Pumped
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet al te vroeg om zo laag in BF te staan? Hoeveel kg verwacht je nog te kunnen gainen ?
mike katz?![]()
juist ja, ik was ff in de war. Ik wist dat het een foute naam was.
Hij organiseert ook weleens wedstrijden.

hehe kan ik wel doen. Maar denk niet dat het veel nut heeft. Train totaal niet gewicht gericht zeg maar. Heeft ook geen nut bij bodybuilding. Geeft je ook een slecht beeld, omdat je met bb'en juist snel achter elkaar moet trainen en nooit helemaal uit moet rusten om op kracht weer te komen. Want dan vliegt de pomp er weer uit en ben je ook koud geworden. Met veel oefeningen kan ik ook veel meer gewicht pakken zoals bij squat. Setten op 180-200kg fullsquat zijn best te doen. Maar inprincipe ga ik bijna nooit hoger dan 130-140kg omdat het anders niet effectief aanvoelt op de spier. Het put je uit, gaat ook ten koste van de andere oefeningen en verhoogt ook je kans op blessure. Bodybuilding moet je puur op gevoel doen. Af en toe ga ik natuurlijk wel wat hoger in gewicht, maar zeker niet zo snel. En al helemaal niet bij isolatie oefeningen. Haalt helemaal niets uit.
iig vandaag even rugje getrained samen met biceps. Volgens mijn vaste routine die ik al 2.5 jaar volg:
Rug
- barfix optrekken
- zittende straight rows met kabel
- dumbbell rows
- close grip lat pulldown
- reverse peckdeck met dumbbells
Biceps
- dumbbell curls
- barbell curls
- dumbbell curls met ondersteuning
alles mooi 4 setten gedaan en in een uurtje afgerond
voelde me wel energiek vandaag.
Foto voor vergelijking voor later
![]()
Vanaf volgonde week ook even wat zonnebanken. Heb weer wat uitslag hier en daar bleh.

Loop als een gehandicapt.

probeer het eens een paar keer
winny injects zijn hardcore! Hardcore tandjes op elkaar, hahahaha.