Fitness Seller

Sticky Kratom

• Topic Starter Topic Starter
First thoughts bij Red:

Anders relax dan wit, mijn hoofd zelf voelt letterlijk zacht aan van binnen ofzo haha.

Mijn tong leek wat verdoofd het eerste half uur na inname.

Ik voel me duidelijk anders nu, misschien zelf een beetje high achtig. Fack ik ben @work :o

Het heeft wel wat weg van een pijnstiller achtige situatie.

Ik zal een beetje bijhouden wat er gebeurt/wat ik voel.

Op dit moment zit hij er goed in, lijk een beetje in slomo te gaan. Als ik ga lopen ben ik iets minder stabiel.

Ik hoop niet dat ik belangrijke gesprekken moet voeren de komende uren :o :emo: /komt gewoon door de hitte hoor

Deze is veel heftiger dan de witte van gister, heb nu ook weer rond de 3,5gr gehad

Op dit moment zit hij er goed in, lijk een beetje in slomo te gaan. Als ik ga lopen ben ik iets minder stabiel.

Ik hoop niet dat ik belangrijke gesprekken moet voeren de komende uren :o :emo: /komt gewoon door de hitte hoor

Deze is veel heftiger dan de witte van gister, heb nu ook weer rond de 3,5gr gehad

Welke Red heb je genomen? Klinkt als Red Borneo.

Red Thai.

Krijg het best wel erg warm nu, terwijl ik in een kelder werk waar het redelijk koel is.

Red Thai.

Krijg het best wel erg warm nu, terwijl ik in een kelder werk waar het redelijk koel is.

Dat is de Red Maeng Da. De sterkste soort wel. Wil je een mood lift en energie ervan moet je de volgende keer wat minder nemen. Nu heb je door de relatief hogere dosis vooral een sederend effect.

Hmm oke, ga het aanzien. Wel pleures warm zeg

Ik heb zojuist red genomen, jezus ik wordt echt misselijk van die toss&wash.. Er moet echt een betere manier zijn dan dit.. kippenvel gewoon nu :o

haha grappig je kunt het poeder ook in capsule doen of in een soort van vloeitje dan omzeil je de vieze smaak snapje wat ik bedoel

Tussen 11 en 12 voelde ik me vrij beroerd, zweten en me gezicht trok wit weg. Hierna was het ineens weg en nu voel ik me weer compleet nuchter. Dit was een vreemde :P

Haha gaat goed zie ik wel.

:flipoff:

Denk idd dat je meer van de hitte nu last hebt dan van de kratom:p

Hmm ik werk in een kelder waar het redelijk aangenaam is :P

:burns:

Menthol kauwgom helpt trouwens goed tegen misselijkheid van kratom.

• Like
Waarderingen: Bonk
Vraag me af hoe die green malay je gaat bevallen, die vind ik echt super chill. Wordt daar wel vrolijk van. Die van kratomshop gaf mij echt een sterke euforie.

Klinkt interessant maar ik vraag me af in wat voor situatie je dit spul neemt en hoe lang het effect is? Naderhand ook geen dipje of iets dergelijks? En voor het uitgaan of festival (met alcohol), minder geschikt of? :D

Zo vanavond kijken of ik kam relaxen op green.

Ik geef niet op dus we gaan toss&wash, dacht ik. Laatste beetje kwam er weer uit hielt ik niet binnen en kon er écht net voor zorgen dat ik niet moest overgeven.. tosh&wash is echt een no go, t*ring.

Denk dat ik rond de 3 gram binnen heb gekregen.

Zo vanavond kijken of ik kam relaxen op green.

Ik geef niet op dus we gaan toss&wash, dacht ik. Laatste beetje kwam er weer uit hielt ik niet binnen en kon er écht net voor zorgen dat ik niet moest overgeven.. tosh&wash is echt een no go, t*ring.

Denk dat ik rond de 3 gram binnen heb gekregen.

Je moet een kommetje maken van je tong. Dan daar die kratom op leggen. Vervolgens een slok drinken en schudden met je hoofd zodat het vermengd. Dan doorslikken en de rest van je drinken nemen.

Terug
Naar boven