XXL Nutrition

Nieuws Krakers kraken huis van overleden man

Bezoekers in topic

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
niet helemaal waar, ik heb vroeger gekraakt met toestemming van de eigenaar; omdat ze bang waren dat junks hun pand zouden vernielen.
;)

Dus als ik het goed begrijp was jij één van die junks en was het dus onder bedreiging ?

Ik begrijp steeds meer waarom je vertrokken bent... soort zoekt soort, niet waar ? :D

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
Dus als ik het goed begrijp was jij één van die junks en was het dus onder bedreiging ?

Ik begrijp steeds meer waarom je vertrokken bent... soort zoekt soort, niet waar ? :D

ik haat junks, ben nooit een junk geweest............dus pas op met je antwoorden!
:mad:

Gert Jan

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 jun 2006
Ja, goed plan, slaap lekker hoor.

Rebel_x

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 okt 2003
We zouden beter zelf ook gaan kraken (de prijzen zullen dan wel zakken)

Bram

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2002
Dat werkschuw tuig moet gewoon met hun poten van iemand anders zijn woonruimte afblijven. Ik ben voor de aanpak waarbij ze hardhandig uit het pand worden geslagen, dan laten ze het voorlopig wel uit hun hoofd.

Rebel_x

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 okt 2003
Liever werkschuw tuig dan een bende kuddeschapen

mtn

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 apr 2008
Dat werkschuw tuig moet gewoon met hun poten van iemand anders zijn woonruimte afblijven. Ik ben voor de aanpak waarbij ze hardhandig uit het pand worden geslagen, dan laten ze het voorlopig wel uit hun hoofd.

ja, je weet blijkbaar niet goed wat er gebeurt of kan gebeuren als ze krakers hardhandig proberen uit te zetten he... dan krijg je een enorm aggressief antwoord, waarbij iedereen er moet aan geloven, kijk naar undomhuset in kopenhagen, 2007, de hele stad was het toneel voor rellen, branden etc etc

ik persoonlijk vind dat kraken in sommige gevallen moet kunnen, in veel gevallen word er ook van geprofiteerd door luie mensen die het kraken als excuus gebruiken voor hun luiheid, dit kan dan weer niet

wat sommige mensen hier zeggen over junkies heeft helemaal niets met kraken te maken, voor je oordeelt, weet over wat je praat, en ik stel me ook vragen bij de partijdigheid van het artikel, moet nogal een journalist zijn zeg :p

wwe

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 okt 2006
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%

Ano_43562

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
7 nov 2007
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 dec 2007
ja, je weet blijkbaar niet goed wat er gebeurt of kan gebeuren als ze krakers hardhandig proberen uit te zetten he... dan krijg je een enorm aggressief antwoord, waarbij iedereen er moet aan geloven, kijk naar undomhuset in kopenhagen, 2007, de hele stad was het toneel voor rellen, branden etc etc

ik persoonlijk vind dat kraken in sommige gevallen moet kunnen, in veel gevallen word er ook van geprofiteerd door luie mensen die het kraken als excuus gebruiken voor hun luiheid, dit kan dan weer niet

wat sommige mensen hier zeggen over junkies heeft helemaal niets met kraken te maken, voor je oordeelt, weet over wat je praat, en ik stel me ook vragen bij de partijdigheid van het artikel, moet nogal een journalist zijn zeg :p
Ach rot een eind op.

Wat al eerder gesuggereerd werd. Als iemand te veel geld op zijn bankrekening heeft ga je het er toch ook niet even af halen voor hem.

Naar boven