MuscleMeat

Nieuws Krakers kraken huis van overleden man

Bezoekers in dit topic

Ach rot een eind op.

Wat al eerder gesuggereerd werd. Als iemand te veel geld op zijn bankrekening heeft ga je het er toch ook niet even af halen voor hem.
???

ik wil dat best doen hoor!
:D
 
no problems here :D
 
Ach rot een eind op.

Wat al eerder gesuggereerd werd. Als iemand te veel geld op zijn bankrekening heeft ga je het er toch ook niet even af halen voor hem.

geld is geen noodzaak imo, een dak boven je hoofd wel, en veel mensen hebben dat niet terwijl sommige mensen meedere huizen hebben en die laten verkrotten met winst in het achterhoofd etc

nuja moesten het allemaal arische mensen zijn die geen dak boven hun hoofd hadden zou je waarschijnlijk zelf aan het kraken zijn he? :p
 
Ach rot een eind op.

Wat al eerder gesuggereerd werd. Als iemand te veel geld op zijn bankrekening heeft ga je het er toch ook niet even af halen voor hem.

Ach rot zelf op en ga in je ieder voor zich wereld leven
 
geld is geen noodzaak imo, een dak boven je hoofd wel, en veel mensen hebben dat niet terwijl sommige mensen meedere huizen hebben en die laten verkrotten met winst in het achterhoofd etc

nuja moesten het allemaal arische mensen zijn die geen dak boven hun hoofd hadden zou je waarschijnlijk zelf aan het kraken zijn he? :p

Er is in NL voor iedereen een dak, alleen zijn sommige te lui om er voor te werken.
 
geld is geen noodzaak imo, een dak boven je hoofd wel, en veel mensen hebben dat niet terwijl sommige mensen meedere huizen hebben en die laten verkrotten met winst in het achterhoofd etc

nuja moesten het allemaal arische mensen zijn die geen dak boven hun hoofd hadden zou je waarschijnlijk zelf aan het kraken zijn he? :p
Ach rot zelf op en ga in je ieder voor zich wereld leven
Waarom zou iedere andere vorm van het ontnemen van goederen diefstal zijn en dit niet?
 
Echt schandalig dat kraken niet eens illegaal is, kan alleen in een door links verziekt land als dat waarin wij leven. Maar dit, dit is niet alleen schandalig, maar ook nog eens dieptriest.
 
Er is in NL voor iedereen een dak, alleen zijn sommige te lui om er voor te werken.

Ik zou ook lui worden als ik langs alle kanten uitgebuit word en elke dag
boterhammen met choco moest eten om in een huis van 250.000 pleuros
te kunnen wonen.
 
boterhammen met choco?

er zijn bij mij in de buurt ook van die galerij woningen van 300e per maand...kom op zeg, als je met minimum loon fulltime werkt kan je die ook betalen.
 
Er is in NL voor iedereen een dak, alleen zijn sommige te lui om er voor te werken.

boterhammen met choco?

er zijn bij mij in de buurt ook van die galerij woningen van 300e per maand...kom op zeg, als je met minimum loon fulltime werkt kan je die ook betalen.
Buiten dat, wat is de huur voor een antikraakwoning, 100 euro per maand?
 
Echt schandalig dat kraken niet eens illegaal is, kan alleen in een door links verziekt land als dat waarin wij leven. Maar dit, dit is niet alleen schandalig, maar ook nog eens dieptriest.

Ik denk dat sommige mensen zelf ziek zijn in deze consumptiemaatschappij
Het is natuurlijk belangrijker om een status te hebben dan anderen te helpen
 
Wat bedoel je precies met mensen helpen? krakers zijn geen mensen die geholpen moeten worden, die moeten gewoon werken.

Als je echt armen mensen bedoeld, ja die moeten geholpen worden, maar die kraken ook niet ;) die hebben meestal 3 baantjes om een gezin te onderhouden.
 
Waarom zou iedere andere vorm van het ontnemen van goederen diefstal zijn en dit niet?

Kijk eerst eens naar de monarchie bijvoorbeeld, waarom moet ik elk jaar nog cadestraal inkomen betalen als de grond al van mij is??
Om de koning te onderhouden of wat, flikker toch op
 
Ik denk dat sommige mensen zelf ziek zijn in deze consumptiemaatschappij
Het is natuurlijk belangrijker om een status te hebben dan anderen te helpen
Iemand helpen is wat anders dan iemand die zonder je toestemming in je eigendom komt. Helpen doe je uit vrije wil, en komt niet vanuit de persoon die geholpen moet worden maar vanuit jezelf.
 
Wat bedoel je precies met mensen helpen? krakers zijn geen mensen die geholpen moeten worden, die moeten gewoon werken.

Als je echt armen mensen bedoeld, ja die moeten geholpen worden, maar die kraken ook niet ;) die hebben meestal 3 baantjes om een gezin te onderhouden.

begrijp me niet verkeerd, ik werk zelf wel maar ik kan goed begrijpen waarom er krakers zijn omdat ik zelf ook een hekel heb aan dit systeem en de uitbuiting + corruptie die er bij komt kijken
 
dus omdat je ("teveel" ) belasting moet betalen en het systeem niet leuk vind mag je gaan kraken?

niemand vind het systeem leuk, altijd wel op iet aan te merken, maar om dit als reden te geven om te kraken is gewoon een zwak en stompzinnig verhaal (en ook niet serieus te nemen).

lijkt me bijna reden genoeg om een overval op een bank of iets dergelijks goed te praten.
 
Iemand helpen is wat anders dan iemand die zonder je toestemming in je eigendom komt. Helpen doe je uit vrije wil, en komt niet vanuit de persoon die geholpen moet worden maar vanuit jezelf.

Ik heb het hier boven al gezegd, maar blijkbaar begrijp je dit niet goed.
De staat (koning) komt elk jaar in mijn eigendom om zijn cadestraal inkomen
te innen , waarom komen ze zonder mijn toestemming dan ff geld van me innen??
 
dit gaat beetje de Marokkanen kant op, waarom ga je niet naar een ander land dan als je het niet kan uitstaan hoe het systeem hier werkt?
 
Back
Naar boven