XXL Nutrition

Kukipushup's stronglifts/madcow log

kukipushup

Advanced Bodybuilder
Waardering
102
Lengte
1m65
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
Just wanna be fit again.

Laatste tijd voel ik me te vermoeid.. te suf te loof ik stop dan ook even met de krachttrainingen, neem wat gas terug en zal wat anders trainen als normaal.

Titel zegt het eigenlijk al "Just wanna be fit again".

Kuki stats (1September)

Lichaamsgewicht; 57.4kg
Bicep omtrek; 33cm
Kuit omtrek: 37cm
Bovenbeen omtrek: 53cm

Kuki stats (12 November)

Lichaamsgewicht 60.3
Rechter-kuit: 38.5
Linker-kuit: 38
Rechter-bovenbeen: 56.5
Linker-bovenbeen: 55
Rechter-bicep: 33.5
Linker-bicep: 33

Laatst bewerkt door een moderator:
abbo

Waarom volg je niet het rippetoe 'gevorderde' schema?
Met pull ups, dips, rows ... bij?
Anders gaan je armen achterlopen hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja daar zat ik nog een beetje mee..ik weet ook niet of ik hier goed genoeg me armen mee train en ik vind het ook raar dat dit 1 geheel programma is want triceps worden volgens mij amper getraind en biceps een beetje met chins.. optrekken is trouwens pull-ups

Ik zal wel even kijken of ik dat programma ken vinden :)

Heb al vaker gelezen dat mensen hun armen na een tijd beginnen achterlopen. Of train je kracht gericht? Dan maakt het niet uit natuurlijk

Ik zou eerder voor dit gaan:
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
**2x8 Dips (if you cant do these or no assist machine then do Decline Dumbbell Bench Press with your hands Facing each other)

Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay or Bent Rows (or power cleans)
**2x8 Chin-ups (recommended mainly if doing the cleans)

Heb al vaker gelezen dat mensen hun armen na een tijd beginnen achterlopen. Of train je kracht gericht? Dan maakt het niet uit natuurlijk

Dat was eigenlijk me grootste probleem (de armen) en ik zou ook niet willen dat ze achterlopen straks, nee ik train meer massa gericht ook al is rippetoe meer kracht gericht maar zover ik het hoor ken je er ook massa meepakken.

En dat schema vond ik ook ja ik zal het even aanpassen :)

Ik ben direct begonnen in een split, dus daar kan ik niets over zeggen :o

Heb er wel al veel positieve dingen over gehoord/gelezen

Ik wou ook beginnen met split maar ben wel benieuwd wat rippetoe met me doet en het is wel goed begin schema (rippetoe is ook wel beetje split).

Heb het aangepast en zo wil ik het 12weken volhouden, maar aankomen in gewicht zal wel.. eerst deed ik veel meer oefeningen en 20minuten cardio ofso dus zal hier minder kcal mee verbranden maar ik ga het in de gaten houden want wil ook geen dikkertje ineens worden :o

Morgen post ik eerste training!

Yooooo kuki :D

Succes met je rippetoe schema, ik zal je volgen. :)

abbo.

verdomme deze forum is te klein voor nog iemand met kuki in zijn naam :mad:

Nee ;)
Er stond er eerst een andere! Deze lijkt me prima als beginner

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 20:21 ----------

Kuki, dit is een interessante link:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/mark-rippetoes-starting-strength-routine-63770/

ik heb trouwens die 1x5 deadlift nooit gesnapt? :scratch:

Jup! deze lijkt me ook beter ik zat al in de twijfels of ik die andere zo moest nemen of nog wat bij moest toevoegen.. maar dit is perfect om mee te beginnen :)

Is idd interessante link ben alleen jammer genoeg niet super goed in engels maar meeste valt te begrijpen.. alleen die warmup sets ik dacht meer dat ik het gewoon zo ging aanpakken

Voor elke oefeningen gewoon 2 setjes van 5 reps met alleen de stang

Bijvoorbeeld voor het squatten 2x5 met losse barbell en daarna gewoon 3x5 met gewicht (maar nog niet teveel hoogstens 5kg aan allebei de kant)

Gewicht komt later wel eerst even eerste week of eerste 2weken goed op techniek letten!
Yooooo kuki :D

Succes met je rippetoe schema, ik zal je volgen. :)

abbo.

Thnx :D gaat me lukken bro :cool:

verdomme deze forum is te klein voor nog iemand met kuki in zijn naam :mad:

Hehe ik dacht hetzelfde, dacht misschien komt er nog verwarring dat mensen denken het is jou log :o misschien maar elite worden en name change :p

Abbo, ik kan me nog herinneren dat ik na mijn cut ook op 57kg begon.

Terug
Naar boven