MuscleMeat

Kukipushup's stronglifts/madcow log

Ziet er goed uit! Ik ben ook geintereseserd in de stronglift traingen, is er ergens een sticky waar alles goed staat uitgelegd.
Ik heb zoek gebruikt ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit! Ik ben ook geintereseserd in de stronglift traingen, is er ergens een sticky waar alles goed staat uitgelegd.
Ik heb zoek gebruikt ;)

Thanks! Volgens mij geen sticky maar ik heb ergens in me log het iemand uitgelegd, zal eens andere tabblad openen en kijken of ik het terug kan vinden.

iig kan je kijken op stronglifts.com daar staat alles goed uitgelegd, deze link http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/)

In de spoiler staat mijn uitleg over het stronglifts schema, er zou best een sticky gemaakt mogen worden over het stronglifts schema want het is een heel goed schema!

Schema stronglifts 5x5:

Workout A:

Squat
Bench
Row

Als extra had ik hier triceps dips bij toegevoegd, je kan ook bench dips doen als je dat lekkerder vind.

Workout B:

Squat
Press
Deadlift

En hiero pull-ups/chin-ups.

Je begint bij elke oefening met een warmup als volgt:

2x5 20kg (altijd beginnen met lege stang/barbell)
1x3 bijv 30
1x2 bijv 40

Daarna krijg je 5sets van 5reps en dan bijv 60kg.

Bij elke oefening pak je 5x5 behalve bij deadlift! daar doe je 1set van 5reps.

Je snapt zelf al wel dat je Workout A en B omwisselt per week..dus je begint met A B A en daarna B A B etc..

In het begin zal alles wel soepeltjes gaan maar als het zwaarder word bijv bij je squats, je faalt een keer en de volgende training weer dan deload je naar 3x5 maar alleen met je squats! en als je faalt bij bijvoorbeeld bench dan deload je ook naar 3x5.

En ohja, begin met laag gewicht! en per training verhoog je het gewicht met 2,5 kg als je dat heb, mijn gym had dat niet dus ik moest even improviseren en met 4kg verhogen..

Thanks! Volgens mij geen sticky maar ik heb ergens in me log het iemand uitgelegd, zal eens andere tabblad openen en kijken of ik het terug kan vinden.

iig kan je kijken op stronglifts.com daar staat alles goed uitgelegd, deze link http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/)

In de spoiler staat mijn uitleg over het stronglifts schema, er zou best een sticky gemaakt mogen worden over het stronglifts schema want het is een heel goed schema!

Schema stronglifts 5x5:

Workout A:

Squat
Bench
Row

Als extra had ik hier triceps dips bij toegevoegd, je kan ook bench dips doen als je dat lekkerder vind.

Workout B:

Squat
Press
Deadlift

En hiero pull-ups/chin-ups.

Je begint bij elke oefening met een warmup als volgt:

2x5 20kg (altijd beginnen met lege stang/barbell)
1x3 bijv 30
1x2 bijv 40

Daarna krijg je 5sets van 5reps en dan bijv 60kg.

Bij elke oefening pak je 5x5 behalve bij deadlift! daar doe je 1set van 5reps.

Je snapt zelf al wel dat je Workout A en B omwisselt per week..dus je begint met A B A en daarna B A B etc..

In het begin zal alles wel soepeltjes gaan maar als het zwaarder word bijv bij je squats, je faalt een keer en de volgende training weer dan deload je naar 3x5 maar alleen met je squats! en als je faalt bij bijvoorbeeld bench dan deload je ook naar 3x5.

En ohja, begin met laag gewicht! en per training verhoog je het gewicht met 2,5 kg als je dat heb, mijn gym had dat niet dus ik moest even improviseren en met 4kg verhogen..

Bedankt dus als ik vier keer in de week train dan A B rust A B?
En week erna B A rust B A?

En als ik het goed begrijp stel ik deadlift 60 kg dan zo:
5 x 20 (stang)
5 x 20 (stang)
3 x 30
2 x 40
5 x 60

En als ik bijv 60 kg squad:
5 x 20
5 x 20
3 x 30
2 x 40
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Zo toch?

