AndroidHealthClinic

Review Kre Alkaline Xtreme - Performance

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: CreatineWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kre-Alkalyn Xtreme is de nieuwe Cell Volumizer wat gebruikt maakt van een uniek creatine opname systeem ontwikkeld door Performance en AAP (All American Pharmaceuticals).
Kre-Alkalyn® pH-Correct Creatine™ is een gepatenteerde formule wat de omvorming tot creatinine (metabool eindproduct, wordt uitgescheiden door de nier) voorkomt alvorens het de spier bereikt. Bij inname van normale creatine monohydraat gemengd met water of fruitsap wordt er een gedeelte omgevormd tot toxische creatinine. Gebufferde Kre-Alkalyn Xtreme zorgt voor een verhoogde opname en beschikbaarheid, dit heeft als gevolg dat u meer resultaat behaald echter middels een kleinere inname. Neveneffecten zoals vochtretentie, krampen of een opgeblazen gevoel worden geëlimineerd.
Hierdoor is men in staat om nog intensiever de work-outs uit te voeren en de spieren extra te beschermen tegen overvloedige melkzuurophoping.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? smaakloosWelke dosis heb je gebruikt? 3 capsules per dagWaar heb je het supplement gekocht? nutriplaza.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaald? €35Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Beste creatine supplement dat ik ooit gebruikt heb. Hield er niks vocht van vast zoals gewoonlijk wel. Kracht nam behoorlijk toe en pomp ook.

2xKreAlkalyn.jpg

Even een vraagje aangezien monohydraat niet goed werkt bij mij.
De verkoper in de be fit shop zei dat dit product vocht zou vasthouden, maar hier lees ik juist weer van niet. Nu staat deze persoon sowieso al niet bekend om zijn verstand van BB supplementen(is een kickbokser). Kan iemand me hier iets meer over vertellen?

Hey hey,
Hier is wat Performance zelf beweerd van het product:
Dit gepatenteerd ingrediënt is gebufferd en voorkomt de omvorming tot creatinine alvorens het de spier bereikt. Indien creatine monohydraat wordt opgelost in een vloeistof (water, fruitsap,...) wordt er een gedeelte omgevormd tot het toxische creatinine.

Gebufferde Kre-Alkalyn® Xtreme daarentegen zorgt voor een verhoogde opname en beschikbaarheid. Neven-effecten zoals opgeblazen gevoel, vochtretentie, krampen worden geëlimineerd. Dit heeft tevens als gevolg dat je meer resultaat mag verwachten met een kleinere inname.

Kre-Alkalyn® Xtreme laat je toe om intensiever te sporten en nadien je spieren extra te beschermen tegen overvloedige melkzuurophoping gedurende de training of wedstrijd. Het procédé waarmee het ingrediënt gebufferd wordt laat toe om harder en langer te trainen. En intensiever sporten wil zeggen: ''meer resultaat''.

Creatine is één van de meest gevraagde supplementen van de laatste jaren. Kre-Alkalyn® Xtreme zorgt er voor dat de hedendaagse atleet de lat zeker een stukje hoger kan leggen.

Voor meer info: www.kre-alkalyn.be

Waarom Kre-Alkalyn ® Extreme gebruiken?
• Verhoogt kracht en uithouding
• Geen laadfase
• Geen krampen
• Geen waterretentie
• Buffert melkzuur in je spieren zodat je langer en harder kan trainen
• Wordt niet omgevormd tot toxische creatinine alvorens spieren te bereiken
• Ondersteunt regeneratie en groei van de spier
• Gepatenteerd revolutionair opnameproces

Gebruik 3 a 4 capsules 30 minuten voor de training.

Verpakking:
120 caps

Voor mij persoonlijk werkt het heel goed, beste creatine supplement dat ik al gebruikt heb. Kheb mijn potje in promo aangekocht bij fit and healthy in Tongeren, kostte toen 28€ (normaal 35 dacht ik)
Ondertussen ben ik aan m'n 3de potje bezig op anderhalf jaar tijd (2x per jaar 2 maanden kre alkalyn)

Heeft voor mij goed gewerkt. Geeft wel degelijk een boost en hogere concentratie, in tegenstelling tot andere preworkouts. Komt op de nr. 2 voor mij wat betreft pre-workouts.
Supercharge blijft m'n nummer 1.

ik heb het gisteren nog gebruikt voor eerst na een tijdje.. Had het echt nodig want mijn borst deed pijn, leek wel alsof het ging scheuren wanneer ik het uitreikte ook al is al het melkzuur al grotendeels weg. En gisteren zat dus borst op mijn schema :-)
Ben pas terug begonnen met fitness na mijn auto-ongeval, goed gewacht om te herstellen dus.. heb er nog 24 over = 6dagen van vorige keren dat ik fitness deed.

je krijgt er meer energie dus ook kracht door, je kunt iets meer aan dan normaal en er kwamen wel langzaam aan kilo's bij bij het bankdrukken eerder. Maar ik vind dat het gewoon wat langzaam ging, relaxed dus.. en ik was toen ook wel heel gemotiveerd met trainen en elke keer deed ik mijn best ook dus niemand die kan zeggen van je hebt het rustig aangedaan ofzo.. :-)

Van bijkomen, ik werd wel wat voller bij armen borst en nek. Ik heb het toen gebruikt bij mijn 4de maand fitness.

Je komt dus wel degelijk bij, er wordt gezegd bij het product dat je 4-5kg bijkomt in totaal. Dat bijkomen gaat wel heel traag want ik kwam maar 1 tot 1.5 kg bij. Maar ik vind dat het gewoon vocht is die ophoopt bij je spieren, maar je wordt dus wel iets sterker dan normaal omdat je beter traint door die energie.

Terug
Naar boven