MuscleMeat

Kuki's log naar herculescup

• Topic Starter Topic Starter
eens een keer weer updaten
geluk zit ook nooit mee. 2 weken goed ziek geweest en van alles opgelopen: griep, buikgriep, diaree, koorts, verkouden weet the **** ik het allemaal....

2 weken ook niet getrained. Vandaag pas weer en het was me een pruts training hey. Nog zo'n k*t grap en ik het al helemaal vergeten.

dus 2 weken bulk lekker verdoet. Vanaf volgende week ga ik cutten. Heb dan nog 8 weken te gaan. Voeding, gear, training gaat allemaal verandert worden. Daar post ik van de week nog wel over wat er precies gaat gebeuren.

Klote kerel...niet dat je der wat aan hebt,maar je was niet de enige.
Ik had een beginnende longonsteking te pakken en koorts...ben ook bijna 2 weken uitgeschakeld geweest.
En met ons half Nederland...ben je nu weer helemaal beter ?

Ik weet trouwens nu wel zeker wbt mezelf dat het met kuren te maken heeft,je weerstand gaat drastisch omlaag tijdens een kuur.
En dat heb ik meteen mogen ervaren, eerste keer in mijn leven dat ik zo ziek was van een opgelopen virusje.

Balen zeg!
Het heerst inderdaad, hier in de buurt is ook vrijwel iedereen aan de beurt geweest.
Ik niet trouwens, godzijdank.

Ben benieuwd naar je cut game-plan Kuki!

Ga je hem nu toch pakken ??? . Jij weet ook niet wat je wilt :p

Maar ik ben benieuwd. Ook naar je game plan. Heb deze nog niet onder ogen gehad.

Laatst bewerkt:
....

Laatst bewerkt:
Waarom test E tot de wedstrijd dag? En was je ervaring met clen? Geen T3 erbij?

Zet hem op , maatje! Succes! :)

Waarom test E tot de wedstrijd dag? En was je ervaring met clen? Geen T3 erbij?

Zet hem op , maatje! Succes! :)

Zou wel moeten. Vooral laatste week ben je al helemaal katabool bezig. Enige nadeel dat het zou kunnen hebben is extra vocht wat je erdoor zou kunnen vasthouden. Maar daar ik maak ik me in eerste instantie nog geen zorgen over. Zou het wel de laatste paar dagen of zelfs week helemaal eruit kunnen gooien maar dat gaat praktisch niets uitmaken denk ik. Had liever gedurende deze periode ook wel korte esters alleen gezet of eventueel andere producten. Maar ja zit beetje met budget. Dit is ook allemaal left overs dat ik nog heb.

Clen heb ik nog niet eerder gepakt. Ga wel proberen om aan de vloeibare versie te komen. Hoor toch meer positieve verhalen erover. Ik bouw op naar 100mcg veel hoger zou ik niet gaan, lijkt me meer dan zat. Verder volg ik 2on 2off protocol wat clen betreft.

T3 is niet mijn ding. Heb er 1x mee gexperimenteerd. Werd met de dag brakker en brakker. Kan je beter van afblijven als je het niet nodig hebt. Is moeilijk te gebruiken en maakt snel meer slecht dan goed.

Thanks voor de info bro!

Die hoge aanhechting is klote, ik heb er ook wel last van.
Een maat van mij heeft een tijd met een begeleider getraind, en die gozer wist toch wel nadruk te leggen op het onderste gedeelte/aanhechting van de lats bij hem.
Schijnt dat je met een bepaalde beweging toch nadruk kan leggen op dat gedeelte.
De aanhechting kan je nooit geheel veranderen, je kan het wel dikker maken waardoor de schade beperkt blijft.
Beste voorbeeld is Dexter Jackson, hij heeft ook hele hoge aanhechting en een lang middel.

Ik vind die test E tot de wedstrijddag ook discutabel, test prop verdient mijn inziens de voorkeur.
Ik zou het zeker niet doen maargoed je hebt je beweegredenen al gegeven.
Verder een beste kuur, ik kan niet wachten tot de pics!
Succes!

Ik denk dat het moet kunnen, test e tot op wedstrijddag. Kwestie van in shape te zijn en dan nog eventueel vocht doelgericht aanpakke :p Ofwel stop je de test 2-3 weken ervoor?

Dieet ziet er wel oke uit, daar heeft iedereen z'n voorkeur in, je zal ondetussen wel weten wat werkt voor jou.

1 ding ben ik niet mee akkoord : 'Benen ga ik nu vooral isolatie doen' .. wat is dat voor gepussy :D squatten, pressen, lungen ja :D

Ik snap niet waarom je niet liever voorkomt dan geneest. Bij suspension of prop heb je al stuk minder vocht.

Btw als je nu al met je budget zit dan zou ik nog maar even nadenken over deelname.

Slip is 35 euro
Tanning en stuff 45 euro
Inschrijven 20 euro

etc etc..

Just to let you know. :)

Thanks voor de info bro!

