kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Slecht plan om wendler te gaan doen man, doe voorlopig maar gewoon madcow of soortgelijke schema's. Wendler is voor gevorderden en zo lang je nog meer dan 30 kg in een jaar vooruit kan gaan op je squat ben je nog geen gevorderde.
Ja dat was het volgende wat ik me afvroeg, ik hoef het niet eens op te zoeken of te vragen. Thanks bro
weet je nog andere soort gelijke schema's? Uit me hoofd weet ik dat er nog Bill starr 5x5,Rippetoe texas method en The Russian Bear is, maar misschien ken ik ook gewoon verder met madcow als het werkt hoef ik natuurlijk geen andere schema! Is natuurlijk wel leuk beetje afwisseling en zo krijg je kennis over meerdere schema's. Heel misschien ga ik zelfs weer terug naar Stronglifts maar ik zie het wel eerst nog even 6 weken door knallen met madcow en wellicht meer!

je kan wel Wendler 5/3/1 gaan doen natuurlijk, maar dan ga je 'maar' 2.5 kg per maand vooruit, dus 4 keer zo langzaam als bij Madcow.
. Madcow bevalt me heel goed eigenlijk! Zieke PR's al gehaald en je gaat er echt hard op voorruit, wellicht ga ik er langer mee door als de 12 weken.
Clean & press lijkt mij een mooie toevoeging, en later mischien clean & snatches toevoegen. Maar dat is aan jou wat je zelf prettig vind. Extra focus op de bench press leggen zou ook niet verkeerd zijn.
morgen gewoon lekker trainen en de rest van de week ook! Ik ga het schema gewoon eens proberen wat hier boven staat en eens zien hoe het uit pakt, dat is de beste manier om het te beoordelen. Tevens eens zien of ik de techniek van power cleans snel door krijg, is denk ik wel een beetje een lenig iets om die stang om je schouders te krijgen of daar in de buurt..Ik zie het wel!
vind ik ook toch nog 40kg gepakt lekker cardio alles dus tevreden