roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
zou ie dan beter de sus op 750 zetten en deca op 400laten
dat is idd een veel betere combi, jammer dat ie daar pas in week 8 achter komt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou ie dan beter de sus op 750 zetten en deca op 400laten
hoezo..? Als het koud is, verhard je zak ook wel...reden om nooit meer naar buiten te gaan?

hihi, we lopen niet allemaal in onze blote kont de hele dag Roberto..![]()
die ballen krimpen idd, dit is persoonvebonden ook niet iedereen heeft dat
je moet het eenmaal accepteren en na je kuur trekt het wel weer bij, eventueel hcg laatste paar weke van je kuur en goede nakuur
en waarom 800 deca en 500 sustzowiezo moest je vriend de sust hoger doseren dan de deca
jup snap uberhaupt nie wrm die gasten deca hoger doseren dan de test
maar zal dan toch niet zoals de zijne zijn want ik vertrouw het zooitje niet en als ik zo zie wat deca kan doen krijg ik er eerlijk gezegd schrik van wat past er dan nog zoals bij sus 
denk toch wel het kuren nog even achterwege te laten miss deze zomer esmaar zal dan toch niet zoals de zijne zijn want ik vertrouw het zooitje niet en als ik zo zie wat deca kan doen krijg ik er eerlijk gezegd schrik van wat past er dan nog zoals bij sus
ik begrijp die kuur wel niet echt goed denk zelfs dat hetgeen hij gebruikt fake is of miszet wordt, we trainen soms samen als de dagen passen en zijn samen aan die 5x5 gestart en ik gain (wil hier nu niet gaan stoefen verre van zelfs) even snel als hem en ik eet gewoon als een zwijn en train keihard
heb trouwens een zo e ampul gezien van hem en het zijn er met etiketten op en heb al verschillende topics tegengekomen waar de ampul te zien is zonder etiket maar erop gedrukt de sus en deca zijn trouwens identiek behalve het etiket dan

hee musclelicious, die 'ne kerel' uit de gym is dat dezelfde waar je dat op 10 december hier op het board vroeg?
Waarom persé sust ? waarom niet gewoon Test-E
Als het je eerste keer is kun je het gewoon op 10 weken 500mg Test-E houden![]()
ik kan namelijk vlugger aan sust dan aan test e geraken, sust kan ik zo bij de apotheek met voorschrift krijgen
daar betaal je dan ook wel weer de hoofdprijs ,... zou zeggen verdiep jezelf er eerst ens goed in , spreek dan wat grote jongens aan in je sportschool en regel gewoon ff Test voor je eerste kuurtje 
hmm , bij de appodaar betaal je dan ook wel weer de hoofdprijs ,... zou zeggen verdiep jezelf er eerst ens goed in , spreek dan wat grote jongens aan in je sportschool en regel gewoon ff Test voor je eerste kuurtje
![]()
kan net zo goed sut neme hoor....