EDIT:
Je doet dus per workout maar 3 oefeningen of daarnaast ook nog oefeningen voor je biceps/triceps/schouders apart?

Laatst bewerkt:
Bedankt dus als ik vier keer in de week train dan A B rust A B?
En week erna B A rust B A?

En als ik het goed begrijp stel ik deadlift 60 kg dan zo:
5 x 20 (stang)
5 x 20 (stang)
3 x 30
2 x 40
5 x 60

En als ik bijv 60 kg squad:
5 x 20
5 x 20
3 x 30
2 x 40
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Zo toch?

EDIT:
Je doet dus per workout maar 3 oefeningen of daarnaast ook nog oefeningen voor je biceps/triceps/schouders apart?

Beste imo is ma/wo/vrij denk niet dat je blij word met 4 dagen in de week..het lijkt een licht schema vanwege weinig oefeningen maar dat zul je nog wel merken :p iig het kan best denk ik 4keer idd de manier die je doet als je echt graag wilt.

Precies zo ja, en per training 2,5kg erbij. Je kan triceps dips toevoegen voor triceps en pullups voor extra rug en biceps maar je kan ook bicep curls toevoegen als je dat liever heb..Zou wel extra oefeningen bij pakken voor je armen.

---------------------------------------------------------------------------

Madcow Week 7 Dag 3

Main Lifts:

Squats
5x60kg
5x70kg
5x80kg
3x84kg

Bench
8x24kg
8x30kg
8x40kg
5x50kg
8x40kg

Rows
5x30kg
5x34kg
5x40kg
5x60kg
5x70kg

Toen ik de laatste set wou doen vroeg iemand of ik bijna klaar was, ik zei je mag wel even tussendoor hij moest dezelfde oefening..hij zegt ah die 10 mag er ook nog wel op hoor dus in totaal 70kg zakt die gozer bijna door ze rug met 3reps lol..uitslover

Assistance:

Calf raises
12x100kg
12x100kg
12x120kg

Cardio
3 minuten loopband
3 minuten fietsen

Nu me pizza eruit halen en erin rammen heb honger :D

Oke maar zoals ik hierboven je training kijk doe jij steeds kg verhogen? Ipv 5 x één gewicht?

Oke maar zoals ik hierboven je training kijk doe jij steeds kg verhogen? Ipv 5 x één gewicht?

Ja haha, dit is madcow bro ;) stronglifts en madcow zijn verschillende schema's maar lijken op elkaar.. als je terug kijkt in me log zie je wel andere trainingen.

Ja haha, dit is madcow bro ;) stronglifts en madcow zijn verschillende schema's maar lijken op elkaar.. als je terug kijkt in me log zie je wel andere trainingen.

Haha thanks, zal mezelf eens beter orienteren ;)
Nog interessante links waar ik mezelf kan bijlezen, behalve die al gegeven?

Haha thanks, zal mezelf eens beter orienteren ;)
Nog interessante links waar ik mezelf kan bijlezen, behalve die al gegeven?

No problem, vele schema's lijken op elkaar..

Sowieso de link die ik je gegeven had, stronglifts.com bekijk stronglifts/madcow eens en heb denk ik nog wel een interessante als ik hem snel kan vinden.

Een schema dat ook op stronglifts/madcow lijkt is de versie van mark rippetoe, http://krachttraining.net/index.php/mark-rippetoes-starting-strength. ook wel interessant om eens door te lezen, verder gewoon de stickys in de voeding fora en deze schema's draaien wel om kracht dus al wil je meer massa winnen ipv kracht zou ik wat anders zoeken.

Ik weet niet wat ik de komende weken ga doen qua training..ik bedoel ik vind krachttraining leuk om te doen enzo maar ik denk dat vermoeid raak van de gewichten die ik nu lift, nu voel ik me kapot/moe/spierpijn en ja dat hoort erbij. Ik heb het al zoveel keer overwonnen maar dit gaat een stap verder als eerst, voel me nu echt vermoeid en kapot dat ik denk dat ik me training maar lichter moet maken een tijdje..