Die hoge aanhechting is klote, ik heb er ook wel last van.
Een maat van mij heeft een tijd met een begeleider getraind, en die gozer wist toch wel nadruk te leggen op het onderste gedeelte/aanhechting van de lats bij hem.
Schijnt dat je met een bepaalde beweging toch nadruk kan leggen op dat gedeelte.
De aanhechting kan je nooit geheel veranderen, je kan het wel dikker maken waardoor de schade beperkt blijft.
Beste voorbeeld is Dexter Jackson, hij heeft ook hele hoge aanhechting en een lang middel.

Ik vind die test E tot de wedstrijddag ook discutabel, test prop verdient mijn inziens de voorkeur.
Ik zou het zeker niet doen maargoed je hebt je beweegredenen al gegeven.
Verder een beste kuur, ik kan niet wachten tot de pics!
Succes!

Ja klopt bro. Er zijn idd oefeningen die iets meer die nadruk leggen. Bijv db pullovers of onderhandse barbell rows etc. Zal ik nu ook tijdje met andere oefeningen gaan experimenten. Kijken hoe dat gaat.

Ik denk dat het moet kunnen, test e tot op wedstrijddag. Kwestie van in shape te zijn en dan nog eventueel vocht doelgericht aanpakke :p Ofwel stop je de test 2-3 weken ervoor?

Dieet ziet er wel oke uit, daar heeft iedereen z'n voorkeur in, je zal ondetussen wel weten wat werkt voor jou.

1 ding ben ik niet mee akkoord : 'Benen ga ik nu vooral isolatie doen' .. wat is dat voor gepussy :D squatten, pressen, lungen ja :D

haha wacht heb dat beetje krom verwoord. Ik bedoelde dat ik meer de nadruk ging leggen op isolatie. Eventueel 1 of 2 isolatie oefeningen in begin ipv compound. Volgorde veranderen zeg maar. En ja ik ben p*ssy :D maar dat terzijde :P

Ik snap niet waarom je niet liever voorkomt dan geneest. Bij suspension of prop heb je al stuk minder vocht.

suspension geeft veel vocht bro. Moet je zowieso goed weekje voor je wedstrijd mee stoppen. Test E levert theoretisch gezien ook wel vocht op. Maar dat valt bij mij echt reuze mee. Opzich helemaal geen probleen mocht ik laatste 2 weken nog vocht vasthouden is er nog altijd tijd genoeg om in te grijpen.

Btw als je nu al met je budget zit dan zou ik nog maar even nadenken over deelname.

Slip is 35 euro
Tanning en stuff 45 euro
Inschrijven 20 euro

etc etc..

Just to let you know. :)

hehe hmm slip en tanning jat ik van ibo :evil2: komt goed

ok deze week dus op cut dieet gegaan en overgestapt op ander gear. Nog niets extreems gedaan zo ver. Ook geen cardio :P

gewicht staat nu op 85kg. Bf vanochtend gemeten was 7.5%

7.5 is netjes man....en dat zonder cardio,verbandingsoventje ben je.

wat een k*tzooi :headbang: kom ik weer vol verwachting hier in kijken omdat het gebumped is en zie weer geen nieuwe pics :eyebrow::eyebrow::study:

wat een k*tzooi :headbang: kom ik weer vol verwachting hier in kijken omdat het gebumped is en zie weer geen nieuwe pics :eyebrow::eyebrow::study:

Heb hem Zondag nog gezien. Heeft iets of wat vocht verloren, door de verandering van gear, maar verder is zijn fysiek nagenoeg hetzelfde als op de laatste foto. Niet echt de moeite waard om nieuwe foto's te schieten dus. Denk over een week of 2 dat je regelmatig een foto update krijg.

Hoe gaat het trouwens verder met je borst dude :D ?

7.5 is netjes man....en dat zonder cardio,verbandingsoventje ben je.

hehe vanaf volgende week de volle lading met alles. En ook wat pistabletjes haha dan ga ik eraan :D

komt nog :P

rofl nog even geduld

Heb hem Zondag nog gezien. Heeft iets of wat vocht verloren, door de verandering van gear, maar verder is zijn fysiek nagenoeg hetzelfde als op de laatste foto. Niet echt de moeite waard om nieuwe foto's te schieten dus. Denk over een week of 2 dat je regelmatig een foto update krijg.

Hoe gaat het trouwens verder met je borst dude :D ?

die is gelukkig weer normaal geworden....:o don't try that shit at home

even maar eens een keer weer updaten. Ik wordt nu 2 weken lang begeleid door mike. Voor de gene die niet weten wie dat is, shame on you and stop bodybuilding. Iig ik moet alles voor me houden en kan niet veel zeggen, pics mag ik ook niet posten helaas. Hij helpt me nu iig met dieet en training, dat is heel erg verandert ook. Wat betreft resultaten, gaat het tot nu toe goed. Nog 6 weken te gaan en ik sta nu op 86kg. Bf is te laag om met huidplooimeter exact te meten. Maar is rond 4%. Ik ga me van de week inschrijven bij de 90kg klasse.

Terug
Naar boven