kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Gaat zeker goed komen
gewoon doorzetten!Ga nu naar de gym dus post straks me training!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon doorzetten!
bankdrukken bezet bankies allemaal bezet dit bezet dat bezet pfff en als het te druk is in de gym word ik helemaal gek in me kop kan ik ook het beste gelijk naar huis gaan. Maar dacht wacht nog even maar na halfuur alles nog bezet toch maar naar huis gegaan..

even geduld hebben volgende week weer normale tijden dus dan ongeveer 12/1uur heengaan Zijn ong dezeldfe tijden als in mijn gym
Ik ga rond 11u, dan is altijd rustig
Misschien kan je geld lenen van je ouders?![]()
geduld is een schone zaak
zul je in deze sport nog veel nodig hebben

Gewoon in de ochtend gaan als je kan, ik vind meestal ook k*t... soms lig ik rond 9 uur s'ochtend in bed denk ik **** it ik blijf lekker liggen XD
Ik zou gewoon nog bij de gym blijven, home gym is beter maar, Op de sportschool kunnen ze je nog advies geven, en kunnen ze spotten.
(als ik dat goed heb)Die oefeningen ga je toch niet op één dag doen man?
Less is more

Het gene dat ik op 4 dagen train, wil jij op 1 dag trainen
Hoeveel dagen per week train je?
?Zware overkill
Waarom doe je niet gewoon een 3 dag split of een rippetoe/billstar schema?
No shit dat het een fullbody is!haha dit is fullbody schema he..geen split maar alsnog ik zal even wat aanpassen, maar voor rippetoe of billstar vind ik mezelf nog niet fit genoeg tuurlijk je begint met lichtgewicht en je kan er het beste gelijk mee beginnen maar ik ga gewoon nog even een fullbody schema aanhouden 6weken en daarna ga ik over tot 3/4daagse split. Na 1 of 2 schema's split wil ik kijken voor rippetoe/billstar of stronglifts, ik lijk gek dat ik er nu niet mee begin maar voor me gevoel is het ook nog beter dat ik er even mee wacht.
Als ik wat aanpassingen maak zit ik alsnog op veel oefeningen maar dat is standaard bij fullbody..
Leg Extensions 3x12
Hack Squat 3x12
Lat Pulldown 3x12
Rug machine 3x12
Hyper Extensions 3x12
Benchpress 3x8
Dumbbell flyes 3x12
Daarna komt schouders, armen, buik, kuiten
Front press 3x12
Barbell curls 4setjes 12,10,8,6 (eerste set 12reps, 2e set 10reps..etc..hoe lager de reps hoe hoger het gewicht)
Bench dips 3x12
Dumbbell overhead extensions 3x12
Calf raises 3x12
Crunches 3x12
Knee raises 3x12

Het is alsnog behoorlijk veel man! Kan blessures oproepen..
Wat nou als je zoiets doen:
(Hack) squat
Deadlift
bench press
Over head press / millitary press
skullcrushers
calve raise
je biceps pak je dan al sowieso mee met bench press / deadlift.. dus ik zou niet te veel isolatie doen.. pak de compounds sowieso.
misschien wel wat andere oefeningen maar het aantal blijft hetzelfde..