Fitness Seller

Kuki's log naar herculescup

ja lol, niets bijzonders nog verder aan de hand. Heb deze week dbols en slin eruit gegooit en Test en tren ook beide teruggeschroefd qua dosering. Vind het niet meer zo leuk hehe. Even paar weken tussen uit wat betreft aas en dan ga ik aan de deca.

verder gaat alles gewoon zijn gangetje. The usual training and eating :) Gewicht zoals altijd nog steeds vast op die gvd 88kg. Man volgens mij ben ik doomed for life op dat gewicht. Maar goed komt wel goed, doe er iig veel moeite voor al zeg ik het zelf. Tegenwoordig ben ik zelfs blij als ik zelfs 1 miezerige kg aan kom in een kuur want vrijwel alles wat ik aankom is vvm.

Misschien kun je wat minder clean eten? Dat heeft bij mij goed geholpen, kom je veel makkelijker aan. En als je toch al zo moeilijk vet aan zet zal het dan ook wel meevallen. 88kg Is natuurlijk niet zo veel.

Potverdomme, heb net je hele log gelezen.

Die foto's:eek: Topfysiek kerel. Die aders op je armen:eek:

Ik denk wel dat je nóg verder zou staan, mits wat meer regelmaat in je leven.:D

In ieder geval: veel succes verder, ik ga dit op de voet volgen.;)

• Topic Starter Topic Starter
vandaag vet % gemeten kwam uit op 8.6% - 90kg - 1.75m
en me rug is weer verdoet :(

Misschien kun je wat minder clean eten? Dat heeft bij mij goed geholpen, kom je veel makkelijker aan. En als je toch al zo moeilijk vet aan zet zal het dan ook wel meevallen. 88kg Is natuurlijk niet zo veel.
Misschien moet hij wat chocomel toevoegen.

Wat zijn je krachtstats op dit moment? Zie geen trainingen voorbij komen.

Misschien moet hij wat chocomel toevoegen.

Wat zijn je krachtstats op dit moment? Zie geen trainingen voorbij komen.

1. Not this shit again. Steek die chocomelk in je reet, thx. Ga nu niet weer voor de 100ste keer alles uitleggen.

2. Lekker saai om trainingen en setten op te schrijven. Wie vind dat intressant op te lezen?

3. Krachtstats? Geen flauw idee. Ik max niet. Dat hoort ook niet bij BB. Heb ik ook al 100x uitgelegt waarom.

ik post alleen de vorderingen en info en niet hoe me training eruit ziet. Das toch steeds hetzelfde geintje met meer of minder gewicht.

1. Not this shit again. Steek die chocomelk in je reet, thx. Ga nu niet weer voor de 100ste keer alles uitleggen.

2. Lekker saai om trainingen en setten op te schrijven. Wie vind dat intressant op te lezen?

3. Krachtstats? Geen flauw idee. Ik max niet. Dat hoort ook niet bij BB. Heb ik ook al 100x uitgelegt waarom.

Kun je je log dan niet beter verplaatsen naar de kuurdagboek sectie?

Haha, je gaat er nog op in ook was een grapje die choco. Drink het zelf ook niet. ;)
Maar dan kan je net zo goed een topic open bij post je foto's, vind het niet echt een trainingslog.

Ik vind het interessant om te lezen, setjes en reps zijn ook niet altijd leuk om te lezen.

congratz met het aantikken van de 90 :banana:

Tijd voor een update sl*t. Hoorde dat je überskinny bent geworden.

Ik zag hem laatst in skinny jeans lopen

wat is er toch met je gebeurd dude

Tijd voor een update sl*t. Hoorde dat je überskinny bent geworden.

ja ben deze maand snel door me geld gegaan lol. Ben al 3 weken qua voeding alles van me ouders uit de koelkast aan het jatten :evil2:
Volgende week weer geld binnen, dan even flink boodschappen doen en weer vol aan de gear :banana:

Rug schema heb ik veranderd. ben vooral close grip row oefening aan doen voor meer dikte. Vind wijdte wel goed zo anders wordt verschil ook te groot met onderrug. Onderrug desondanks dat het elke dag kapot is train ik het alsnog 2x per week. Hoop dat de pijn een keer overgaat. Is wel weer aardig bijgetrokken.

Borst schema ook omgegooid. Train ze nu met infinity. Hij molt me wel...voel alles behalve me borst...

kwaliteit moeten jullie maar even voor lief nemen. Is koud met telefoon gemaakt.

2ns6o35.jpg

2v9szki.jpg

Ik maakte een grapje over ''skinny'' zijn, maar dit is wel heel erg. OMFG!! Word tijd dat ik je weer eens kom afbeulen.

Maar wat heb je precies aan je rugschema veranderd dan? Dat deden we een paar weken geleden toch al :) ?

Wat een buffel. :)

Had tenminste die gordijnen dicht gedaan noob.

Ik maakte een grapje over ''skinny'' zijn, maar dit is wel heel erg. OMFG!! Word tijd dat ik je weer eens kom afbeulen.

Maar wat heb je precies aan je rugschema veranderd dan? Dat deden we een paar weken geleden toch al :) ?

db rows eruit gegooid. Doe nu T-bar rows. Vorige keer tot 120kg gegaan. Had niet verwacht dat T-bars zo zwaar zijn :o Ronnie coleman T-bar rows zitten er voorlopig niet in hehe. Deadlifts ook erin en bij benen ook. Verder switch ook van isolatie oefeningen elke week.

nu moet jij alleen nog knallen :p

Had tenminste die gordijnen dicht gedaan noob.
ja kwam ik achteraf pas achter...en toen werd weer te donker....

He he,menig dbb'er zou willen dat hij ook zo skinny was.

Terug
Naar boven