AndroidHealthClinic

Sticky Kratom

.

Laatst bewerkt:
Ok, half weekendje Kratom erop zitten en ik moet zeggen dat ik het zeker kan waarderen dit spul. Ik heb 3 x 8gr genomen verdeeld over 25 uur. Ik had groene Borneo en een proefzakje witte en ik vond de witte toch het fijnst omdat ik daar wat actiever van werd. De groene heeft mij vanmorgen zelfs visuals gegeven als ik mijn ogen sloot. Kratom geeft me ook rust in mijn kop en dat is fijn. Zeker voor herhaling vatbaar. Even kijken hoe ik me morgen voel als ik moet trainen :)

Ok, half weekendje Kratom erop zitten en ik moet zeggen dat ik het zeker kan waarderen dit spul. Ik heb 3 x 8gr genomen verdeeld over 25 uur. Ik had groene Borneo en een proefzakje witte en ik vond de witte toch het fijnst omdat ik daar wat actiever van werd. De groene heeft mij vanmorgen zelfs visuals gegeven als ik mijn ogen sloot. Kratom geeft me ook rust in mijn kop en dat is fijn. Zeker voor herhaling vatbaar. Even kijken hoe ik me morgen voel als ik moet trainen :)

Denk wel dat je vrij slappe kratom gehad hebt want voor de meeste mensen zonder enige ervaring zal 8 gram echt wel hard vallen.

Laatst bewerkt:
ik neem altijd de white borneo kratom. libido is op punt en klaarkomen erg intens! niemand gelijke ervaringen?

.....

Laatst bewerkt:
Zag bij track en trace dat mijn pakje binnen 24 uur langs de douane was gegaan. Probleem is alleen dat ik iets heb ontvangen wat ik niet heb besteld en tot vandaag nog nooit van heb gehoord. Ik heb een kilo
moringa oleifera powder ontvangen i.p.v 1 kilo kratom.

Dat is mooi kut, moringa is namelijk zo'n stomme superfood.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zag bij track en trace dat mijn pakje binnen 24 uur langs de douane was gegaan. Probleem is alleen dat ik iets heb ontvangen wat ik niet heb besteld en tot vandaag nog nooit van heb gehoord. Ik heb een kilo
moringa oleifera powder ontvangen i.p.v 1 kilo kratom.

Yo er staan code’s op de verpakkking en die verwijzen naar de kratom soort dat het is. Ze mogen geen kratom meer naar het buitenland shippen. Het is gewoon legit. Zie karma.

Yo er staan code’s op de verpakkking en die verwijzen naar de kratom soort dat het is. Ze mogen geen kratom meer naar het buitenland shippen. Het is gewoon legit. Zie karma.
Goed om te weten!

Ervaren jullie een bug bij het bestelproces van kratomind? Na checkout, paypal betaalmethode gebeurt er niets.

.....

Laatst bewerkt:
Fucking bezorging is zo een crap mijn pakket is wederom terug gestuurd naar Indonesie.

Van de 4 paketten die ik besteld heb zijn er 2 niet bezorgd. Heel irritant. Komt het in Nederland ligt het 5 dagen ergens en sturen die mong*len het weer terug.

.....

Laatst bewerkt:
Omdat die knakkers uit Indonesie er een briefje op plakken waar de ontvanger op staat en een of andere lamlul trekt dat er af en dan weten ze niet meer waar ze het heen moeten sturen ofzo.

Snap het niet ik track het pakket altijd met de code uit Indonesie, maar op een gegeven moment wordt het een Nederlands pakket. Dus ik had al naar post.nl gebeld en die hadden me een niet werkende tracking gegeven zaterdag en ik wil vandaag bellen om te zeggen dat die tracking niet werkt maar zie ik tegelijkertijd dat hij weer onderweg naar Indonesie is.

Het is dat die kratom zo spotgoedkoop is maar bestellingen is echt een bende.

.....

Laatst bewerkt:
Misschien word het teruggestuurd omdat de inhoud niet overeen komt met wat er op de papieren staat. Ik ga voor dat ik hier weer ga bestellen navragen (bij douane of kratomind) wat de reden is voor het terugsturen. Ik heb namelijk geen geduld daarvoor.

Ik heb het gevraagd en ze zeggen dat er geen geadresseerde op stond, enkel het adres uit Indonesie. Maar ik weet dat zij enkel een pakbon aan de buitenkant op de doos plakken zonder er wat plastic wrap omheen te doen ofzo. Dus de vorige keer lag het er ook al half af. Kan me serieus niet voorstellen dat ik de enige ben bij wie ze dit probleem hebben. Dit was nu 2 van de 4 die niet aankomen. Vorige keer had ik echt 2 maanden gewacht ofzo, sindsdien doe ik de dure express shipping maar nu gaat het dus weer fout. Vrij irritant.

Post.nl lult gewoon, ze sturen pakketen terug en verzinnen een reden. Bij kratomind printen ze de de adressen op de dozen dus het klopt niet wat ze bij post.nl zeggen.

Ze zeggen bij post.nl dat het juiste adres er niet op stond maar het adress stond er 4x op. Op de pakbon die mogelijk los gelaten is maar er zat ook nog een sticker met het adres op.

Ik lees online dat heel veel mensen last heb en van paketten die worden terug gestuurd. Je kan er verder ook niets aan doen. Heel irritant dit.

Terug
Naar boven