Rebel_x
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 17
heb je ooit al eens gepraat met een kraker? ken je een kraker? of ben je iemand die automatisch kwaad is op krakers zonder ook maar een woord uit te wisselen ermee
ik ken krakers, en het grootste deel van diegene die ik ken kraken uit protest tegen goedkope/gratis sociale woning (voor iedereen) en tegen de speculatie
natuurlijk zitten er profiteurs tussen, heb je toch overal, maar dan komen we weer bij het punt dat sommige mensen een volledige groep veroordelen voor een klein groepje klootzakken
ze doen het niet omdat ze zelf gebrek hebben aan een goedkope woning, meeste krakers die ik ken werken dus ze kunnen met gemak een goedkopere woning huren, het gaat hem daar niet om, het gaat om wat zij noemen de sociale strijd
maar goed, iemand die in kapitalisme goed vind zal zoiets nooit begrijpen, als alles rond geld en winst draait vrees ik dat je geen idealen kent
zuivel gaan ze niet stelen, waarom zouden ze dit doen? het gaat er niet om dat het duur of goedkoop is, het gaat erover dat veel mensen iin bijna vervallen huis wonen of op straat, terwijl er ontelbaar veel huizen leegstaan, verkrotten, vervangen worden met appartementen voor de rijkeren onder ons etc
"ik weet niet over wat het eigenlijk allemaal gaat maar wil toch men mening uitspuwen..."
komaan man, recht op vervoer, wat zeg je toch allemaal, hoe kan je vervoer met iets als woonst, (drink)water, verwarming, ziektezorg, ... vergelijken?
wat ik niet snap is dat je zegt dat ze de boel naar de kloten helpen, in hoeveel kraakpanden ben je al geweest? en ik bedoel wel echte kraakpanden, waar gewoond word, niet "kraakpanden" waar 3junks drie dagen liggen spuiten hebben en dan vertrekken
zullen er niet teveel zijn, anders zou je niet zo"n bullshit vertellen, meeste panden zijn al volledig naar de kloten als de krakers erin gaan, en verbeteren er alleen maar op als ze er in zitten, als ze er met een groepje leven zijn er meestal zelfs regels op gebied van hygiene etc, net zoals in een normaal gezin word er gekuist, gekookt enz...
en zoals ik al gezegd heb, de meeste werken, en zijn voor de rest heel normale mensen, dus "enkel rechten, geen plichten" is ook bs
ja, als je in de politiek gaat kan je echt dingen veranderen he... je gelooft nog in de paashaas zeker, komaan man, zeg eens hoeveel normale mensen (zonder hoog diploma) het ver schoppen in de politiek en echte veranderingen teweeg brengen...
en je hebt het h**r wel over krakers, grootste deel ervan is autonoom en gelooft dus niet in een politiek systeem zoals het onze
Ik zou me bij deze krakers zelfs beter voelen dan bij de meest kortzichtige
mensen

pauper kleren en lange dreadlocks en sikken. ik zou mijn hond er nog vanaf schoppen