MuscleMeat

Review Kre Alkaline Xtreme - Performance

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: CreatineWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kre-Alkalyn Xtreme is de nieuwe Cell Volumizer wat gebruikt maakt van een uniek creatine opname systeem ontwikkeld door Performance en AAP (All American Pharmaceuticals).
Kre-Alkalyn® pH-Correct Creatine™ is een gepatenteerde formule wat de omvorming tot creatinine (metabool eindproduct, wordt uitgescheiden door de nier) voorkomt alvorens het de spier bereikt. Bij inname van normale creatine monohydraat gemengd met water of fruitsap wordt er een gedeelte omgevormd tot toxische creatinine. Gebufferde Kre-Alkalyn Xtreme zorgt voor een verhoogde opname en beschikbaarheid, dit heeft als gevolg dat u meer resultaat behaald echter middels een kleinere inname. Neveneffecten zoals vochtretentie, krampen of een opgeblazen gevoel worden geëlimineerd.
Hierdoor is men in staat om nog intensiever de work-outs uit te voeren en de spieren extra te beschermen tegen overvloedige melkzuurophoping.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? smaakloosWelke dosis heb je gebruikt? 3 capsules per dagWaar heb je het supplement gekocht? nutriplaza.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaald? €35Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Beste creatine supplement dat ik ooit gebruikt heb. Hield er niks vocht van vast zoals gewoonlijk wel. Kracht nam behoorlijk toe en pomp ook.

2xKreAlkalyn.jpg

Een 10 is een beetje te veel maar tis zeker geen slecht product.
Een zeer mooi prijsje en je komt er 5weken mee toe.

'k reageer helemaal niet op dit product :(
crap :p

3Kg door gegaind, Amper vet. (Voor en na crea-kuur gewogen en vet gemeten)

Het was de 1e maal dat ik creatine nam in mn leven, ben al bijna 22.
Het is een enorm goed product, meer kan ik niet zeggen.

Krachtgains waren echt te zien. Deftige pomp, plezier in het trainen ook.
bv. pulldown rug, voor de kuur 85kg, op het einde heel de blok -> 100 kg.
Géén sides (nieren, niet kunnen slapen)

Enige spijtige is dat ik veel kracht terug ben verloren eens ik gestopt was.
Maar toch heeft het me goed vooruit geholpen.

Let wel op -> cafeine gebruiken gedurende de dag en het werkt NIET.

Een aanrader voor iedereen.

een half uur voor de training moet je dus 3capsules nemen, en op rustdagen?
mvg

Ik deed het zo :

TRAINGSDAGEN : 1 smorges, 1 smiddags, 2 voor de training

RUSTDAG : 1 smorgens , 1 savonds

Sommigen nemen er ook eentje na de training, waarom eigenlijk weet ik niet

grts

en had je goeie resultaten?
geen vetmassa ofzo bijgekregen?
want mij had iemand verteld dat je ze zeker niet moogt nemen als je niet traint omdat je anders zou verdikken.
( en ik denk dat sommige een capsule nemen achter de training om herstel te bevorderen)

3Kg door gegaind, Amper vet. (Voor en na crea-kuur gewogen en vet gemeten)

Het was de 1e maal dat ik creatine nam in mn leven, ben al bijna 22.
Het is een enorm goed product, meer kan ik niet zeggen.

Krachtgains waren echt te zien. Deftige pomp, plezier in het trainen ook.
bv. pulldown rug, voor de kuur 85kg, op het einde heel de blok -> 100 kg.
Géén sides (nieren, niet kunnen slapen)

Enige spijtige is dat ik veel kracht terug ben verloren eens ik gestopt was.
Maar toch heeft het me goed vooruit geholpen.

Let wel op -> cafeine gebruiken gedurende de dag en het werkt NIET.

Een aanrader voor iedereen.

Is wel een nieuw soort creatine he.
Wordt veel sneller opgenomen door het lichaam zodat cafeine niet de kans krijgt om het af te breken.
Je moet natuurlijk niet als je de capsules een half uur voor de training neemt niet ook cafeine gaan drinken :D
Ik drink mijn laatste koffie een uur voor de capsules en terug een uur na de training drink ik al terug koffie.

Had zelf een email verzonden naar performance om dit te vragen omdat ik nogal veel koffie drink :D

In de gym zeiden ze dat ik er 3 voor de training moest nemen.
Op rustdagen niet.
Bij deze creatine heb je ook geen laadfase.

Ik denk dat ik na mijn huidige kuur, dit ook maar eens ga proberen, iemand nog tips om met andere producten te combineren?

iname van deze creatine

hoe nemen jullie deze creatine in?

hoe ik het heb gelezen:
1. met water of fruitsap

2. hoeveelheden

of las ik: enkel voor de training, eerste twee weken twee, dan drie stuks
of las ik: trainingsdag: 's morgens, voor en na training
rustdag: 's morgens

wat zijn jullie ervaringen???

thx!

