- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat de ''wetenschapper'' die dit onderzoek gedaan heeft nou ''toevallig'' betrokken zijn bij de verkoop van Creatine Monohydraat via zijn eigen bedrijf.
Flutonderzoek dus met alleen maar eigen belang.
Dit is het bedrijf waar hij voor werkt: CR-Technologies™
En hier staat onze ''wetenschapper'' Dr.Tallon: CR-Technologies™
En als je het dan toch over verstrengelde belangen hebt; zoals je ziet staat de tweede 'wetenschapper'' Dr Child hier ook bij.
Deze mensen hebben dus alleen maar belang met het in diskrediet brengen van andere Creatine vormen buiten die van hun om.
Iedereen moet zelf maar uitproberen welke vorm van Creatine hij het prettigst vind om mee te werken en niet afgaan op dit soort neponderzoeken.
Wij verkopen alle 3 de Creatine vormen met ongeveer evenveel marge per product dus vanuit een commercieel oogpunt maakt het me niks uit of er nu meer Mono, CEE of Kre-Alkalyn wordt verkocht. Alle 3 zijn ze verder prima. De meeste positieve reacties krijgen we echter van de Kre-Alkalyn en door eigen gebruik kan ik dit onderstrepen.
Maar juist die creatinine is toch schadelijk voor de lever/nieren? Dus die extra (snelle) omzetting is dan toch niet gunstig?
ik snap het 3XL maja wat ik bedoelde was. van cellmass waar CEM inzit hou ik vocht vast...en de test zegt dat cem dat helemaal niet doet..
ik had gelezen dat in de producten van bsn ze geen cem in deden zoals het hoort maar gewone mono
ik snap het 3XL maja wat ik bedoelde was. van cellmass waar CEM inzit hou ik vocht vast...en de test zegt dat cem dat helemaal niet doet..
ik had gelezen dat in de producten van bsn ze geen cem in deden zoals het hoort maar gewone mono
Veel mensen vroegen zich ook af hoe het kwam dat die cellmass helemaal niet zuur was. Misschien is dit eens het proberen waard:
Pasio Ingredients: Creatyl" CEE
kre akalyne is gewoon een volwaardig crea product. heb zelf al verschillende soorten geprobeert maar merk idd dat de kreakalyne (en zowel de mono btw ook) enorm weinig vocht vasthouden.
Het verschil tussen Creatine en Kre-Alkalyn EFX? Creatine heeft doorgaans een lage PH waarde. Een lage PH waarde is verantwoordelijk voor het snel omzetten van creatine in creatinine (een afvalstof).
`
Alle voordelen van Kre-Alkalyn op een rijtje
Houdt geen overtollig vocht vast, dus je spieren zijn goed onder je huid zichtbaar
Kre Alkalyn belast je lever en nieren nauwelijks, omdat het niet wordt omgezet in afvalstoffen
Kre Alkalyn kun je in lagere doseringen nemen dan andere creatines. 1,5 gram is al ruimschoots voldoende in plaats van de gebruikelijke 5 gram
Kre Alkalyn is geen poeder maar capsules, dus geen grote hoeveelheden water meer voordat je de sportschool ingaat!
Kre Alkalyn trekt niet gedeeltelijk maar volledig in je spieren, er wordt dus niks verspild
Wanneer je Kre Alkalyn gebruikt behoren eventuele maag- en darmklachten definitief tot het verleden
vind het zeker de moeite waard!! zkr ook als je kijkt naar je stoelgang![]()
![]()
http://www.bodystore.nl/kre_alkalyn/kre_alkalyn.php
)opmkeringen van een verkoper hecht ik niet zo heel veel waarde aan
die prijzen het product uiteraard de hemel in.
liever een onafhankelijk bron die het getest heeft