Marcbb
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 10%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee, Ik heb ongeveer een maandje geleden een bicep workout gedaan van 6 uur.
Ja steeds na een uur flink eten shakje erbij...Hier kan ik me serieus helemaal niks bij voorstellen, 6 uur ?
:d7 bicep oefeningen zijn veelste weinig, naturel bb'ers moeten minstens 10 doen.
Minstens!!
Nooit van 3x10 gehoord?
Dat is 10 oefeningen met 3 min rust tijd ertussen.
Ja, ga maar nog 1 keer 6 uur trainen en dan maak maar 5-dagen split schema......en pak elke dag andere bicepsoefening, doe het 6 uur lang per dag. De rest van je lichaam hoeft neit getraind te worden, biceps is toch belangrijkste spier![]()
Ja ik weet dat ik veel biceps train maar anders voel ik niks in mn biceps geen pomp en al zeker geen spierpijn.Vooruit, ik neem de nobele taak op me om een serieus antwoord te geven: je traint je biceps te veel. Met elke pulloefening die je doet, train je je biceps. Twee isolatieoefeningen voor biceps is genoeg.
Q
Jong je bent 16. Al die tijd die je aan je pik zit te trekken is voldoende bicept oefening.

je biceps gaan echt niet groeien op 7 uur per training hoor, minimaal 10 en 2x per week. Dat deed arnold ook altijd!

Hee, Ik heb ongeveer een maandje geleden een bicep workout gedaan van 6 uur.
Ik weet niet of je wel goed gelezen hebt hoor grapjas maar ik heb dat een keer gedaan en heb verder gewoon een normale split dus als je geen serieus commentaar kan geven doe het dan ook niet![]()