MuscleMeat

krimpende ballen

blijf me toch steeds verbazen hoe weinig mensen hier aandacht aan hun nakuur besteden. In je nakuur moet je nog meer geld stoppen dan je hele kuur als je het aan mij vraagt anders heeft het allemaal geen nut. 800mg deca en 500 test en dan nakuren met een simpel nolvadextje tja......Die gast had al zowieso hcg erbij moeten zetten. Als ik hem was zou ik ook clomid erbij nemen of een of ander anti-oestrogeen product naast de SERM. En waarschijnlijk ook wat om zijn vriend omhoog te krijgen. En wie weet mischien zelfs slin en vitB injecties om ook nog aardig door te kunnen eten, want je metabolisme wordt ook crap na je kuur.

slin s wel lekker tijdens de nakuur, maar je voeding moet 100% zijn, en herstel van htpa zal weinig positief beinvloed worden door slin. Zma, tribulus, en anti oxidanten zijn wel een goede toevoeging imo.

hee musclelicious, die 'ne kerel' uit de gym is dat dezelfde waar je dat op 10 december hier op het board vroeg?

die ballen krimpen idd, dit is persoonvebonden ook niet iedereen heeft dat

je moet het eenmaal accepteren en na je kuur trekt het wel weer bij, eventueel hcg laatste paar weke van je kuur en goede nakuur

en waarom 800 deca en 500 sust??? zowiezo moest je vriend de sust hoger doseren dan de deca

die ballen krimpen idd, dit is persoonvebonden ook niet iedereen heeft dat

je moet het eenmaal accepteren en na je kuur trekt het wel weer bij, eventueel hcg laatste paar weke van je kuur en goede nakuur

en waarom 800 deca en 500 sust??? zowiezo moest je vriend de sust hoger doseren dan de deca

typisch sportschool kuurtje hé..

• Topic Starter Topic Starter
denk toch wel het kuren nog even achterwege te laten miss deze zomer es :) maar zal dan toch niet zoals de zijne zijn want ik vertrouw het zooitje niet en als ik zo zie wat deca kan doen krijg ik er eerlijk gezegd schrik van wat past er dan nog zoals bij sus ???

ik begrijp die kuur wel niet echt goed denk zelfs dat hetgeen hij gebruikt fake is of miszet wordt, we trainen soms samen als de dagen passen en zijn samen aan die 5x5 gestart en ik gain (wil hier nu niet gaan stoefen verre van zelfs) even snel als hem en ik eet gewoon als een zwijn en train keihard

heb trouwens een zo e ampul gezien van hem en het zijn er met etiketten op en heb al verschillende topics tegengekomen waar de ampul te zien is zonder etiket maar erop gedrukt de sus en deca zijn trouwens identiek behalve het etiket dan

denk toch wel het kuren nog even achterwege te laten miss deze zomer es :) maar zal dan toch niet zoals de zijne zijn want ik vertrouw het zooitje niet en als ik zo zie wat deca kan doen krijg ik er eerlijk gezegd schrik van wat past er dan nog zoals bij sus ???

ik begrijp die kuur wel niet echt goed denk zelfs dat hetgeen hij gebruikt fake is of miszet wordt, we trainen soms samen als de dagen passen en zijn samen aan die 5x5 gestart en ik gain (wil hier nu niet gaan stoefen verre van zelfs) even snel als hem en ik eet gewoon als een zwijn en train keihard

heb trouwens een zo e ampul gezien van hem en het zijn er met etiketten op en heb al verschillende topics tegengekomen waar de ampul te zien is zonder etiket maar erop gedrukt de sus en deca zijn trouwens identiek behalve het etiket dan

Waarom persé sust ? waarom niet gewoon Test-E ???
Als het je eerste keer is kun je het gewoon op 10 weken 500mg Test-E houden ;)

idd, ga eerst s op gewoon 500mg test per week zitten.

800 mg deca? en dan klagen dat zn ballen krimpen? vind je het raar? het word nog steeds gekker hier!

ik kan namelijk vlugger aan sust dan aan test e geraken, sust kan ik zo bij de apotheek met voorschrift krijgen

hmm , bij de appo :D daar betaal je dan ook wel weer de hoofdprijs ,... zou zeggen verdiep jezelf er eerst ens goed in , spreek dan wat grote jongens aan in je sportschool en regel gewoon ff Test voor je eerste kuurtje ;)

hmm , bij de appo :D daar betaal je dan ook wel weer de hoofdprijs ,... zou zeggen verdiep jezelf er eerst ens goed in , spreek dan wat grote jongens aan in je sportschool en regel gewoon ff Test voor je eerste kuurtje ;)

wrm test voor de 1e kuurtje??? kan net zo goed sut neme hoor....

tes en sust verschille niet zo heel veel van elkaar test is test

idd, en als je per se sust wil, neem dan gewoon sust op 500 mg per week.
maar ik zou ook voor test gaan.

• Topic Starter Topic Starter
heb al het één en al gelezen over test e en daar worden toch goeie resultaten mee geboekt denk zelfs beter dan met de sus

alvast bedantk gasten en sorry maar omtrent kuren ben ik echt onervaren daardoor dat ik graag hier rondsnuffel en bijleer want zou nu toch niet gaan willen dat ook mijn ballen gaan krimpen :D:D

als ik zijn prijs hoor voor 1amp sus heb ik er bij de apotheek bij manier van spreken 2 er mogen hier dan ook geen prijzen genoemd worden dus zal ik dat niet doen maar zijn ampul kost bijna het dubbele als 1uit de doos bij de apotheek hebt het nagevraagd en gecheckt

Terug
Naar boven