XXL Nutrition

Kukipushup's stronglifts/madcow log

• Topic Starter Topic Starter
Voeding van vandaag:

300ml halfvolle melk + 28 gram isolaat perfection
4broodjes chocolade vlokken
een pakketje tagliatelli
4broodjes met 2 hamburgers
halve zak pinda's
2 eitjes

Niet echt de beste voeding! Heb geen boodschappen kunnen doen gister dus maar even de vlokken van me moeder gepakt.. beter als niks right :p en ik heb nu zo een honger en er is niet veel anders te eten dan brood dus dan maar 2 hamburgers erbij opbakken.. agja ik zit in een bulk dus who cares.

Geen idee hoeveel carbs/eiwitten/vetten etc.. ik zal ongeveer de kcal berekenen..

Total kcal(ongeveer): 2580

nu ik erover nadenk, ik zal eens kijken of we nog eieren hebben.. dan bak ik ook nog even paar eitjes dan zit ik wel redelijk goed qua kcal vandaag :p

Voeding mag en kan veel beter!!

Laatst bewerkt:
Als je gewoon redelijk clean eet maken vlokken echt geen drol uit :p

Nou van mij ook wel! motivatie zit er nog wel in alleen kennelijk in me lichaam niet.. vandaag voel ik me wel stukken beter als gister! Dacht dat het zou verslechteren maar gelukkig niet, dacht een griep opgelopen maar blijkbaar niet? zo voelde het wel aan..hoofdpijn ook en beetje zo startende ik word ziek gevoel :p Ja komt wel!

Echt he! Dat heb ik dus ook, hoewel het psychisch ook niet al te best is.. Maar vooral grieperig, en vaak als je dan wel gaat trainen word het alleen maar erger. Dat risico neem ik dan liever niet.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 22:01 ----------

Je voeding is nog wel te doen, kan natuurlijk beter.. Maar het is een bulk :) als ik zo zou eten sta ik zo weer een kilo hoger.. :o ik ben echt gevoelig voor khoolydraten

Als je gewoon redelijk clean eet maken vlokken echt geen drol uit :p

Haha denk dat kaas niet echt veel beter is..ben dat clean bulk ook wel beetje beu nu die 65kg nadert wil ik echt alles weg eten wat er is en er snel zijn! haha

Echt he! Dat heb ik dus ook, hoewel het psychisch ook niet al te best is.. Maar vooral grieperig, en vaak als je dan wel gaat trainen word het alleen maar erger. Dat risico neem ik dan liever niet.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 22:01 ----------

Je voeding is nog wel te doen, kan natuurlijk beter.. Maar het is een bulk :) als ik zo zou eten sta ik zo weer een kilo hoger.. :o ik ben echt gevoelig voor khoolydraten

Ah bij mij is het psychisch wel in orde, zou ik ook niet doen nee.

Ja zoals boven al gezegd word die clean bulk ook wel beetje zat, die 65kg nadert en wil het liefst nu alles weg eten wat er is zodat ik er eindelijk ben :p me eten kan beter maar het kan ook nog veel slechter..haha dat is bij mij niet het geval. Is wel makkelijk toch om snel aan te komen maar dan moet je het er wel weer steeds af cutten..

Ah bij mij is het psychisch wel in orde, zou ik ook niet doen nee.

Ja zoals boven al gezegd word die clean bulk ook wel beetje zat, die 65kg nadert en wil het liefst nu alles weg eten wat er is zodat ik er eindelijk ben :p me eten kan beter maar het kan ook nog veel slechter..haha dat is bij mij niet het geval. Is wel makkelijk toch om snel aan te komen maar dan moet je het er wel weer steeds af cutten..

Dan is de wil er wel. En als die er is, zit het ook goed.

Kan ik me voorstellen man, maar als je straks tijdelijk massa gericht traint zal het ook wel iets sneller gaan. Gain kwaliteit, en geen vet. Dan heb je er later alleen maar spijt van, en ik kan het weten. :p in de cut is strict eten wel handig, maar in de bulk hoeft niet alles zo clean mogelijk. Is wel leuk als je je blind staart op de weegschaal, maar wanneer je gaat cutten kom je er ook achter dat je niet zo heel makkelijk in gewicht daalt. Ik leef nu voornamelijk op tonijn en zure haring.. Maar toch kom ik aan, **** my life. :p

Training van vandaag ging best moeizaam was brak en moe, maar ik heb me best gedaan :)

Crosstrainer
6minuten

Incline bench press
1x12 20kg
1x12 24kg
1x12 30kg
1x12 30kg

Bench press
3x10 30kg

Dumbbell flyes
3x10 8kg

Standing barbell curls

3x8 15kg

Hammer curls
3x8 8kg

Roeien
4minuten

Loopband
4minuten

Ik voel de lente/zomer alweer komen!! helaas wat verkouden en griepig zal door de weer wisseling komen, maar het word al warmer en we hebben de winter weer overleefd :D

Je hebt getraint bro, daar gaat het om! Niet zo heel erg mis hoor, voor ziek zijn ziet het er nog netjes uit.