Ik train al een halfjaar ofso vol gas en gaf niet op maar denk dat me lichaam beetje begint te trekken nu, denk dat ik wat gas terug moet nemen en wat rustiger aan moet doen. Ik weet niet hoe andere BB'ers zulke tijden doorstaan of ervaren maar ik kan iig niet veel langer zo doorgaan dan train ik mezelf echt kapot, ik weet niet ik kan lichtere gewichten maar dan zou ik meer reps doen i dont know..

lastige situatie ik zie het wel en probeer te zoeken wat andere mensen zouden doen in zo een situatie.

Ja in jou situatie is 5 reps wel goed straks voor SL idd, ja ik kijk het even aan en ik denk zelf wel dat het lekker is en dat er wel progressie komt.. maar ik zie het wel even aan gewoon :) over de chocomel ja idd een pak per dag is vragen om diarree of puisten :p ik koop af en toe.. 1/2 per week is meer dan genoeg.. idd !

Haha press is misschien wel 1 van de zwaarste, licht er aan hoe je het bekijkt presses zijn sowieso het moeilijkste omhoog werken in gewicht denk ik. Ook al gaat bench bij mij ook moeizaam.. haha ja toetsenbord gaat nog wel maar alsnog het is geen windows en het is irritant..

Heb nu een mac pc en ben er erg blij mee..knopje aan en binnen 10seconden kan ik al youtuben en internetten zonder traagheid of wat dan ook, daar staat mac ook wel bekend om om vertrouwbaarheid en stabiliteit. iig hoop ik er jaren mee door te kunnen gaan en dat zou wwss wel kunnen aangezien ik mensen ken die al een mac laptop van 2007 hebben en nog steeds zo goed doen en nooit problemen hebben mee gehad. Doe dat maar eens na met een windows laptop :p

Nee het zijn gewoon 4 pillen die ik per dag moet slikken, zit ook creatine in. Ben ook wel benieuwd maar na paar dagen lastig te oordelen.. wachten op squatrack omdat ik ook moet deadliften in het squatrack en zo ook press!

Ghehe thanks bro! DL ging wel lekker.. nu rijlessen houdoe :)

Ja dat dacht ik ook :) dat is het beste, je moet blijven testen en kijken hoe je er op reageerd. Helemaal mee eens, chocomel is lekker spul, maar teveel kan nooit goed zijn. ik had donderdag toevallig een glas chocomel gehad :D moet eens kunnen.

Dat vind ik dus ook, als je armen niet meer willen dan lukt het je ook niet meer het gewicht boven je hoofd te krijgen.. schouders verzuren echt gauw wat dat betreft.

Nice man, bij mij duurt het opstarten van laptop wel iets langer.. daarom begin ik ook steeds meer haat te krijgen aan windows.. ze maken het zo dat er altijd wel wat mis mee is. Dat red je idd niet met een windows laptop, die gaan enkele jaartjes mee als je het goed onderhoud.. doe je er niks aan, dan gaat het gewoon niks worden.

Oke nice man, ik ben benieuwd.. dat is ook zo, na een week weet je vaak wel meer. Deadlift doe ik altijd van de grond.. alleen rackpulls vanuit het squatrack. Maar maak jij wel dezelfde ROM vanuit het rack als dat je van de grond doet dan? Presses doe ik ook uit het rack, is wel zo makkelijk!

Geen probleem kerel, je bent goed op weg en heb diep respect voor je. Motivatie is echt een k*t iets, en jij weet het altijd op te brengen! Hoe gingen je rijlessen bro? ;)

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 18:30 ----------

Goede training ook man! Je squats + Rows zijn lekker sterk. :) en een pizza als post workout meal is ook niet verkeerd haha. :D

Ja dat dacht ik ook :) dat is het beste, je moet blijven testen en kijken hoe je er op reageerd. Helemaal mee eens, chocomel is lekker spul, maar teveel kan nooit goed zijn. ik had donderdag toevallig een glas chocomel gehad :D moet eens kunnen.

