AndroidHealthClinic

Kuki's log naar herculescup

hehe zo snel groei ik niet he :P

deze week maar 1x getrained :toilet: k*t toetsen. Shape is nog goed, don't worry. Gisteren voor eerst in 4 weken benen getrained vanwege me onderrug. En heb ook meteen lopen deadliften wat ik al ruim 3 maanden niet had gedaan. Onze beste ibo moest me nog eerst half uur masseren voordat de pijn in me onderrug wat wegtrok en terug naar huis kon fietsen. Niet best iig...lig de hele dag te kreunen van spierspijn en zere onderrug :( Voorlopig raak ik niets zwaars meer aan. Volgonde week lekker rustig week, belooft wel wat :)

Ja "je" onderrug kan een rottige schakel zijn man...speelt bij mij ook altijd op.
Als dat niet zo was dan kom je zo'n beetje bij alles op max gaan,ik kan dat nu bv niet doen met squaten ivm de onderrug....zuigt. :(

• Topic Starter Topic Starter
gooooood morning vietnam!
I just love the smell of fresh anabolic juice in the morning *sniff* *sniff* **** yeah
well soldiers, lock and load your syringes and get ur food packed.
This war is going to get pretty ugly from here now on.
The catabolic enzymes have taken over more than half of our troops!
It's time to hit them hard boys and gain our ground back.

gvd wat ben ik gaar. Hele nacht niet geslapen. Uiteindelijk de laatste twee uur maar even 2pac in de oren gedraaid. Want had toch geen zin meer om in slaap te vallen. Sta ik weer om 5uur smiddags op. Nouja iig toetsen en gezeik en rotzooi zitten er alweer op voor een tijdje en het is nodig tijd om weer goed te knallen. Ben nu lekker aan ontbijten en zodaarlijk naar school. Gaat een zware dag worden zonder slaap....

hey blaqpoet ik zag je wel! hoe durf je in me log te kijken zonder te posten! :splat:

gooooood morning vietnam!
I just love the smell of fresh anabolic juice in the morning *sniff* *sniff* **** yeah
well soldiers, lock and load your syringes and get ur food packed.
This war is going to get pretty ugly from here now on.
The catabolic enzymes have taken over more than half of our troops!
It's time to hit them hard boys and gain our ground back.

gvd wat ben ik gaar. Hele nacht niet geslapen. Uiteindelijk de laatste twee uur maar even 2pac in de oren gedraaid. Want had toch geen zin meer om in slaap te vallen. Sta ik weer om 5uur smiddags op. Nouja iig toetsen en gezeik en rotzooi zitten er alweer op voor een tijdje en het is nodig tijd om weer goed te knallen. Ben nu lekker aan ontbijten en zodaarlijk naar school. Gaat een zware dag worden zonder slaap....

what the **** heb je gedaan dan zondagnacht?

wie wilt er vandaag nieuwe pics zien? :D

ok ben even accu van foto toestel aan laden. Neem hem zo mee naar gym laat ik wel een vriend daar fullbody pics schieten :) upload ze tegen 9uur

21:45 ......waiting......

zijn beetje teleurstellende fotos geworden :(

wat dan ? kwaliteit bedoel je ?

.....

Laatst bewerkt:
Echt een topfysiek!

Kan zo 1, 2, 3 geen minpunten ontdekken.:p
Onderarmen vol met aders:eek:

Wat zijn je stats op dit moment?

Ben de eerste die mag zeggen:

Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering gast.......... jij gaat lekkur ;)

edit: **** kubus was me voor

Zijn toch prima foto's ?

je bent zeker weer goed vooruit gegaan...had ook niet anders verwacht. :thumbs:

Terug
Naar boven