De lente is weer begonnen ja, was wel lekker vandaag! Dat je verkouden bent is minder prettig man, eventjes wat uitzieken en goed je rust nemen. De winter hebben we wel weer overleefd ja! :D

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 18:31 ----------

Ik heb nu precies hetzelfde wat jij had.. Ik kan ook niet meer de titel van mijn trainingslog veranderen.. :roflol:
Heb EricR nu een PB gestuurd..

Je hebt getraint bro, daar gaat het om! Niet zo heel erg mis hoor, voor ziek zijn ziet het er nog netjes uit.

De lente is weer begonnen ja, was wel lekker vandaag! Dat je verkouden bent is minder prettig man, eventjes wat uitzieken en goed je rust nemen. De winter hebben we wel weer overleefd ja! :D

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 18:31 ----------

Ik heb nu precies hetzelfde wat jij had.. Ik kan ook niet meer de titel van mijn trainingslog veranderen.. :roflol:
Heb EricR nu een PB gestuurd..

Daar gaat het idd om! + dit was op lege maag, stapte me bed uit deed me haar en pakte me spullen fietste naar de gym :p normaal nooit eerder gedaan maar goed, lekker cardio gepakt en wat borst en biceps.

Ja idd in je shirtje nog ff te koud, begint al warmer te worden! ja komt wel goed klein griepje denk :p

Haha ja ik denk dat ze dat veranderd hebben? je moet via de report knop in je log doen werd me verteld door big T, andere mods wisten ook niet hoe :p

Daar gaat het idd om! + dit was op lege maag, stapte me bed uit deed me haar en pakte me spullen fietste naar de gym :p normaal nooit eerder gedaan maar goed, lekker cardio gepakt en wat borst en biceps.

Ja idd in je shirtje nog ff te koud, begint al warmer te worden! ja komt wel goed klein griepje denk :p

Haha ja ik denk dat ze dat veranderd hebben? je moet via de report knop in je log doen werd me verteld door big T, andere mods wisten ook niet hoe :p

Haha oke man, dan heb je het niet gek gedaan.. als ik op lege maag ga trainen presteer ik vaak ook minder. :p maar goed, op zo dag kan je het ook beter rustiger aan doen.

Goed aan de vitamines, en nog niet te gek doen met t-shirt naar buiten enzo. Vandaag was het wel erg lekker, ik had een dik uur met de hond door het bos gewandeld.. daarna was het best warm en liep ik even topless in de tuin. :D

Ik heb nog geen enkele reactie terug gekregen, maar als je op report klikt krijg ik toch een vak waar je een melding kan plaatsen over die desbetreffende post? Of kan je ook op een andere manier report knop gebruiken?

Ik ben nu trouwens ook begonnen met stronglifts!

De trainer in de sportschool snapte wel dat ik zo vermoeid was ineens en hij vertelde me ook dat ik te snel begon en een heel stap oversloeg, daarmee bedoelt hij dat ik na maand al split schema wou en squats enzo.. en dat het nog ff te vroeg was om daarmee te beginnen. Ik was ook kennelijk wat te gemotiveerd..maar goed

Crosstrainer
5minuten

Squats
12x30kg
10x40kg
8x40kg
6x50kg

Leg press
3x10 80kg

Leg extensions
3x12 30kg

Calf raises
3x12 60kg

Press
4x10 24kg

Dumbbell lateral raise
3x10 5kg

Dumbbell shrugs
3x10 22kg

Zittende bicep curls
3x10 9kg

Buik oefeningen..
5 ofso, zo een gozer die ik ken doet altijd heel intensief ze buik dus ging keer meedoen maar is zwaar!

Loopband
11minuten

Lekker rustig aan gedaan, massa trainen is letterlijk heel anders dan kracht en dat voel je! maar volgens de trainer is fullbody 3x per week voorlopig wel even het beste..Ik volg gewoon zijn advies op en zie het daarna wel weer.

Goede training bro, alleen ik mis een aantal trainingen?! Je bent toch niet gestopt met trainen / loggen?

Na een tijd afwezig te zijn ga ik toch maar weer loggen om me progressie bij te houden, wat ik natuurlijk hopelijk krijg.. laatste tijd bezig met veel dingen zoals werk en wat andere dingen die niet van belang zijn, ook werk ik nu in de sportschool waar ik nog steeds train maar laatste tijd stuk minder als voorheen..

