XXL Nutrition

Kuki's log naar herculescup

Niet al te vroeg om zo laag in BF te staan? Hoeveel kg verwacht je nog te kunnen gainen ?

mike katz? :o

Papa mike.

• Topic Starter Topic Starter
ja pikt idd beetje vroeg. We hebben kh alweer verhoogt, don't worry ;)

Hoe gaat het ermee?

Weet je al op welk gewicht je ongeveer al uitkomen?

Goed bezig weer bro! succes met gainen...

t*ring wat een quads ****ing bruut

hoe gaat het nu kuki ?

hehe helemaal vergeten wegens de drukte de laatste tijd.

Maar gaat goed. Ben wel beetje aan cheaten de laatste paar dagen, ja ik weet het echt slecht. Maar was steeds uit huis. Sta er goed voor al zeg ik het zelf. Wel beetje plat en depleted, maar dat komt nog wel wel goed tijdens laden. Gewicht ook nog steeds mooi op peil 86kg. Winny injects komen wel echt de spuitgaten uit, fkng klere rommel echt niet te harden meer.

Nog 11 daagjes te gaan als ik me niet vergis. Vandaag laatste been training gehad gelukkig, zijn we daar ook weer van af. De aankomende 7 dagen ga ik alleen bovenlichaam trainen. Beetje van alles door elkaar. Veel herhalingen en wat lichter gewicht ook aangezien ik nog dieper ga zakken in kh. Laatste 3 dagen voor laden train ik niet meer, alleen beetje oefenen met poseer routine nog. Vrijdag begin ik met vochtafdrijvers, om het laatste beetje vocht eruit te krijgen en klaar is kees. Posing muziek is ook uitgepikt en ge-edit. Ben nog beetje routine aan oefenen. Moet alleen even van de week nog poseer slip en dream tan regelen en dan gaan we volgende week zondag knallen :D

Klinkt goed Kuki! Succes nog de laatste dagen! :)

Ja, succes!

En wat is er dan met de winny injects?

hehe kan ik wel doen. Maar denk niet dat het veel nut heeft. Train totaal niet gewicht gericht zeg maar. Heeft ook geen nut bij bodybuilding. Geeft je ook een slecht beeld, omdat je met bb'en juist snel achter elkaar moet trainen en nooit helemaal uit moet rusten om op kracht weer te komen. Want dan vliegt de pomp er weer uit en ben je ook koud geworden. Met veel oefeningen kan ik ook veel meer gewicht pakken zoals bij squat. Setten op 180-200kg fullsquat zijn best te doen. Maar inprincipe ga ik bijna nooit hoger dan 130-140kg omdat het anders niet effectief aanvoelt op de spier. Het put je uit, gaat ook ten koste van de andere oefeningen en verhoogt ook je kans op blessure. Bodybuilding moet je puur op gevoel doen. Af en toe ga ik natuurlijk wel wat hoger in gewicht, maar zeker niet zo snel. En al helemaal niet bij isolatie oefeningen. Haalt helemaal niets uit.

iig vandaag even rugje getrained samen met biceps. Volgens mijn vaste routine die ik al 2.5 jaar volg:

Rug
- barfix optrekken
- zittende straight rows met kabel
- dumbbell rows
- close grip lat pulldown
- reverse peckdeck met dumbbells

Biceps
- dumbbell curls
- barbell curls
- dumbbell curls met ondersteuning

alles mooi 4 setten gedaan en in een uurtje afgerond :)
voelde me wel energiek vandaag.

Foto voor vergelijking voor later

ztisfr.jpg

Vanaf volgonde week ook even wat zonnebanken. Heb weer wat uitslag hier en daar bleh.

Hardcoreuitslag, komt dat van whei ? :D

Klinkt goed Kuki! Succes nog de laatste dagen! :)

thanks loco loca :D

Ja, succes!

En wat is er dan met de winny injects?

hehe heel wat auw auw aan me billen :D Loop als een gehandicapt.

thanks ;)

Hardcoreuitslag, komt dat van whei ? :D

haha man ik weet het ook niet. Nu ik nog cleaner eet. Minder zuivel, suiker, zout eet is het ook stukken beter geworden. Ik heb in geen 3 jaar zo puistloos uitgezien haha :D

probeer het eens een paar keer :D

winny injects zijn hardcore! Hardcore tandjes op elkaar, hahahaha.

haha jij mag wel de leftovers hebben, niets voor mij. Ben iig niet van plan om ooit winny injects zo maar te nemen in een kuur, echt puur voor wedstrijd alleen.

succes dan maar :D

S6 bro met je voorbereiding!

Spannend kerel....ik wens je succes.

Terug
Naar boven