10 is idd een beetje te veel.
maar zeker een 7of8waard

hoe nemen jullie deze creatine in?

hoe ik het heb gelezen:
1. met water of fruitsap

2. hoeveelheden

of las ik: enkel voor de training, eerste twee weken twee, dan drie stuks
of las ik: trainingsdag: 's morgens, voor en na training
rustdag: 's morgens

wat zijn jullie ervaringen???

thx!
Ik neem met water in sowieso :)

Ik neem op trainingsdagen, 2 een half uur voor het trainen en 1 na de training

Op rustdagen neem ik er 2 bij het ontbijt.

Makkelijk zat, en werkt goed bij mij.. voel een lekkere pomp en ik merk ook wel wat krachtverhoging, niet enorm maar wel een 8 waard

thx voor reactie

hoegebruiken anderen het? hoeveelheid, trainings/rustdag? water/fruitsap?

Ik maak enkele maanden per jaar gebruik van creatine. Ik heb zowel met de monohydraat creatine als met de kre-alkalyne creatine van Performance redelijk wat ervaring. Deze laatste werkt beter, is gemakkelijker in te nemen, houd geen vocht vast, heeft een kortere oplaadfase (werking vanaf dag 1 is bij mij niet het geval), maar hij is ook wel duurder. Afhankelijk van het aantal sets dat ik ga doen neem ik drie of vier capsules een half uur voor de training in (doordrinken met water). Na de training of op niet-trainingsdagen neem ik niets in. Wanneer ik dit product gebruik is een lichte krachttoename merkbaar (algemeen beschouwd ongeveer 15%) die nadien ook blijft, verder is het duidelijk merkbaar dat je minder snel moe wordt. Ik gebruik dit product vier tot vijf weken om er vervolgens minstens een maand vanaf te blijven.

Ik heb dit spul ongeveer 2,5 maand geleden besteld bij Nutriplaza en tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Na een paar keer telefonisch contact te hebben gehad met Nutriplaza zouden ze me een nieuwe potje nasturen + 1 potje multivitamine als goedmakertje voor het lange wachten omdat er met de eerste zending iets mis was gegaan volgens hun computer gegevens. Die 35 euries mogen ze in hun holletje steken want die ben ik toch al kwijt omdat ik vooruit heb betaald maar F U C K it bij Nutriplaza bestel ik nooit meer wat.

Ik vind dit beter voor duursporten, om melkzuur op te houden. Maar voor krachtraining vind ik t niet echt een aanrader, misschien een klein beetje meer kracht maar zeker geen pomp.

ik heb het nu ook gekocht maar weet niet of het gaat werken.
ik wil vooral zichtbaar resultaat hebben.
ik ben niet dik maar ook niet echt mager. en wil graag beetje mooier lijf hebben.
ik train thuis met halters enzo maar binne maandje begin ik terug met jaarlijkse fitnesbezoeken.
als ik dit gebruik ga je dat alleen voelen of ook zien?
en weet iemand daar een goed voedingsschema bij?

ik wil het zeker proberen!

heb dit spulletje zo`n 2halve maand gebruikt, had 3 potten.
Gebruikt was prima in orde. Qua pomp weet ik het zo net niet.. denk dat het eerder de spierconditie was die verbeterde, ( het weg blijven van de verzuring .. melkzuur ) Hierrdoor kun je ook geleidelijk meer pakken, jaa dat klopt maar toch spreek ik niet over een echte super pomp ;) wel ben ik tevreden over dit supp. ben een dikke 8 kg vetvrije massa aangekomen! ( heeft ook wel met me vernieuwde voedinggsschema te maken.)
anyway het is een aanrader, mar pak het langer dan een maandje dan ;)

goodluck

heb dit spulletje zo`n 2halve maand gebruikt, had 3 potten.
Gebruikt was prima in orde. Qua pomp weet ik het zo net niet.. denk dat het eerder de spierconditie was die verbeterde, ( het weg blijven van de verzuring .. melkzuur ) Hierrdoor kun je ook geleidelijk meer pakken, jaa dat klopt maar toch spreek ik niet over een echte super pomp ;) wel ben ik tevreden over dit supp. ben een dikke 8 kg vetvrije massa aangekomen! ( heeft ook wel met me vernieuwde voedinggsschema te maken.)
anyway het is een aanrader, mar pak het langer dan een maandje dan ;)

goodluck

en wat is jouw eetschema dan?en gebruikte je er nog iets meer bij?tenminste 8 kg is genoeg dan;)

Terug
Naar boven