Vind zo zonde om het zo te zien zakken dus hopelijk helpt loggen me een beetje om alles op peil te houden.

Allereerste was ik gestopt met kracht training aangezien de vele spierpijn en vermoeidheid in me lichaam, zo doende wat anders geprobeerd maar niet echt vorderingen mee gemaakt..ook niet super gegeten laatste tijd dus ben terug gevallen naar 61kg

Me training als volgt: (wil split een keer proberen)

Maandag - Borst en Biceps

barbell bench press 4x12
Incline bench press 4x10
Dumbbell flyes 4x10

Standing barbell curl 3x8-10
Dumbbell curls 3x8-10
Hammer curls 3x10

Woensdag - Benen, kuiten & trapezius

Barbell squat 4x12,10,8,6
Leg press 4x10
Leg Extensions 3x12

Standing calf Raises 4x12

Press 4x10
Dumbbell lateral raise 3x10
Dumbbell shrugs 3x10

Vrijdag - Rug en Triceps

Deaadlift 4x12,10,8,6
Pull-ups 4x8
Wide grip lat pulldown 3x12,10,8
Seated cable rows 4x10
Pendlay rows 4x10

Triceps extensions 3x12
Triceps dips 3x12

Me eetschema als volgt:

Voeding
10/11 UUR:

Shake

300ml melk
30gram whey isolaat
40gram brinta
1banaan

13:00

4broodjes kiprollade

15:00

4broodjes ei/vis/kalkoenfilet

17:00

300ml melk
30gram whey iso
40gram brinta
1kiwi

19:00

Avondeten (Hoop op meer pasta's en rijst)

Voor het slapen:

250gram franse magere kwark
75gram cashews

Zonde avondeten zo een 2200/2300cal, 192PRO, 277carbs en 64fat

Hopelijk gooi ik mezelf back on track en haal ik de 65kg nog een keer!

Goed om te lezen dat je weer gaat loggen! En welkom terug man, voor mij was je altijd wel een inspiratie. Mooi dat je werk hebt gevonden en nog wel in de sportschool waar je passie ook ligt! Nu weer wat vaker trainen, massa pakken en de lol er weer in vinden ;)

Bij mij is het hetzelfde hoor, mijn log motiveert me net dat beetje extra. Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat, ik ga je iig wel weer volgen! Je schema ziet er goed uit, hiermee moet je wel vooruit kunnen gaan. Je kan later altijd weer terug gaan op stronglifts of madcow etc. Wat zijn je krachtstats momenteel?

Voeding zit ook wel goed, niks op aan te merken bro. Die 65 kg ga je wel weer halen man, blijf je trainingen structureel uitvoeren en heb als doel volgende zomer er ripped bij te staan! :D

Goed om te lezen dat je weer gaat loggen! En welkom terug man, voor mij was je altijd wel een inspiratie. Mooi dat je werk hebt gevonden en nog wel in de sportschool waar je passie ook ligt! Nu weer wat vaker trainen, massa pakken en de lol er weer in vinden ;)

Bij mij is het hetzelfde hoor, mijn log motiveert me net dat beetje extra. Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat, ik ga je iig wel weer volgen! Je schema ziet er goed uit, hiermee moet je wel vooruit kunnen gaan. Je kan later altijd weer terug gaan op stronglifts of madcow etc. Wat zijn je krachtstats momenteel?

Voeding zit ook wel goed, niks op aan te merken bro. Die 65 kg ga je wel weer halen man, blijf je trainingen structureel uitvoeren en heb als doel volgende zomer er ripped bij te staan! :D

Ja is een tijdje terug, maar in zo een log kan je alles wel goed bijhouden..dankjewel man en blij om te horen! ja zeker is een soort stage, erg leuk om er te werken ook al ben ik niet echt aanwezig in de fitness ruimte..maar dat ik er al mocht werken vond ik al leuk genoeg!

Ja even een splitje beetje zelf wat geknutseld..vind die schema's wat ze geven in de gym maar irritant worden, misschien in de toekomst dat ik nog terug ga naar een schema als stronglifts/madcow. Me krachtstats heb ik geen idee van, ben gewoon denk al 2 maanden aan het kloten..

Voeding net klaargemaakt, lijkt me een mogelijk schema en nog goed ook wel..hoop dat het werkt! die 65kg was wel me doel ja deze zomer maar maakt niet uit komt vast en zeker goed. volgende zomer hoop ik wel tegen de 70kg aan te zitten en dat zal me denk wel lukken als echt uitermate me best doe!!

Ben ook weer stuk gemotiveerder had een paar video's van kai greene gezien van wat hij op een dag doet, inspireert me weer om echt te gaan trainen.

