- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
3 dagen per week, zaterdag,zondag en alleen maandag ochtend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe dit nu al ik gok 3 maanden en tot nu toe slaap ik de andere dagen prima.. alleen met die hitte vorige week was het wat moeilijker om in slaap te komen maar als ik sliep niks aan de hand.Misschien ben jij 1 van die lucky mensen die nauwelijks last krijgt van gewenning/tolerantie. Als ik 3 dagen achter elkaar vele grammen opvreet dan slaap ik een week niet.
Misschien ben jij 1 van die lucky mensen die nauwelijks last krijgt van gewenning/tolerantie. Als ik 3 dagen achter elkaar vele grammen opvreet dan slaap ik een week niet.

ik doe dit nu al ik gok 3 maanden en tot nu toe slaap ik de andere dagen prima.. alleen met die hitte vorige week was het wat moeilijker om in slaap te komen maar als ik sliep niks aan de hand.
ligt dat ook nog aan de soort die je dan neemt? of is t ontwenning en dan in de vorm van slapeloosheid?
Ik heb er gister thee van gezet.
10-15 minuten in een pannetje laten sudderen, hierna door een theezakje gefilterd. Alle prut bleef achter, de smaak was nog steeds ranzig maar way better op deze manier.
Toch voel ik niet heel veel van t spul, moet dus nog wat verder experimenteren![]()
Lucky man! Slapeloosheid is 1 van de eerste en meest prominente withdrawal symptomen, dus blijkbaar kan jij pheni heel goed hebben.
Dat is dan een vorm van ontwenning inderdaad. Zelfs toen ik phenibut maar 1x per week nam, meestal 1,5-2g voor het slapen, had ik de volgende dagen moeite met in slaap vallen en werd ik regelmatig wakker. Pheni was dan ook mijn trump kaart als ik 1 dag goed moest slapen en presteren.
Nu neem ik het niet meer. Na een korte abuse periode ben ik me kapot geschrokken van het zware herstel.
Hoevee gram heb je gebruikt? Misschien heb je veel meer nodig wanneer je thee zet.
Lucky man! Slapeloosheid is 1 van de eerste en meest prominente withdrawal symptomen, dus blijkbaar kan jij pheni heel goed hebben.
Dat is dan een vorm van ontwenning inderdaad. Zelfs toen ik phenibut maar 1x per week nam, meestal 1,5-2g voor het slapen, had ik de volgende dagen moeite met in slaap vallen en werd ik regelmatig wakker. Pheni was dan ook mijn trump kaart als ik 1 dag goed moest slapen en presteren.
Nu neem ik het niet meer. Na een korte abuse periode ben ik me kapot geschrokken van het zware herstel.
Hoevee gram heb je gebruikt? Misschien heb je veel meer nodig wanneer je thee zet.
Bij gewoon gebruik van kratom ook slapeloosheid? Ik slaap nu al veel te weinig.
Ik slaap ook altijd prima als ik pheni gebruikt heb/dagen erna.
1,5-2gr voor alleen slapen lijkt me vrij veel haha
Kratom kan behoorlijk stimulerend werken, dus beste is om 6 uur voor het slapen niks te nemen. En mocht je kunnen slapen met kratom dan is dit voornamelijk stage 2 slaap (hele lichte). Word je niet beter van. Afrader dus.
Met deze dosis had ik de volgende dag ook nog de positieve effecten, vandaar de relatief hoge dosis. Plus een lage dosis doet helemaal niks bij mij, zelfs niet voor mijn slaap.
Dan is kratom voor mij enkel iets voor in het week end te nemen. Dan is er tijd genoeg tss inname en slapen gaan.
Kratom kan behoorlijk stimulerend werken, dus beste is om 6 uur voor het slapen niks te nemen. En mocht je kunnen slapen met kratom dan is dit voornamelijk stage 2 slaap (hele lichte). Word je niet beter van. Afrader dus.
Met deze dosis had ik de volgende dag ook nog de positieve effecten, vandaar de relatief hoge dosis. Plus een lage dosis doet helemaal niks bij mij, zelfs niet voor mijn slaap.
Ik doe het juist andersom, pheni in de ochtend, lekker effect de hele dag en dan ook nog goed erop slapen.
Lees her en der dat ze adviseren verschillende strains te gebruiken tegen gewenning maar is dat nodig als je het überhaupt max 2x per week neemt?
Vanmorgen 7gram weer genomen, collega's vielen meteen me verbeterde stemming op.. rug pijn is ook wat minder. Dit keer wel voor in de middag nog een keer 7gram mee want vorige keer een beetje een kater achter gevoel toen het uitwerkte.
Green malay geloof ik.. @rob91 weet welke ben even de naam kwijt iig