MuscleMeat

Kracht in Bicep terugwinnen

7 bicep oefeningen zijn veelste weinig:rolleyes:, naturel bb'ers moeten minstens 10 doen.
MINSTENS!!

nooit van 3x10 gehoord?
dat is 10 oefeningen met 3 min rust tijd ertussen.

• Topic Starter Topic Starter
7 bicep oefeningen zijn veelste weinig:rolleyes:, naturel bb'ers moeten minstens 10 doen.
Minstens!!

Nooit van 3x10 gehoord?
Dat is 10 oefeningen met 3 min rust tijd ertussen.
:d

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 15:44 ----------

Nee maar weet iemand wat ik eraan kan doen want ik kan geen bicep curl meer doen of ik heb hetgevoel dat mn arm eraf valt.

Ja, ga maar nog 1 keer 6 uur trainen en dan maak maar 5-dagen split schema......en pak elke dag andere bicepsoefening, doe het 6 uur lang per dag. De rest van je lichaam hoeft neit getraind te worden, biceps is toch belangrijkste spier :headbang:

Vooruit, ik neem de nobele taak op me om een serieus antwoord te geven: je traint je biceps te veel. Met elke pulloefening die je doet, train je je biceps. Twee isolatieoefeningen voor biceps is genoeg.

Q

Ja, ga maar nog 1 keer 6 uur trainen en dan maak maar 5-dagen split schema......en pak elke dag andere bicepsoefening, doe het 6 uur lang per dag. De rest van je lichaam hoeft neit getraind te worden, biceps is toch belangrijkste spier :headbang:

Uhmm ik heb een split schema van 6 dagen hoor allen ik had een vrije dag en ik hoorde dat het goede resultaten opleverde dus ik dacht ik probeer het eens. Maar bedankt voor je uiterst intelligente mening .

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 18:15 ----------

Vooruit, ik neem de nobele taak op me om een serieus antwoord te geven: je traint je biceps te veel. Met elke pulloefening die je doet, train je je biceps. Twee isolatieoefeningen voor biceps is genoeg.

Q
Ja ik weet dat ik veel biceps train maar anders voel ik niks in mn biceps geen pomp en al zeker geen spierpijn.

je biceps gaan echt niet groeien op 7 uur per training hoor, minimaal 10 en 2x per week. Dat deed arnold ook altijd!

:roflol:

Jong je bent 16. Al die tijd die je aan je pik zit te trekken is voldoende bicept oefening.

je biceps gaan echt niet groeien op 7 uur per training hoor, minimaal 10 en 2x per week. Dat deed arnold ook altijd!

:roflol:

Ik weet niet of je wel goed gelezen hebt hoor grapjas maar ik heb dat een keer gedaan en heb verder gewoon een normale split dus als je geen serieus commentaar kan geven doe het dan ook niet :cool:

not sure if trolling

Ik weet niet of je wel goed gelezen hebt hoor grapjas maar ik heb dat een keer gedaan en heb verder gewoon een normale split dus als je geen serieus commentaar kan geven doe het dan ook niet :cool:

ok, je conditie is naar de klote, je bent niet binnen 1 week terug op oude niveau, je voeding is k*t, je training is k*t, je slaapt k*t, je herstelt te weinig.

Not sure if serious...

Gast je hebt toch wel gezond verstand of niet dan... Als je een pomp wilt voelen lekker veel reps maken daar heb je echt geen 7 setjes voor nodig. Heb je hier op dit forum ooit iemand een KT schema zien posten met 7 oefeningen voor biceps?
2-3 oefingen is meer dan zat, met je rug pak je ze ook nog mee.

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 19:32 ----------

En spierpijn is geen indicatie voor spiergroei.

amputeer je armen maar.
En while your at it: brain transplant wil misschien wel helpen dat je in het vervolg niet meer zon domme dingen doet

Als het je 3 oefeningen kost om een pomp te krijgen in je biceps doe je toch serieus iets goed verkeerd, ga is een keer de hele rom pakken bijvoorbeeld........ En knijpen die biceps.

rust nemen en de stickies lezen :P

Terug
Naar boven