- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok, half weekendje Kratom erop zitten en ik moet zeggen dat ik het zeker kan waarderen dit spul. Ik heb 3 x 8gr genomen verdeeld over 25 uur. Ik had groene Borneo en een proefzakje witte en ik vond de witte toch het fijnst omdat ik daar wat actiever van werd. De groene heeft mij vanmorgen zelfs visuals gegeven als ik mijn ogen sloot. Kratom geeft me ook rust in mijn kop en dat is fijn. Zeker voor herhaling vatbaar. Even kijken hoe ik me morgen voel als ik moet trainen![]()
Denk wel dat je vrij slappe kratom gehad hebt want voor de meeste mensen zonder enige ervaring zal 8 gram echt wel hard vallen.
Maar kratom is zeker chill.

2 weken geleden een sample pack kratom besteld bij kratomind. 10 x 100 gram en vandaag dit ontvangen.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zag bij track en trace dat mijn pakje binnen 24 uur langs de douane was gegaan. Probleem is alleen dat ik iets heb ontvangen wat ik niet heb besteld en tot vandaag nog nooit van heb gehoord. Ik heb een kilo
moringa oleifera powder ontvangen i.p.v 1 kilo kratom.
Zag bij track en trace dat mijn pakje binnen 24 uur langs de douane was gegaan. Probleem is alleen dat ik iets heb ontvangen wat ik niet heb besteld en tot vandaag nog nooit van heb gehoord. Ik heb een kilo
moringa oleifera powder ontvangen i.p.v 1 kilo kratom.
Goed om te weten!Yo er staan code’s op de verpakkking en die verwijzen naar de kratom soort dat het is. Ze mogen geen kratom meer naar het buitenland shippen. Het is gewoon legit. Zie karma.
Aha, dank je!Ze doen liever geen betalingen meer met PayPal. Als je een bestelling plaatst moet je bij opmerkingen zetten dat je met transferwise wil betalen. Je krijgt dan een mail met verdere uitleg.
Misschien word het teruggestuurd omdat de inhoud niet overeen komt met wat er op de papieren staat. Ik ga voor dat ik hier weer ga bestellen navragen (bij douane of kratomind) wat de reden is voor het terugsturen. Ik heb namelijk geen geduld daarvoor.