Dat vind ik dus ook, als je armen niet meer willen dan lukt het je ook niet meer het gewicht boven je hoofd te krijgen.. schouders verzuren echt gauw wat dat betreft.

Nice man, bij mij duurt het opstarten van laptop wel iets langer.. daarom begin ik ook steeds meer haat te krijgen aan windows.. ze maken het zo dat er altijd wel wat mis mee is. Dat red je idd niet met een windows laptop, die gaan enkele jaartjes mee als je het goed onderhoud.. doe je er niks aan, dan gaat het gewoon niks worden.

Oke nice man, ik ben benieuwd.. dat is ook zo, na een week weet je vaak wel meer. Deadlift doe ik altijd van de grond.. alleen rackpulls vanuit het squatrack. Maar maak jij wel dezelfde ROM vanuit het rack als dat je van de grond doet dan? Presses doe ik ook uit het rack, is wel zo makkelijk!

Geen probleem kerel, je bent goed op weg en heb diep respect voor je. Motivatie is echt een k*t iets, en jij weet het altijd op te brengen! Hoe gingen je rijlessen bro? ;)

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 18:30 ----------

Goede training ook man! Je squats + Rows zijn lekker sterk. :) en een pizza als post workout meal is ook niet verkeerd haha. :D

Ja idd, ben misschien van plan om voor het slapen elke dag nog wat te opdrukken als extra borst. Ja een glas moet eens kunnen en 1/2 pakken in een week moet ook kunnen in een bulk! ben overigens alweer bijna 63kg!

Haha ja opstarten word al slomer.. en slomer zelfs met goeie onderhoud word ie nog niet zo snel of je moet een SSD schijf kopen dat schijnt een stuk sneller te zijn etc maar kost weer een hoop.. zo blijf je uitgeven, als je geen onderhoud doet is je laptop zo naar de mallemoer idd.. ben erg blij met deze mac ook al mis ik windows af en toe wel eens maar vooral me pc gewoon zo snel etc maar niks te klagen :)

Ik doe deadlifts ook van de grond, altijd voor het squatrack vandaar dat ik er moet wezen..er is geen andere plaats waar je normaal kan deadliften. Geen idee wat je met ROM bedoelt, ja presses uit het rack moet wel:p

Thanks bro, blij om dat te horen. Het is wel een k*t iets idd maar je moet zorgen dat je jezelf altijd weer motiveert hoe dan ook..nu ben ik ook niet super gemotiveerd maar dat komt wel weer goed. Rijlessen gingen goed gaan al beter..moet alleen nog wat sneller reageren en zelf meer kijken en op tijd klaar zijn voor bochten enso..

haha pizza is lekker hoor als post workout! ik twijfel soms wel eens over een 2e pizza maar heb het nog niet geprobeerd denk iets teveel vet en je weet niet wat je dan in het weekend nog eet.. :p

-------------------------------------

Training van vandaag is anders als normaal, ik nam iemand mee dus met hem samen getraint en wat oefeningen gedaan..

Squats
5x50
5x60
5x70
5x80
3x90

Incline bench
8x24kg
8x30kg
8x40kg
8x50kg

Bench
8x50kg
8x50kg
8x50kg

Rows
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg

Borst machine
1x12 80kg
2x12 70kg

Standing barbell curls
2x8 15kg
1x8 25kg
1x6 29kg

Dumbbell shrugs
3x8 20kg per hand

Calf Raises
2x12 90kg
1x10 120kg

Dat was het wel zo een beetje, de komende trainingen zullen ook wat anders worden als normaal.. denk de aankomende 6 weken wel wil eventjes goeie rust pakken maar toch doortrainen zodat ik daarna weer verder kan met kracht training. Nu te bed morgen weer uurtje rijlessen, heb er wel zin in.. Het is ook wel k*t als je bijvoorbeeld een echte training neer zet en de volgende vroeg moet rijlessen dan zit je met spierpijn in je rug en benen etc.. maar ik zie wel wat ik de komende weken doe ik stop iig niet!

