Bonk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 360
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gewoon losse theezakjes, dus misschien is dat wel goed te doen. Denk je dat alle werkzame stof in de thee gaat zitten of gaat er veel verloren op deze manier?
laat ik nou net last hebben van gekneusde ribben....vanavond even wat bestellen! is een verdomd goed excuus...
Red veins werken het best tegen pijn! Ik kan je Red Maeng Da aanraden, ook wel Red Thai genoemd. Sowieso de sterkste soort, goed tegen pijn en het is ook een flinke booster voor je energie/motivatie.

Ik zat ff te denken he, dat toss&wash was toch geen prank he? anders had je me goed te pakken

Zijn ook hele sterke docu’s over gemaakt. Van Vice eentje en ‘Leaf of Faith’ van Chris Bell.
Ik ben benieuwd hoe jullie kratom innemen. Ik deed altijd toss & wash, maar na een brutale overgeef sessie doordat die smerige zooi bleef plakken in mijn keel lukt het me niet meer![]()
In... binnenkort ook eens gaan proberen... altijd wel in voor iets wat je vaag maakt en niet zo’n aanslag is op je lijf..![]()
Ik toss & wash altijd, only way to go. Heb ook niet echt moeite met de smaak maar goed het is niet heel lekker ofzo. Het went. Het is eigenlijk wel fakking smerig maar het went haha.
Ik was een keer bij smartshop hier in Amsterdam (azurius) binnen gelopen, daar verkopen ze vrij krachtige Meang Da (10 euro voor 10 gram hahaha). Maar die gast begon een heel praatje allereerst over hoe verslavend het was (heel veel verslaafde klanten zei hij en zij helpen de mensen ook afkicken) maar hij zei ook dat kratom best heftig op de lever is en best dus niet met alcohol wordt gecombineerd. Hij had een anacdote over een vriend die in het ziekenhuis beland was.
Ik heb het verder niet onderzocht maar ik neem met tijden aardig wat kratom dus probeer wel altijd ook veel water te drinken en slik ook NAC wat de lever blijkbaar ondersteund.
Ps. Kratom werkt ook erg eetlustonderdrukkend dus uitermate geschikt in de cut.