Fitness Seller

Review Kre Alkaline Xtreme - Performance

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: CreatineWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kre-Alkalyn Xtreme is de nieuwe Cell Volumizer wat gebruikt maakt van een uniek creatine opname systeem ontwikkeld door Performance en AAP (All American Pharmaceuticals).
Kre-Alkalyn® pH-Correct Creatine™ is een gepatenteerde formule wat de omvorming tot creatinine (metabool eindproduct, wordt uitgescheiden door de nier) voorkomt alvorens het de spier bereikt. Bij inname van normale creatine monohydraat gemengd met water of fruitsap wordt er een gedeelte omgevormd tot toxische creatinine. Gebufferde Kre-Alkalyn Xtreme zorgt voor een verhoogde opname en beschikbaarheid, dit heeft als gevolg dat u meer resultaat behaald echter middels een kleinere inname. Neveneffecten zoals vochtretentie, krampen of een opgeblazen gevoel worden geëlimineerd.
Hierdoor is men in staat om nog intensiever de work-outs uit te voeren en de spieren extra te beschermen tegen overvloedige melkzuurophoping.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? smaakloosWelke dosis heb je gebruikt? 3 capsules per dagWaar heb je het supplement gekocht? nutriplaza.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaald? €35Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Beste creatine supplement dat ik ooit gebruikt heb. Hield er niks vocht van vast zoals gewoonlijk wel. Kracht nam behoorlijk toe en pomp ook.

2xKreAlkalyn.jpg

Ik heb dit spul ongeveer 2,5 maand geleden besteld bij Nutriplaza en tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Na een paar keer telefonisch contact te hebben gehad met Nutriplaza zouden ze me een nieuwe potje nasturen + 1 potje multivitamine als goedmakertje voor het lange wachten omdat er met de eerste zending iets mis was gegaan volgens hun computer gegevens. Die 35 euries mogen ze in hun holletje steken want die ben ik toch al kwijt omdat ik vooruit heb betaald maar F U C K it bij Nutriplaza bestel ik nooit meer wat.

Het is al langer bekend dat zij niet betrouwbaar zijn

Hey sanca, als je wilt kan ik de kre alkalyn wel opsturen hoor :-)
35€, binnen de week heb je ze aan de deur

Inderdaad een topproduct! Ook voor vrouwen aangezien je hier geen vocht van vast zult houden. Ook te krijgen via www.performanceonline.nl

ik snap sommige niet, er staat toch achter op het produkt dat je er 3-4 moet innemen 1 uur voor de training, waarom gaan jullie dan eigenwijs doen en het anders doen :p

Ik heb het gekocht en ga er morgen mee beginnen.. I'll keep you up to date :P

heb het dit voorjaar ook genomen, deed helemaal niks

weggesmeten geld

heb er ook wel goede effecten van gehad , maar niet om te zeggen...
je voelt wel dat je in kracht gaat toenemen.

Bij mij deed het ook niets.

kben et nu 3 weken aant slikken, kben van 80bp naar 90bp gegaan, met de juiste instelling en als je goed traint voel je het zeker wel...

Het spul werkt best aardig. Wat ik wel 'meekreeg' was innemen op de nuchtere maag. Das best lastig, hoelang duurt het voordat je een nuchter maag heb?
Anyway, ik vind het redelijk goed. Goede pomp en verzuring wordt wat uitgesteld.

Nou ik zag de potjes ook staan in de vitrine.. denk zal het wel is ff proberen. maar ben nu 3 weken bezig en ik kan niet echt zeggen dat ik het top vind.. merk zelf weining verschil met zonder de sup. mja mag aannemen dat na 2 uur je maag wel weer is wat nuchter is

Iemand ervaring met kre-alkaline en pure whey??? Gains??? Krachttoename??

Wat vinden jullie van deze combinatie??? zou je hierbij nog BCAA innemen of toch is dit overbodig???

Iemand ervaring met kre-alkaline en pure whey??? Gains??? Krachttoename??

Wat vinden jullie van deze combinatie??? zou je hierbij nog BCAA innemen of toch is dit overbodig???
Ik train nu al even met performance kre-alkalyn en ga na de training misschien toch is een whey-shake drinken. Denk toch dat het goed moet werken. Kre-Alkalyn/Creatine voor wat meer kracht tijdens de training en de whey voor een goed herstel/spieropbouw :)

Kre alkalyn werkt voor mij altijd prima.
Ik gebruik hem zo'n 2x per jaar gedurende 2 maanden. Deze creatine helpt me om even door die moeilijke plateaus te komen :-) als ik ze neem combineer ik wel altijd met een weightgainer

Even een vraagje aangezien monohydraat niet goed werkt bij mij.
De verkoper in de be fit shop zei dat dit product vocht zou vasthouden, maar hier lees ik juist weer van niet. Nu staat deze persoon sowieso al niet bekend om zijn verstand van BB supplementen(is een kickbokser). Kan iemand me hier iets meer over vertellen?

Terug
Naar boven