XXL Nutrition

Nieuws Krakers kraken huis van overleden man

Bezoekers in dit topic

dus omdat je ("teveel" ) belasting moet betalen en het systeem niet leuk vind mag je gaan kraken?
niemand vind het systeem leuk, altijd wel op iet aan te merken, maar om dit als reden te geven om te kraken is gewoon een zwak en stompzinnig verhaal (en ook niet serieus te nemen).

lijkt me bijna reden genoeg om een overval op een bank of iets dergelijks goed te praten.

inderdaad, laat er maar meer krakers komen, lekker het systeem plat leggen
 
het systeem (in NL dan, helaas) werkt alleen ten gunste van de krakers, anders hadden ze wel nekschot of iets dergelijks kregen....
 
dit gaat beetje de Marokkanen kant op, waarom ga je niet naar een ander land dan als je het niet kan uitstaan hoe het systeem hier werkt?

omdat ik geen parasiet ben die ergens in een ander land wil gaan profiteren
binnen 5 jaar ben ik hier inderdaad weg als alles financieel in orde is.
 
het systeem (in NL dan, helaas) werkt alleen ten gunste van de krakers, anders hadden ze wel nekschot of iets dergelijks kregen....

tuurlijk, laat de turken,marokanen en illegalen maar binnen komen, daar hebben we wel geld genoeg voor om die te onderhouden
 
omdat ik geen parasiet ben die ergens in een ander land wil gaan profiteren
binnen 5 jaar ben ik hier inderdaad weg als alles financieel in orde is.

maar wel in NL profiteren?

volgens mij snaptje niet helemaal wat ik bedoelde met mn vergelijking...

die krakers lopen altijd maar hoop te zeiken bitchen over het NL systeem, maar als ze gaan vergeljiken met andere landen zijn ze hier alsnog het beste af.
 
tuurlijk, laat de turken,marokanen en illegalen maar binnen komen, daar hebben we wel geld genoeg voor om die te onderhouden

ik zie de link niet met mijn post....
 
maar wel in NL profiteren?

volgens mij snaptje niet helemaal wat ik bedoelde met mn vergelijking...
die krakers lopen altijd maar hoop te zeiken bitchen over het NL systeem, maar als ze gaan vergeljiken met andere landen zijn ze hier alsnog het beste af.

Je zei dat ik in een ander land moest gaan wonen , ik ben geen kraker.
 
triest volk die k*tkrakers. je moet eigenlijk gewoon een soort lokgebouw kopen en die dan een jaar laten leegstaan maar wel volplakken met c4 etc. de rest kan je zelf wel bedenken ;)
 
Waarom begin jij over marrokanen dan, begrijp ik ook niet goed?

omdat die ook altijd zeiken met k*t nederland dit en dat en marokko is the best, maar vervolgens wel hier blijven wonen
 
omdat die ook altijd zeiken met k*t nederland dit en dat en marokko is the best, maar vervolgens wel hier blijven wonen

Wat hebben marokanen hier nu mee te maken, blijkbaar kan jij niet goed lezen
of ben je te kortzichig om mijn redenering te begrijpen?
 
haha, ja ALLE marokanen, ALLEMAAL!!! macb kent ALLE marokanen... zou er al van schrikken als hij al eens een marokaan gezien heeft haha, en zoals rebel x zegt, wat hebben marokanen met kraken te maken... tenzij het marokaanse krakers zijn lol

en ik zie hier enorm veel stoere internetpraat maar ik zie toch zeer weinig gebeuren tegen krakers, behalve af en toe een poging vanuit extreem rechtse kringen, maar die slagen ook niet altijd, de enige succesvolle acties tegen krakers zijn politie acties, die meestal gepaard gaan met veel geweld
 
Conclusie van dit topic: krakers moeten dood.
 
boterhammen met choco?

er zijn bij mij in de buurt ook van die galerij woningen van 300e per maand...kom op zeg, als je met minimum loon fulltime werkt kan je die ook betalen.

Er zijn genoeg alleenstaande moeders met kind (ken er persoonlijk een) die werken en elke maand moeten tellen om rond te komen.
Ik zeg het nog eens krakers zijn tegen uitbuiting en ik ook
 
laat me raden, bascross is een regelmatige bezoeker van de moloko (kastelein)? haha
 
nog een vraagje voor mensen die tegen kraken zijn, waarom krijg ik verwijten naar men hoofd als ik bepaalde wetten in twijfel trek of slecht vind als iemand met een linkse politieke ideologie terwijl jullie nu identiek hetzelfde doen? als je vind dat ik me aan de wet moet houden, als buitenlanders zich moeten aanpassen en zich aan de wet moeten houden, terwijl ze er niet mee akkoort gaan, waarom conformeren jullie dan niet me de wet en gaan jullie er niet mee akkoord? is een tikje hypocriet toch? kraken is niet verboden, het is wettelijk toegestaan, groei op en aanvaard het! :rolleyes:
 
Of anders als je niks zinnigs te zeggen hebt rot even op

:orly:

Krakers zijn gewoon idioten, oprotten met die gasten. Beetje het eigendom van andere mensen kraken, omdat ze niet willen werken.
 
Ik vind krakers eigenlijk de max, juppies die het schijt hebben hoe de kudde
over hen denk!

respect! :p
 
Back
Naar boven