff leren doorstaan.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon niet meer eten dan je schema je kunt wel 100 dingen verzinnen maar je moet het gewoon willen.
Je kan anders
Water thee koffie drinken
Groentes komkommer eten
Honger remmers slikken
Je hebt ook vezels die je in water kunt oplossen raak je ook vol van.

Maar het is imo geen honger maar trek en trek moet je gewoon ff leren doorstaan.
Is waar het is meer "zin" maar is echt moeilijk lijkt alsof de winter is begonnen en daar door ik veel meer eet

Ja zo eet ikzelf in de zomer juist moeilijker, in de winter zit je veel binnen, je verveelt je etc.
Gewoon je doel voor ogen houden en proberen niet bij na te denken.
In me prep dacht ik alleen maar aan wat niet mocht, beter focus je je op wat wel mag.
Trek je het echt niet dan zou ik een stuk vis bakken ofzo die witvis van de ah is bijna gratis en met wat kruiden goed te doen.

Ja zo eet ikzelf in de zomer juist moeilijker, in de winter zit je veel binnen, je verveelt je etc.
Gewoon je doel voor ogen houden en proberen niet bij na te denken.
In me prep dacht ik alleen maar aan wat niet mocht, beter focus je je op wat wel mag.
Trek je het echt niet dan zou ik een stuk vis bakken ofzo die witvis van de ah is bijna gratis en met wat kruiden goed te doen.
Heel toevallig heb ik dat deze avond gedaan heb ik die vis goed ge kruid en met ei gegeten

Koolvisfiletje van 100gram is ook prima idd.
Past prima in het rijtje wat we al aangaven van komkommer, gekookt eitje enz.

Terug
Naar boven