MuscleMeat

krachttraining of eerst afvallen?

ste98

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
92kg
hallo iedereen,

mijn naam is stefan en ben sinds een maand of 2 hier aant rondsurfen of het forum.ik zou graag beginnen met bb, maar ik weet niet of ik eerst moet afvallen of dadelijk kan beginnen met krachttraining. ik heb al veel rondgesurfd ivm trainingschema's en voedingschema's. ik zou graag beginnen met rippetoe programma omdat daar zoveel goeds over geschreven word. met het voedingsschemamoet ik nog even wachten omdat ik nog op militaire opdracht in het buitenland ben, en hier kan ik onmogelijk op mijn eten letten of een schema volgen. nu wou ik weten of ik beter ga cutten met veel cardio of onmiddelijk kan beginnen met rippetoe als ik terug thuis ben. hier is wel een gym met alles erop en eraan maar aangezien ik de techniek en de kennis heb niet heb wou ik wachten tot ik terug thuis ben en dan met begeleiding beginnen.

mijn stats: 1.87m
92 kg
29 jaar
vp:? kan ik hier niet meten maar is veel te veel.

mvg ste98

"Maar ik weet niet of ik eerst moet afvallen of dadelijk kan beginnen met krachttraining."
- Beide, afvallen door middel van krachttraining is ideaal voor je lichaamsverhouding.

"Met het voedingsschemamoet ik nog even wachten omdat ik nog op militaire opdracht in het buitenland ben"
- Je kunt wel vast alle voorbereidingen treffen zodat je eenmaal weer thuis aangekomen meteen kunt beginnen.

"Nu wou ik weten of ik beter ga cutten met veel cardio of onmiddelijk kan beginnen met rippetoe als ik terug thuis ben."
- Bij een cut zou ik niet Rippetoe gaan volgen. Ik zou 3 of 4 keer per week gaan trainen volgens een split schema.

"Hier is wel een gym met alles erop en eraan maar aangezien ik de techniek en de kennis heb niet heb wou ik wachten tot ik terug thuis ben en dan met begeleiding beginnen."
- Begin anders vast om de techniek van de oefeningen onder de knie te krijgen door met licht gewicht te beginnen. Dit zul je als je thuis ben in de sportschool ook moeten doen en op deze manier bespaar je die tijd weer.

Hoe eerder je begint hoe beter :) (en ja ik zou afvallen als eerste prioriteit nemen voordat ik me op bulken zou storten).

hallo iedereen,

mijn naam is stefan en ben sinds een maand of 2 hier aant rondsurfen of het forum.ik zou graag beginnen met bb, maar ik weet niet of ik eerst moet afvallen of dadelijk kan beginnen met krachttraining. ik heb al veel rondgesurfd ivm trainingschema's en voedingschema's. ik zou graag beginnen met rippetoe programma omdat daar zoveel goeds over geschreven word. met het voedingsschemamoet ik nog even wachten omdat ik nog op militaire opdracht in het buitenland ben, en hier kan ik onmogelijk op mijn eten letten of een schema volgen. nu wou ik weten of ik beter ga cutten met veel cardio of onmiddelijk kan beginnen met rippetoe als ik terug thuis ben. hier is wel een gym met alles erop en eraan maar aangezien ik de techniek en de kennis heb niet heb wou ik wachten tot ik terug thuis ben en dan met begeleiding beginnen.

mijn stats: 1.87m
92 kg
29 jaar
vp:? kan ik hier niet meten maar is veel te veel.

mvg ste98

Mooi geschreve, pvt Pyle

pyle jelly donut.jpg

Terug
Naar boven