XXL Nutrition

krimpende ballen

heb al het één en al gelezen over test e en daar worden toch goeie resultaten mee geboekt denk zelfs beter dan met de sus

alvast bedantk gasten en sorry maar omtrent kuren ben ik echt onervaren daardoor dat ik graag hier rondsnuffel en bijleer want zou nu toch niet gaan willen dat ook mijn ballen gaan krimpen :D:D

als ik zijn prijs hoor voor 1amp sus heb ik er bij de apotheek bij manier van spreken 2 er mogen hier dan ook geen prijzen genoemd worden dus zal ik dat niet doen maar zijn ampul kost bijna het dubbele als 1uit de doos bij de apotheek hebt het nagevraagd en gecheckt

dan word uw vriend goed belazerd zeg

wrm test voor de 1e kuurtje??? kan net zo goed sut neme hoor....

tes en sust verschille niet zo heel veel van elkaar test is test

Omdat ik bij test-e ( raar maar waar ) minder/geen last heb op de inject plaats , terwijl bij sust het af en toe nogal zeurderig aan wilt voelen :o

En ik vind t gewoon lekkerder ( zit in mn kop :D ) maar idd test = test

• Topic Starter Topic Starter
heb het hem ook gezegd en hij moet het nochtans beter weten want zijn vader is huisarts maar wil hem geen meer bevoorraden omdat hij er zijn grens niet in kent dus moet hij nu op een ander gaan en het dubbele betalen

heb het hem ook gezegd en hij moet het nochtans beter weten want zijn vader is huisarts maar wil hem geen meer bevoorraden omdat hij er zijn grens niet in kent dus moet hij nu op een ander gaan en het dubbele betalen

maar ik vind het tog raar man die belgen

je kan zo de apotheek in lope en zeggen 1 vial test aub

kan dat zomaar???

jij kunt r dan net zo goed voor de deur blijven liggen injecteren-)

jij kunt r dan net zo goed voor de deur blijven liggen injecteren-)

klopt, maar denk niet dat de voorraden toereikend zijn voor mij :P en ik loop niet de hele dag in me blote kont, nogmaals, dus zal iedere keer mn broek moeten laten zakken, nu heb ik daar natuurlijk geen moeite mee, maar met mn zweetballen loop ik snel een kouwtje op :D

misschien moet er een extra forum bijkomen hier, "'t lol hol":P

Toch vind ik het nog steeds vreemd dat heel veel grote jongens helemaal niet nakuren>>
Ze zeggen die troep (nolvadex) wil ik niet hebben laat me lichaam het werk doen... Maar is volgens mij wel allemaal beetje de oudere garde maar groot zijn ze wel

Toch vind ik het nog steeds vreemd dat heel veel grote jongens helemaal niet nakuren>>
Ze zeggen die troep (nolvadex) wil ik niet hebben laat me lichaam het werk doen... Maar is volgens mij wel allemaal beetje de oudere garde maar groot zijn ze wel

idd klopt ik kan zat gasten die gebruiken en niet eens wete wat nolvadex is

ja natuurlijk zijn ze groot, kuur na kuur na kuur, alleen stel je eens voor hoe groot ze zouden zijn geweest als ze WEL hadden nagekuurd;)

+ ja nakuren je kan het ook lekker zonder doen, scheelt je weer centen, alleen ik heb persoonlijk mijn eigen test weer ASAP op normaal niveau, dus ze zien maar hoe ze het allemaal doen, ik pak een nakuur;)

ja natuurlijk zijn ze groot, kuur na kuur na kuur, alleen stel je eens voor hoe groot ze zouden zijn geweest als ze WEL hadden nagekuurd;)

+ ja nakuren je kan het ook lekker zonder doen, scheelt je weer centen, alleen ik heb persoonlijk mijn eigen test weer ASAP op normaal niveau, dus ze zien maar hoe ze het allemaal doen, ik pak een nakuur;)

you go girl!

maar ik vind het tog raar man die belgen

je kan zo de apotheek in lope en zeggen 1 vial test aub

kan dat zomaar???

stond er toch bij dat je doktersattest nodig hebt en als je een goeie dokter hebt kun je veel verkrijgen net als die deca, test e ligt dan weer anders

waarom zou dat moeilijk gaan, tzijn toch al medicijnen net zoals novaldex, novaldex is er om het oest gehalt bij vrouwen terug op te wekken na borstkanker ed

and by the way call me 'vlaming'
da zooitje die zich belgen noemt doe ik nie aan mee :)

stond er toch bij dat je doktersattest nodig hebt en als je een goeie dokter hebt kun je veel verkrijgen net als die deca, test e ligt dan weer anders

waarom zou dat moeilijk gaan, tzijn toch al medicijnen net zoals novaldex, novaldex is er om het oest gehalt bij vrouwen terug op te wekken na borstkanker ed

geloof mij doktors schrijven geen 500 test aan je voor hoor dus............

Terug
Naar boven