Ja idd, ben misschien van plan om voor het slapen elke dag nog wat te opdrukken als extra borst. Ja een glas moet eens kunnen en 1/2 pakken in een week moet ook kunnen in een bulk! ben overigens alweer bijna 63kg!

Haha ja opstarten word al slomer.. en slomer zelfs met goeie onderhoud word ie nog niet zo snel of je moet een SSD schijf kopen dat schijnt een stuk sneller te zijn etc maar kost weer een hoop.. zo blijf je uitgeven, als je geen onderhoud doet is je laptop zo naar de mallemoer idd.. ben erg blij met deze mac ook al mis ik windows af en toe wel eens maar vooral me pc gewoon zo snel etc maar niks te klagen :)

Ik doe deadlifts ook van de grond, altijd voor het squatrack vandaar dat ik er moet wezen..er is geen andere plaats waar je normaal kan deadliften. Geen idee wat je met ROM bedoelt, ja presses uit het rack moet wel:p

Thanks bro, blij om dat te horen. Het is wel een k*t iets idd maar je moet zorgen dat je jezelf altijd weer motiveert hoe dan ook..nu ben ik ook niet super gemotiveerd maar dat komt wel weer goed. Rijlessen gingen goed gaan al beter..moet alleen nog wat sneller reageren en zelf meer kijken en op tijd klaar zijn voor bochten enso..

haha pizza is lekker hoor als post workout! ik twijfel soms wel eens over een 2e pizza maar heb het nog niet geprobeerd denk iets teveel vet en je weet niet wat je dan in het weekend nog eet.. :p

Opdrukken moet kunnen, zolang het je slaap maar niet belemmert. ;) ja precies, in de bulk maakt het niet zo heel veel uit dat beetje chocomel. Nice man, op naar de 65 dan! :D

Ja idd, een SSD is wel een optie.. dan start hij veel sneller op.. maar is duur spul, en zie nou niet echt in waarom mijn laptop sneller zou moeten opstarten dan nodig is.. enige wat ik doe op laptop is mijn trainingen bijhouden. :p geloof ik best, hopen dat je er lang van mag genieten!

Haha ik dacht al, maar oke. Deadlift horen gewoon van de grond, ik doe het ook voor het rack anders heb ik ook geen plek. :D ROM = range of motion, de motoriek van een oefening.. volledige ROM is zonder te smokkelen + de juiste form/techniek.

Komt gewoon door deze periode, telkens weers veranderingen.. die omschakeling werkt nogal k*t op je geest.. Gewoon jezelf pushen om te gaan trainen, moest ik vandaag ook.. al met al toch nog tevreden. :) Oke mooi man, ik hoop voor je dat je je rijbewijs haalt! Laat je niet gek maken, en vooral rustig blijven.

Een 2e pizza heb ik ook nooit gedaan.. wel een halve er nog na nemen heb ik wel eens gedaan.. Dat scheelt niet zo super veel, en als het in je schema past dan kan het gewoon.

--

Je training ging weer lekker, af en toe iets anders doen werkt ook wel motiverend! Je squats zijn ook sterk gebleven, laat dat zo blijven! :D

Precies, rust is goed.. maar stoppen is geen optie! Gewoon iets gas terug nemen en wat meer gas geven bij je rijles haha. :D Succes met je rijles man, goed teken dat je er zin in hebt! Ja spierpijn is dan wel vervelend, maar sla je er door heen. :)

Mooie training toch man
Leuk dat je rijlessen doen moet zelf ook maar is beginnen

Opdrukken moet kunnen, zolang het je slaap maar niet belemmert. ;) ja precies, in de bulk maakt het niet zo heel veel uit dat beetje chocomel. Nice man, op naar de 65 dan! :D

Ja idd, een SSD is wel een optie.. dan start hij veel sneller op.. maar is duur spul, en zie nou niet echt in waarom mijn laptop sneller zou moeten opstarten dan nodig is.. enige wat ik doe op laptop is mijn trainingen bijhouden. :p geloof ik best, hopen dat je er lang van mag genieten!

