Fitness Seller

Sticky Kratom

.....

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat post nl opzettelijk dit specifieke pakket terug stuurt. Ik denk dat zodra er bij post.nl in het magazijn een of andere medewerker even niet goed weet wat te doen ze bij twijfel de boel gewoon terug sturen. Er is niemand die zin heeft beetje moeite te doen. Ik heb ze zaterdag nog aan de lijn gehad en toen was het door de douane en nu is het weer retour. Korte google search laat zien dat ik niet de enige ben bij wie dit gebeurt. Het is natuurlijk super druk, gasten staan beetje snachts in een loods dozen te schuiven, als ze niet binnen 1 seconde het labeltje vinden of een of andere ‘computer says no’ gast vind dat het niet conform standaard is dan is het makkelijk het pakket niet te accepteren.

Qua klacht ben ik beetje bang dat ik dan op de shitlist kom te staan en het helemaal wel vergeten kan.

Kratomind heeft me al weer een nieuw pakket toegezonden inclusief track en trace, ze hebben echt wel goede service. Maar goed mijn vertrouwen in post.nl is wel diep gezakt. We gaan het zien.

.....

Laatst bewerkt:
Ik ook. Heb vorige week een sample pack besteld. Kost werkelijk waar ook niets.

Nieuw pakket is in Nederland. Direct post.nl gebeld en wat denk je: ze zeggen dat er geen adres op staat. Deze mensen zijn helemaal de weg kwijt.

Ik heb een video van het pakket met duidelijk het adres er op. Verder is het vorige pakket ondertussen terug bij de verzender en ook daarvan heb ik nu een video met duidelijk mijn adres er op. Dat pakket is terug gestuurd onder de noemer: het adres staat er niet op.

Post.nl liegt dat het gedrukt staat en je kan niets doen.

Ik heb gezegd dat ik het pakket op kom halen, maar ze zeggen dat ze niet weten bij welk sorteer centrum het is.

Ik heb gezegd dat ze mij nu aan de lijn hebben en dat ik dus het juiste aflever adres door kan geven wat te koppelen is aan de 3S code zodat ze het kunnen bezorgen. De helpdesk zegt dat ze dat niet mogen doen ivm fraude gevoeligheid. Bijna 45 minuten heb ik aan de lijn gehangen en je wordt afgewimpeld met de melding dat je maar even moet afwachten.

Ik heb een prive bericht gestuurd naar post.nl op facebook. Ze reageren niet.

Wat een trieste bende. Dit is dus het 3e pakket wat op deze manier terug gestuurd wordt. Tenminste, het pakket is nu nog in Nederland maar het zal niet lang duren voor het terug gaat.

Mijn tip: zorg dat je pakket uit handen van post.nl blijft.

.....

Laatst bewerkt:
De inhoud klopt met de bon. Trust me er wordt geen chemische analyse gedaan. Er is niets mis met het pakket. Post.nl loopt hier de boel moedwillig te verneuken en je kan ze op geen manier er op aanspreken. Let wel dat hiervoor tot 3 keer toe 20 euro EMS emergency verzendskosten betaald zijn. Wat een wankers.

Nu verschuilen ze zich natuurlijk achter de sinterklaas en kerst drukte maar er gaat overduidelijk meer mis.

.....

Laatst bewerkt:
Het pakket is al weer terug gestuurd. Ze zeggen dat er geen afzender op staat maar waarschijnlijk is het door de douane terug gestuurd.

Ik denk dat het probleem toch bij POS Indonesie en douane ligt...

Zojuist weer aan de lijn gehangen met post.nl en ze zeggen dat het pakket dus blijkbaar wel in het sorteercentrum is geweest en beweren dat het niet was voorzien van een adres. Het zou dus niet aan de douane liggen maar dus wel door post.nl gebeurt zijn.

Ik weet dat dat gelul is, kan verder niets doen. Als je opbelt krijg je hersenloze callcenter medewerkers aan de lijn. Ze reageren niet op klacht berichtenx

Dit voelt wel echt als opzet. Iemand is bewust de boel aan het forceren want het adres staat met koeienletters op de doos. Heel frustrerend dit.

.....

Laatst bewerkt:
Ja ik heb met de gemailed en ze zeggen dat ze me geld terug geven. Maar goed, het is frustrerend. Die kratom kan me ondertussen gestolen worden. Simpelweg weten dat er een of andere smerige rat bij post.nl rond loopt die moedwillig met zijn anonieme rotkop de boel loopt te flessen maakt mij heel geirriteerd. Er zijn veel zaken in het leven waar ik mij aan kan irriteren, maar het zijn anonieme lozers die de boel frustreren wat bovenaan mijn lijst der irritaties staat.

Die callcenter wijven die je dan ook aan de lijn krijgt waar je echt helemaal niets mee kan. Te dom om te schijten, totaal niet bereid om met je mee te denken, stadswacht mentaliteit. Goed, we fixen het wel op een andere manier. Maar wees gewaarschuwd.

• Like
Waarderingen: Vonk
.....

Laatst bewerkt:
Ik heb kratomind gemaild en gevraagd om een uitleg en of ze een oplossing hebben.

https://www.dekratomshop.nl/nl/

Ik heb hier ook wel is besteld. 7 x 50 gram kost daar 65 euro. Kwaliteit van hun kratom is ook prima.

Dat is 350 gram voor 65 euro TOV 1100 gram voor 60 euro. Ik ken de kratomshop ik heb daar eerder besteld. Ik heb geen zin om het 4 dubbele te betalen simpelweg omdat fucking postnl de boel loopt te saboteren.

Laatst bewerkt door een moderator:
.....

Laatst bewerkt:
Kratomind is super behulpzaam, het ligt niet aan hen.

Ze hebben me nu al 3 paketten gestuurd en die beste man is met mij aan het mailen al de hele dag. Hun service is legit. Het probleem ligt bij fucking POSTNL.

Alleen al het feit dat er niet wordt gereageert op hun social media, ik mensen aan de lijn krijg die totaal niet meedenken en geirriteerd doen als je ze de situatie uitlegt. Totaal geen ownership gewoon een anoniem groot kutbedrijf.

.....

Laatst bewerkt:
Die gast van kratomind heeft gebeld en gemailed met POS Indonesia om te kijken of zij het probleem kunnen achterhalen. Dan komt hij met een passende oplossing.

Andere pakketten die rond de zelfde datum zijn verzonden zijn wel gewoon goed aangekomen. Het lijkt ds een beetje willekeur, of juist niet.

Zojuist weer gebeld met postNL. Het pakket is dus nog in Nederland. Het is door de doaune vrijgegeven. Maar staat nog steeds in het systeem als zijnde onbekend leveradres.

Ze zeggen dat ik 2 dagen moet wachten. Maar goed ik weet natuurlijk dat het de vorige 2 keer precies zo ging, ze wachten 4 dagen en sturen het terug.

Terug
Naar boven