Guido20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 5
Afgelopen zaterdag, wat een klote avond was dat. De datum 3 December 2005 zou eigenlijk 1 groot feest moeten worden. Immers onze grote vrienden van ID&T vonden het weer eens tijd om er een Thunderdome tegenaan te gooien. Maar helaas ging dat niet helemaal door voor mij, ik werd namelijk een paar weken geleden gebeld door mijn tante om te vragen of ik nog op de verjaardag van mijn nichtje zou verschijnen, ze zou immers 16 jaar worden.
Vervolgens vroeg ze mij of ik die avond een beetje toezicht wou houden over mijn nichtje omdat die s'avonds met haar vriendinnen naar de Hollywood Music Hall wouden gaan. Zelf was ik daar heel wat jaren geleden sporadisch te vinden, en eigenlijk voelde ik me nogal oud voor HMH maar ik wou mijn goede wil tonen richting mijn tante en beantwoorde deze vraag dus ook met ja.
Een uurtje later schoot mij tebinnen wat ik gedaan had! Geen Thunderdome! Maar een lekkere avond HMH
. Maarja, eigen schuld, dikke lul, het was immers mijn eigen domme schuld. Nou afgelopen weekend was het dus zover, opa (21) ging mee met de kinderen (15-17) naar de HMH. Maar eerst zouden de kinderen nog wat gaan 'voordrinken'
. Ik had nog geprobeerd om mijn vriendin zover te krijgen om mee te gaan maar die had eigen verplichtingen die avond (had zij even geluk). Ik zit daar dus in een woonkamer met 6 breezer drinkende sletjes, de een nog lelijker dan de andere. Om me heen zag ik alleen grote oorbellen, breezerflesjes, topjes waar met behulp van push-up BH's nog een beetje vorm in gebracht werd, het woord 'k#anker' vloog net zo vaak door de kamer als er breezer flesjes opengetrokken werd. Ik voelde me flink verrot op de bank met mijn lauwe biertje.....
Om een uur of 11 was het dan zover, de breezer tankjes waren voldoende gevuld en de reis naar de HMH zou beginnen. Pfff, wat kunnnen die kleine tieves kinderen een herrie maken, zeker na het beetje alcohol en de hoop kleur en suikers stoffen in de breezers. Ongeveer een uurtje later waren we der, de HMH. Ik kreeg helemaal emotinele jeugdsentimentele gevoelens. Maar die waren gelijk weer verdwenen toen ik om mij heen keek, vooral toen mijn nichtje begon te praten met een gozer die zijn dunne lijfie in een shit had geperst waar normaal net een arm inkan. En dan nog een beetje met zijn borst vooruit en armen gespannen stoer voor zich uit kijken, maar dat mag ook wel als je zeker 3 weken traint en een dikke 60 kilo weegt. Maarja, mijn nichtje was jarig en ik liet hem maar een beetje praten met haar. Ik had zo gehoopt dat hij iets zou doen wat mijn nichtje niet uit zou kunnen staan en dat ik hem dan per ongeluk een subtiel tikje tegen zijn kin zou mogen geven. Op dat moment wist ik zeker dat ik een k*tavond zou hebben, al die verveldende vriendinnetjes van mijn nichtje ging flink op de 'ik doe zogenaamd lekker snel mijn benen wijdt toer'. Met het gevolg dat er een hele kolonie van puisterige, oorbeldragende teringventjes als vliegen op poep om ons heen dwaalde. Gelukkig kwam ik toen een oud klasgenoot tegen, die ik een jaar of 4 niet gezien had, dat was dat wel weer iets leuks.
Een uur of 5 later (en 2 kotsende breezer sletjes) later vonden ze het weer mooi geweest, ik was ondertussen een mooie plaats aan het zoeken om me op te hangen aan het plafon met een strop, maar gelukkig was dit niet nodig.
Op de terugweg in de trein lagen ze gelukkig allemaal te slapen, eindelijk een moment van rust. Maar de volgende keer als mij zoiets gevraagd word dan fake ik dus mooi een prognostale darm infectie....
Vervolgens vroeg ze mij of ik die avond een beetje toezicht wou houden over mijn nichtje omdat die s'avonds met haar vriendinnen naar de Hollywood Music Hall wouden gaan. Zelf was ik daar heel wat jaren geleden sporadisch te vinden, en eigenlijk voelde ik me nogal oud voor HMH maar ik wou mijn goede wil tonen richting mijn tante en beantwoorde deze vraag dus ook met ja.
Een uurtje later schoot mij tebinnen wat ik gedaan had! Geen Thunderdome! Maar een lekkere avond HMH
. Maarja, eigen schuld, dikke lul, het was immers mijn eigen domme schuld. Nou afgelopen weekend was het dus zover, opa (21) ging mee met de kinderen (15-17) naar de HMH. Maar eerst zouden de kinderen nog wat gaan 'voordrinken'
. Ik had nog geprobeerd om mijn vriendin zover te krijgen om mee te gaan maar die had eigen verplichtingen die avond (had zij even geluk). Ik zit daar dus in een woonkamer met 6 breezer drinkende sletjes, de een nog lelijker dan de andere. Om me heen zag ik alleen grote oorbellen, breezerflesjes, topjes waar met behulp van push-up BH's nog een beetje vorm in gebracht werd, het woord 'k#anker' vloog net zo vaak door de kamer als er breezer flesjes opengetrokken werd. Ik voelde me flink verrot op de bank met mijn lauwe biertje.....Om een uur of 11 was het dan zover, de breezer tankjes waren voldoende gevuld en de reis naar de HMH zou beginnen. Pfff, wat kunnnen die kleine tieves kinderen een herrie maken, zeker na het beetje alcohol en de hoop kleur en suikers stoffen in de breezers. Ongeveer een uurtje later waren we der, de HMH. Ik kreeg helemaal emotinele jeugdsentimentele gevoelens. Maar die waren gelijk weer verdwenen toen ik om mij heen keek, vooral toen mijn nichtje begon te praten met een gozer die zijn dunne lijfie in een shit had geperst waar normaal net een arm inkan. En dan nog een beetje met zijn borst vooruit en armen gespannen stoer voor zich uit kijken, maar dat mag ook wel als je zeker 3 weken traint en een dikke 60 kilo weegt. Maarja, mijn nichtje was jarig en ik liet hem maar een beetje praten met haar. Ik had zo gehoopt dat hij iets zou doen wat mijn nichtje niet uit zou kunnen staan en dat ik hem dan per ongeluk een subtiel tikje tegen zijn kin zou mogen geven. Op dat moment wist ik zeker dat ik een k*tavond zou hebben, al die verveldende vriendinnetjes van mijn nichtje ging flink op de 'ik doe zogenaamd lekker snel mijn benen wijdt toer'. Met het gevolg dat er een hele kolonie van puisterige, oorbeldragende teringventjes als vliegen op poep om ons heen dwaalde. Gelukkig kwam ik toen een oud klasgenoot tegen, die ik een jaar of 4 niet gezien had, dat was dat wel weer iets leuks.
Een uur of 5 later (en 2 kotsende breezer sletjes) later vonden ze het weer mooi geweest, ik was ondertussen een mooie plaats aan het zoeken om me op te hangen aan het plafon met een strop, maar gelukkig was dit niet nodig.
Op de terugweg in de trein lagen ze gelukkig allemaal te slapen, eindelijk een moment van rust. Maar de volgende keer als mij zoiets gevraagd word dan fake ik dus mooi een prognostale darm infectie....

.