- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook geprobeerd, het lost niet op. Op die manier moet je echt 5 glazen water nemen ofzo dus dat werkt ook niet hahaWaarom niet gewoon in een glas mengen met een klein laagje water?
ik pak gewoon een lepel en weeg het af op me keukenweegschaal (lekker precies ookIk neem een schepje van creatine pieder, dat is meestal precies 5 gram. Even slokje water in de mond, scoop er bij, beetje schudden en slik het zonder moeite door. Paar slokken na en het is prima.
Redosen is vrij eenvoudig. Na een uur of 4-6 kan je nieuwe volledige dosis nemen, een andere strain hakt er dan meestal wel wat beter in. Sowieso gaat het wisselen van strains je tollerantie echt extreem verminderen.
Als je een dosis hebt genomen en denkt dat het niet genoeg is dan kan je na 30-60 minuten beetje bij nemen. Denk dat je het ongeveer hetzelfde aan kan pakken als redosen met G alleen dan is het geen 3 uurs cyclus maar 4-6.
)ik doe het gewoon in een shake baker.. ff shaken, verstand op nul en die prut doorslikken. Nu net 7gram genomen.
@rob91 hoe doe jij dat met redosen, zelfde dosis? las dat je er dan ook aardig ziek van kunt worden?
ik pak gewoon een lepel en weeg het af op me keukenweegschaal (lekker precies ook)
beetje moeilijk te oordelen atm of ik genoeg heb gehad of niet, zit nog wat dmaa/caf in me en phenibut

Moahh ik heb zo'n 500mg mini scoop en dat gaat gewoon op de gok.. beetje meer of minderHoe de fack weeg je je pheni dan? Sweetspot komt nogal nauw vind ik zelf![]()

Ik merk echt wel verschil tussen 1,5 en 1,75 gr. Kan net chill zijn of iets onrustig![]()
Ik merkte geen verschil tss 1.4 en 2 gr.Toen ik nog pheni nam, werd het alleen maar lekkerder als ik meer nam.
Voor mij was 2g precies goed. Vanaf 3g werd het lekkerder. Nooit hoger dan 4g gegaan.
Al kratom thee geprobeerd?
ik begon vanmorgen met 3 gramBij 1,75gr werd ik soms al te onrustig voor mijn gevoel, 3 gram kan ik me niets bij voorstellen, misschien ook maar beter om niet te proberen.
Misschien vanavond eens thee zetten met de witte.

ik begon vanmorgen met 3 gram
(en aangezien ik niet weeg zal het wel meer zijn)