kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Voeding van vandaag:
300ml halfvolle melk + 28 gram isolaat perfection
4broodjes chocolade vlokken
een pakketje tagliatelli
4broodjes met 2 hamburgers
halve zak pinda's
2 eitjes
Niet echt de beste voeding! Heb geen boodschappen kunnen doen gister dus maar even de vlokken van me moeder gepakt.. beter als niks right
en ik heb nu zo een honger en er is niet veel anders te eten dan brood dus dan maar 2 hamburgers erbij opbakken.. agja ik zit in een bulk dus who cares.
Geen idee hoeveel carbs/eiwitten/vetten etc.. ik zal ongeveer de kcal berekenen..
Total kcal(ongeveer): 2580
nu ik erover nadenk, ik zal eens kijken of we nog eieren hebben.. dan bak ik ook nog even paar eitjes dan zit ik wel redelijk goed qua kcal vandaag
Voeding mag en kan veel beter!!
300ml halfvolle melk + 28 gram isolaat perfection
4broodjes chocolade vlokken
een pakketje tagliatelli
4broodjes met 2 hamburgers
halve zak pinda's
2 eitjes
Niet echt de beste voeding! Heb geen boodschappen kunnen doen gister dus maar even de vlokken van me moeder gepakt.. beter als niks right
en ik heb nu zo een honger en er is niet veel anders te eten dan brood dus dan maar 2 hamburgers erbij opbakken.. agja ik zit in een bulk dus who cares.Geen idee hoeveel carbs/eiwitten/vetten etc.. ik zal ongeveer de kcal berekenen..
Total kcal(ongeveer): 2580
nu ik erover nadenk, ik zal eens kijken of we nog eieren hebben.. dan bak ik ook nog even paar eitjes dan zit ik wel redelijk goed qua kcal vandaag

Voeding mag en kan veel beter!!
Laatst bewerkt:

als ik zo zou eten sta ik zo weer een kilo hoger..
ik ben echt gevoelig voor khoolydraten