MuscleMeat

Kuiten?

Jaimy020

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Hoi!

Traint nu sinds 8 maanden volop.
Ik probeer me te concentreren op grotere kuiten.
Maar na veel proberen zie ik weinig verschil voor mijn gevoel.

Ik ben 1,96 heb lange benen. Weeg 87kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hebben jullie tips voor mij? Bovenbenen gaan de goeie kant op

image.jpg

Check de diverse YouTube filmpjes van Ben Pakulski:
http://youtu.be/XU-awOLwNzQ

En achterliggende spieren als eerst pakken in je training en dan de rest pas, werkt voor mij altijd goed.

Kan best zijn dat het in je hoofd zit, omdat jij je teveel focust op je kuiten. Als je ze bijna dagelijks bekijkt, dan zie je ook geen verschil.

• Topic Starter Topic Starter
@born2gain:ga kijken, heb al verschilende youtube films gekeken. Ga het proberen beginnen met kuiten.
Doe meestal eerst opwarmen strekken. Dan squat's met dropset tot failure, dan lunchees met dropset tot failure, dan leg press tot ik echt niet meer kan.

Daarna pak ik hamstrings. Leg extensions. Daarna 3 kuit opdrachten met me voeten op verschilende manieren gedraaid.

Doe been bijna alles tot ik niet meer kan.

@patricia: ja zou ook kunnen. Maar ik heb vrij lange benen, mijn kuiten spieren zijn dus ook lang.
Ik denk omdat het zo lang is het ook kleiner oogt. ?

@born2gain:ga kijken, heb al verschilende youtube films gekeken. Ga het proberen beginnen met kuiten.
Doe meestal eerst opwarmen strekken. Dan squat's met dropset tot failure, dan lunchees met dropset tot failure, dan leg press tot ik echt niet meer kan.

Daarna pak ik hamstrings. Leg extensions. Daarna 3 kuit opdrachten met me voeten op verschilende manieren gedraaid.

Doe been bijna alles tot ik niet meer kan.

@patricia: ja zou ook kunnen. Maar ik heb vrij lange benen, mijn kuiten spieren zijn dus ook lang.
Ik denk omdat het zo lang is het ook kleiner oogt. ?

Ja dat kan inderdaad misschien wel, maar heb je wellis calf raises geprobeert? zo niet gelijk aan beginnen en als je geluk hebt heb je in je gym ook een apperaat waar je je benen onder doet en kan je gewichtschijven aanhangen. safety wegklikken en gaan tot ze fikken.

calf raises onder een smith waar dan belachelijk veel gewicht op hangt
calf raises op de leg press

van power cleans zijn mn kuiten ook gaan groeien.

• Topic Starter Topic Starter
Calf raises pak ik altijd,

Zou niet weten hoe hij precies heet. Maar je staat op een verhoging met een gewicht dat op je schouders last.
En dan gewoon raisen. Die hebben wij ook op een aparaat waarop je kan zitten.

En doe dan inderdaad ook nog met de leg press me kuiten.

@Meaantje: power cleans? Nog nooit van gehoord. heb behoorlijk wat gelezen en filmpies gekeken.

Terug
Naar boven