Ja is een tijdje terug, maar in zo een log kan je alles wel goed bijhouden..dankjewel man en blij om te horen! ja zeker is een soort stage, erg leuk om er te werken ook al ben ik niet echt aanwezig in de fitness ruimte..maar dat ik er al mocht werken vond ik al leuk genoeg!

Ja even een splitje beetje zelf wat geknutseld..vind die schema's wat ze geven in de gym maar irritant worden, misschien in de toekomst dat ik nog terug ga naar een schema als stronglifts/madcow. Me krachtstats heb ik geen idee van, ben gewoon denk al 2 maanden aan het kloten..

Voeding net klaargemaakt, lijkt me een mogelijk schema en nog goed ook wel..hoop dat het werkt! die 65kg was wel me doel ja deze zomer maar maakt niet uit komt vast en zeker goed. volgende zomer hoop ik wel tegen de 70kg aan te zitten en dat zal me denk wel lukken als echt uitermate me best doe!!

Ben ook weer stuk gemotiveerder had een paar video's van kai greene gezien van wat hij op een dag doet, inspireert me weer om echt te gaan trainen.

Ja nogal haha, precies dat is ook zo.. Je kan ook gauw terug zien wat je progressie is van de afgelopen tijd! Oke nice man, je bent er even uit en zit in een omgeving die je wel móet motiveren! Hopen dat je weer de zin krijgt om die beestachtige knal trainingen neer te zetten!

Een split doet zijn werk ook wel, vele zullen het afraden maar dat is imo bullshit. Je kan altijd weer je kracht opkrikken als je daarover niet tevreden bent. Dan moet je die 2 maanden achter je laten en weer een frisse start maken, gaat je wel lukken! Dat moet te doen zijn, als je een beetje je best doet zit er nog wel meer in dan die 70 kg voor volgend jaar zomer. Je hebt nog een dik jaar ;)

Motivatie filmpjes zijn altijd nice haha, dan krijg je zelf weer spontaan zin om te gaan trainen. :P

@Johan,

Ja idd en heb de laatste tijd niet veel progressie gemaakt, wat weer wel de bedoeling is. En dat is zo en de motivatie is er wel moet het alleen weer oppakken!

Ja vele raden het af maar het is ook een bodybuilding forum dus aan ene kant wel logisch, ja eens zien of die split beetje lukt anders zien we wel weer..haha wie weet 70kg zou al ziek zijn dus we will see!

------------------------------------------------------------------

Vandaag eerste split dag alleen borst en biceps maar is wel chill maar 2 spiergroepen ken je die er lekker uitpompen en alle energie aan besteden.

barbell bench press

1x15 20kg
3x14 30kg

Incline dumbbell bench press

4x10 12kg

Dumbbell flyes

4x10 7kg

Standing barbell curl

3x8-10 15kg ongeveer

Dumbbell curls

3x8-10 9kg

Hammer curls

3x10 7kg

Zo mag ik het horen bro! Die betere tijden komen wel weer, je moet jezelf iedere keer weer op de klote geven! :D
Gewoon afwachten, het gaat je vast wel lukken. 70 kg is een mooi streven, en ook zeker wel haalbaar.

Goede training, nu gauw weer doorknallen naar je oude krachtstats ;) Bench blijft trouwens een k*t oefening haha

Zo mag ik het horen bro! Die betere tijden komen wel weer, je moet jezelf iedere keer weer op de klote geven! :D
Gewoon afwachten, het gaat je vast wel lukken. 70 kg is een mooi streven, en ook zeker wel haalbaar.

Goede training, nu gauw weer doorknallen naar je oude krachtstats ;) Bench blijft trouwens een k*t oefening haha

Ja sowieso en je moet jezelf ook werken naar betere tijden, wel haalbaar maar niet snel maar komt goed eerst op de 65kg focussen.

haha ja blijft k*t oefening maar doe hem nu gewoon lekker licht met veel reps!

Ja sowieso en je moet jezelf ook werken naar betere tijden, wel haalbaar maar niet snel maar komt goed eerst op de 65kg focussen.

haha ja blijft k*t oefening maar doe hem nu gewoon lekker licht met veel reps!

Daar geef ik je gelijk in, en niet te hard van stapel willen. Ik moet ook cutten en zie wel waar ik straks sta, is gelijk een wijze les voor de volgende keer hoe ik het niet moet doen :D Geef jezelf de tijd voor die 65, fatgainz heb je niks aan.

Ja zo doe ik het de laatste tijd ook, voelt beter. 5 reps deed ik rete lang, maar al heel wat maanden geen progressie, dus dan maar voor hetgene gaan wat het beste voelt!

Terug
Naar boven