MuscleMeat

krachttoename clenbuterol

fitnesboy zei:
ok bedankt dan doe ik maar geen nakuur wat me ook al nie echt noodzakelijk bij winstrol only en begin ik een week van te voren wel met het opbouwen van de clen.
dit word men eerste kuurtje dus ben benieuwd naar de resultaten :D

Goed eten goed trainen en heel belangrijk goed rusten en dan gaat he helemaal goed komen.

fitnesboy zei:
even een ander vraagje nog.
als winstrol inject een halfwaarde tijd heeft van 24 uur wanneer is het dan het beste om te trainen en/ of te spuiten ???
jah ben beetje lastig mischien maar wil het zo goed mogelijk doen

Maakt niet gek veel uit. Ik vind het zelf prettig voor he trainen te injecteren

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx chemical

Leviathan zei:
Met speed trainen?? Damn ik zou dan blij mogen zijn als ik nadien nog n shake naar binnen krijg.

En met clen moet je idd het trillen zien te voorkomen anders kun je t stevige trainen shaken :D Kwestie van uitproberen welke dosering voor jou het best werkt.

Nou ja, het is niet zo dat ik eerst ff een lijn snoof voor mijn training ofzo hoor! maar ik had "sec-stack" van iemand die dat maakte, dat moest phentermine resinas bevatten. dat zat er ook wel in de eerste keer, maar toen ik later weer 100 capsules kocht stonk het naar speed. Toen bleek dat hij er ook speed bij had gedaan om de werking te verbeteren. Dat werkte idd wel wat beter ja. Maar was soms wel uitgeput aan het eind van de dag.

Ik neem sinds kort weer 240 tot 320mcg clen, is veel, maar dat werkt echt 10x beter dan dat ik de helft nam.
Ik voelde me bij de 2 dagen op 2 af methode een beetje lusteloos als ik niks nam, dus neem het nu 4 weken continu, dan bouw ik in een paar dagen af, wacht een week en doe het weer 4 weken zo. Dat trillen gaat wel over als je er aan gewent raakt.

Erg leuk allemaal die massa dosering clen,heb het ook gedaan,kep toch wat aan spierweefsel moeten inleveren,me hartspier wel te verstaan,heftig beschadigt welteverstaan,dus kijk uit het is best listig,komt ook niet meer goed.

krieltje zei:
Erg leuk allemaal die massa dosering clen,heb het ook gedaan,kep toch wat aan spierweefsel moeten inleveren,me hartspier wel te verstaan,heftig beschadigt welteverstaan,dus kijk uit het is best listig,komt ook niet meer goed.

wat is er dan gebeurt? infarct??

ja,werkte op mijn glade vezel,kreeg het benauwd en beklemmend gevoel.tremmour kon gewoon niet meer stoppen met trillen.Dokter gegaan bij ziekenhuis,egg gemaakt was een klein infarct

Terug
Naar boven