Haha ik dacht al, maar oke. Deadlift horen gewoon van de grond, ik doe het ook voor het rack anders heb ik ook geen plek. :D ROM = range of motion, de motoriek van een oefening.. volledige ROM is zonder te smokkelen + de juiste form/techniek.

Komt gewoon door deze periode, telkens weers veranderingen.. die omschakeling werkt nogal k*t op je geest.. Gewoon jezelf pushen om te gaan trainen, moest ik vandaag ook.. al met al toch nog tevreden. :) Oke mooi man, ik hoop voor je dat je je rijbewijs haalt! Laat je niet gek maken, en vooral rustig blijven.

Een 2e pizza heb ik ook nooit gedaan.. wel een halve er nog na nemen heb ik wel eens gedaan.. Dat scheelt niet zo super veel, en als het in je schema past dan kan het gewoon.

--

Je training ging weer lekker, af en toe iets anders doen werkt ook wel motiverend! Je squats zijn ook sterk gebleven, laat dat zo blijven! :D

Precies, rust is goed.. maar stoppen is geen optie! Gewoon iets gas terug nemen en wat meer gas geven bij je rijles haha. :D Succes met je rijles man, goed teken dat je er zin in hebt! Ja spierpijn is dan wel vervelend, maar sla je er door heen. :)
Neeuj het zal me slaap niet belemmeren, weet alleen niet wat het beste is of kan beter na het avond eten 3x20 bw zoiets. Ja 65 is toch wel een lang termijn doel en begin het echt te naderen!! 65 is mijlpaal dan word 70 een nieuw goal! zou ik toch moeten halen eind dit jaar, ben nu dik halfjaar bezig denk 8 maanden bijna 7kg aangekomen ik mag dan blij wezen met nog 5kg in een jaar denk, misschien dat ik meer gain :p beginner gains are awesome!

Ja dan is het niet nodig, ik hoop het ook! bevalt me prima :)

Ja zou kunnen, spierpijn blijft lang hangen..Maar ben ook niet zo persoon die gelijk dingen koopt tegen de spierpijn of sneller herstel, lekker uit pijnen :p Mwa ik hoef mezelf niet super te pushen om te gaan trainen maar me lichaam is gewoon erg vermoeid en neem dus even wat gas terug een paar weken en dan kan ik genieten van wat anders om me motivatie weer op te stoken..wie weet wat ik aankomende weken doe denk gewoon wat schema's plukken van google en uit testen..idk

Over de ROM dat gaat prima, ik doe alleen de rows van de beveilingsdinges af op het rack zelf zeg maar.. ipv af de grond dus daar smokkel ik misschien een beetje maar denk niet echt veel..

Ja 1 pizza vreet ik weg in een minuut..en het is zo dun pizzatje dus zit er toch over na te denken om 2 weg te eten :p

--

Ja wel lekkere training, werkt idd motiverend! en haha dat blijft wel zo, daar zal ik voor zorgen :)

Stoppen staat niet in mijn woordenboek, haha zo is dat! ging weer lekker ik weet nu beter hoe je je koppeling en gas moet doseren dus rijd een stuk prettiger! het blijft echt het kijkgedrag en het plannen van dingen.. that's it alles gaat voor rest lekker en goed. Ik sla me er door heen zoals altijd ik ben niet uit de ring te slaan ook al lig ik KO :p

Mooie training toch man
Leuk dat je rijlessen doen moet zelf ook maar is beginnen

Thanks bro! haha is wel zo lekker ja! kan niet wachten tot ik hem heb..als ik hem heb moet ik wel gelijk mooi baantje zoeken anders niet te betalen :p

Ik ga meer me voeding bijhouden, het gaat goed maar ben benieuwd naar wat ik nou echt weg eet.. eet ik te veel te weinig te veel vet teveel eiwitten teveel.. noem maar op!! Ik kan nu al zien na de berekeningen dat ik wat meer carbs moet toevoegen maar ik schijn op deze voeding toch wel te gainen maar meer carbs mag er best bij.. misschien toch maar oats bij me shake toevoegen..

