AndroidHealthClinic

Kuki's log naar herculescup

Nou jongens, kan zeggen dat Kuki goede progessies heeft geboekt, ondanks het feit dat hij af en toe stiekem naar de mac ging zonder mijn toestemming ziet hij er ****ing droog uit.
Hij is nu goed depleted en vanaf donderdag gaat hij vol laden.
Hij zal zeker een impact maken op de JBC.
Er zullen op die dag maar weinig jongens zijn die zullen tippen aan zijn benen.
Enne Kuki niet vergeten he tijdens het poseren: LACHEN kerel, LACHEN!!!:D

Ik zal op de JBC wel foto's maken van Kuki.

Ik ben benieuwd! Op die poten gaat hij sowieso een hoge score krijgen....****ing bruut.
Heb er een complex doorgekregen ****ing bruut echt bizar gewoon;

wheels.jpg

Nou jongens, kan zeggen dat Kuki goede progessies heeft geboekt, ondanks het feit dat hij af en toe stiekem naar de mac ging zonder mijn toestemming ziet hij er ****ing droog uit.
En niet alleen de mac. Volgende keer zweep erover :whip: :D

Maar ik ben benieuwd. Heb hem alweer een paar weekjes niet meer gezien. Kijken of die aap zich daadwerkelijk zo goed verbeterd heeft. Zal zien of ik foto's kan maken Enzyme, ben denk ik drukker met andere dingen op dat moment ;) .

Ik zag hem laatst in zijn trainingsbroek

hij paste er niet meer in joh, en wat kan ik zeggen over zijn strakke kontje daamnnnnn;p

• Topic Starter Topic Starter
thanks ibo had het niet zonder je gekund :)

haha mac :shut:
Zo vandaag me laatste low carb dag gehad. Sterker nog 0 carbs. En ook me laatste trainingdag zit er ook op. Heb zo'n honger en dorst dat ik steeds maar niet ga slapen haha. Denk de hele dag aan eten gewoon. Na de wedstrijd ga ik zo veel eten bij de mac dat ik hele boel daar onderkots en diaree. En neem ook meeteen 10 big macs mee naar huis.

Mijn weerstand is ook echt totaal weg. Ben gister voor de 3de keer ziek geworden in 2 weken. Maar goed vanaf morgen weer lekker laden :banana: Dat lachen gaat nogal een probleem worden haha, ga echt een rotkop trekken tijdens elke pose :roflol:

Verder zijn we nog bezig om de laatste restjes vocht kwijt te raken. Is al een stuk minder geworden de laatste 3 dagen. Niet dat het veel was maar goed we gaan natuurlijk voor de meest extreme hehe :D Stripes op benen komen ook beter door nu. Nog paar daagjes te gaan, we zullen het wel zien.

Hey me kont was toch altijd strak? :P

Niks we zullen wel zien! Knallen aap! En heb er wat vertrouwen in. Kom niet met twee man die kant op, om jou daar twijfelende op het podium te zien staan. Je moet, nee GAAT, ze ownen :evil2:

Succes Kuki, ik ben echt benieuwd hoe je het gaat doen ik gun je de winst!

Masch

als hij niet wint slaan we hem gewoon in elkaar zodat hij nooit meer kan bodybuilden

(A)

Ik doe wel 10 truien aan lijk ik tenminste beetje breed

xD

haha ik zit lekker aan de maccaroni :meal:
voel me vandaag weer helemaal top

Mooi ! Laden is fijn....lekker bikken. :D

ff snel een pic.
okyluq.jpg

Dit is nog steeds depleted, zonder tan, zonder pomp en vocht wordt ook nog minder :evil2:

kop heb maar weg gehaald schrok er zelf van :eek:

t*ring! monster ripped!

wat zeg ik?

Ripped to the bone!

WAJOO wat droog! Ongelooflijk! Veel succes met de wedstrijd, met zo'n fysiek ga je zeker winnen! :D

Kkdroog..respect.

Terug
Naar boven