hallo ik daag jou uit b.lesnar oke mijn ms is johnnyhuibreghts@hotmail.com
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
goeie eerste postsbasje zei:hallo ik daag jou uit b.lesnar oke mijn ms is johnnyhuibreghts@hotmail.com
superrednas zei:helpt altijd nogal behoorlijk als je je polsen goed naar binnen weet te krijgen, ik heb daarvoor een stok met daarin een gat in het midden waardoor een touw zit en daaraan een halter geknoopt, dan met de polsen de stok draaien en het touw om de stok oprollen, als je polsen goed naar binnen draait werkt het ideaal.sorry voor mijn vage uitleg![]()
mikepl4 zei:sterker dan de meeste op school dan, trouwens.. dan iedereen op school
Nou RDW,RDW zei:Armpjedrukken. ben er overigens best goed in, dus als iemand me een keer wil uidagen, laat maar ff weten....
De kracht die je nodig hebt met armworstelen zit volgens mij niet alleen in je armen, (Wel handig natuurlijk) maar volgens mij een groot deel ook schouders, borst en zelfs rug. Het vervelende alleen is dat je na een paar matches ontzettende last krijgt van de onderarm!
Succes trouwens met de match tegen je maat!
Ik wil wel eens een keer met een meisje willen armpje drukken. Lijkt me echt geweldig! Maak helemaal niets uit dat ik verlies!
Ik wil wel eens een keer met een meisje willen armpje drukken. Lijkt me echt geweldig! Maak helemaal niets uit dat ik verlies!