Berekeningen kunnen wat afwijken..

300ml halfvolle melk + 28gr idolaat perfection shake
4 broodjes kaas volkoren
2 ovenbroodjes met kaas
400ml halfvolle melk + 40gr isolaat perf shake

1427kcal / KEV = 145/100/48

Rijst pakketje

500kcal / KEV = 80/24/4

Zoute pinda's

835kcal / KEV = 15,6 / 35 / 11

Normaal nog een pot kwark

Overige:
1 appelkoek
zakje chips

Total kcal: 2762
Carbs : 241
Eiwitten: 159
Vetten: 65

Vind vandaag niet echt slecht..zoals al gezegd carbs mag wat omhoog voor rest is het wel redelijk. Nou morgen eens zien wat ik weg eet :)

Laatst bewerkt:
Voel me zwaar foktop, suf duf moe loof noem maar op.. overal spierpijn voelt als een griep, net 3 kwartier domweg in de douche gestaan half slapend.. Ik slaap de laatste tijd wel stuk minder eerst sliep ik 10uur nu soms 7 en vaak 8 misschien dat dat ook met de vermoeidheid te maken heeft. Ik weet wel dat je van tegenslagen weer sterker word en dit voelt weer als een tegenslag voor me, ik ga wel proberen theorie te leren voor rijbewijs maar denk niet dat dat het gaat lukken. Trainen zit er sowieso niet in..

Ben echt klaar met deze winter, en zal deze komende maand me best doen om me weer fit te laten voelen. Geen idee wat voor schema of wat voor trainingen ik ga doen het zal sowieso geen kracht trainingen worden, ook al is het een stronglifts/madcow log ik moet mezelf weer goed fit maken en dat ik mezelf niet meer vermoeid voel en mezelf beter voel als nu.

Ik had wel zin in een training en heb ook weer zin in rijles, hopelijk voel ik me morgen wat beter en fitter zodat ik met een goed gevoel kan rijlessen.

To be continued...

Reactie in PM bro. ;)

Die winter moet gauw ophouden! Vanaf volgende week woensdag zou het rond de 15 graden worden hoorde ik, nou het mag van mij!
Dan komt die motiviatie ook wel weer, het blijft nog even door vechten.. maar die betere tijden komen wel weer. :)

Laatst bewerkt:
Probeer vitamine d eens, weet niet of t echt werkt of placebo maar ik voelde me wel beter na een paar dagen :p

Probeer vitamine d eens, weet niet of t echt werkt of placebo maar ik voelde me wel beter na een paar dagen :p

Ik neem ook vit. D, maar toch voel ik me ****ed up de laatste tijd.. Heeft wel een hele tijd aangeslagen dat wel.. Tryptofaan of 5HTP schijnt ook je stress/ depressie gebeuren te verlagen + beter kunnen slapen.

Die winter moet gauw ophouden! Vanaf volgende week woensdag zou het rond de 15 graden worden hoorde ik, nou het mag van mij!
Dan komt die motiviatie ook wel weer, het blijft nog even door vechten.. maar die betere tijden komen wel weer. :)

Nou van mij ook wel! motivatie zit er nog wel in alleen kennelijk in me lichaam niet.. vandaag voel ik me wel stukken beter als gister! Dacht dat het zou verslechteren maar gelukkig niet, dacht een griep opgelopen maar blijkbaar niet? zo voelde het wel aan..hoofdpijn ook en beetje zo startende ik word ziek gevoel :p Ja komt wel!

Ik slik nog steeds vitamine D per dag! ik heb ook geen idee of het placebo of niet is ik denk zelf wel dat het werkt, ik slik omega3 er ook bij en voel me er wel stukken beter door alleen de laatste tijd is me lichaam niet echt normaal..snel vermoeid enso misschien overtraint? zal toch niet.. :p

Terug
Naar boven