Fitness Seller

Kuki's log naar herculescup

Doe nu T-bar rows. Vorige keer tot 120kg gegaan. Had niet verwacht dat T-bars zo zwaar zijn :o Ronnie coleman T-bar rows zitten er voorlopig niet in hehe.

Wussy!! :D :p

Rug ziet er vrij goed uit en kan idd nog meer dikte gebruiken, al komt dat niet zo ineens tevoorschijn, ik heb de indruk dat bij mij die dikte er stilaan komt door de echte ' zware ' oefeningen zoals t bars, deadlifts en bor's.

• Topic Starter Topic Starter
Wussy!! :D :p

Rug ziet er vrij goed uit en kan idd nog meer dikte gebruiken, al komt dat niet zo ineens tevoorschijn, ik heb de indruk dat bij mij die dikte er stilaan komt door de echte ' zware ' oefeningen zoals t bars, deadlifts en bor's.

geloof ik best, daarom ben ik me daar nu ook meer op aan het richten :D
hoeveel doe jij trouwens die t-bars? Ben wel benieuwd ter vergelijking.

Ikzelf heb maximum eens 9 plates gedaan ( = 20 * 9 ) + nog is een deel van de olympische baar ( ook 20 kg ).. meer kan er niet op de baar :D Moet toegeven dat ze dan wel niet echt strict te noemen zijn...maximum 8 reps ofzo. Acht plates doe ik wel redelijk strict voor een 10-12 reps! Hangt er ook vanaf als hoeveelste oefening, is meestal 3de bij ons.

AronW doet trouwens bijna altijd 9 plates en dan nog 12-15 reps ofzo :d

Ikzelf heb maximum eens 9 plates gedaan ( = 20 * 9 ) + nog is een deel van de olympische baar ( ook 20 kg ).. meer kan er niet op de baar :D Moet toegeven dat ze dan wel niet echt strict te noemen zijn...maximum 8 reps ofzo. Acht plates doe ik wel redelijk strict voor een 10-12 reps! Hangt er ook vanaf als hoeveelste oefening, is meestal 3de bij ons.

AronW doet trouwens bijna altijd 9 plates en dan nog 12-15 reps ofzo :d

holy fuuuck! :eek: alsnog 160kg....kom ik aan met 125 :grumble: :headbang:
AronW is pro die houden we erbuiten :D

db rows eruit gegooid. Doe nu T-bar rows. Vorige keer tot 120kg gegaan. Had niet verwacht dat T-bars zo zwaar zijn :o Ronnie coleman T-bar rows zitten er voorlopig niet in hehe. Deadlifts ook erin en bij benen ook. Verder switch ook van isolatie oefeningen elke week.

nu moet jij alleen nog knallen :p

Ben al niet meer te redden :o .

ja kwam ik achteraf pas achter...en toen werd weer te donker....

hahahaha

Ik zie je foto's nu pas man...ziet er goed uit! Dat wordt zeker knallen volgend jaar. En met die t-bar row...ik doe ook niet meer dan 140kg....laat die belgen toch joh! hahaha

Ik zie je foto's nu pas man...ziet er goed uit! Dat wordt zeker knallen volgend jaar. En met die t-bar row...ik doe ook niet meer dan 140kg....laat die belgen toch joh! hahaha

aah gelukkig ik zat al een in een hoekje te huilen hehe. Volgend jaar zeker knallen jij ook! :D

Nou vind t maar een schrale troost :roflol:

Goeie rug trouwens Kuki

zelfs ik doe 80kg aan met schijven en dan als je bar meetelt 100kg met eaasyyy:P

scchaam jullie

Update?

Heb vernomen dat je een uber ecto bent geworden. NICE!

Update?

Heb vernomen dat je een uber ecto bent geworden. NICE!

tja feestdagen....wat moet ik er van zeggen :o
1 week weggeweest. Gister flink gezopen...katabole dagen.

Wat wedstrijd verder betreft...heb toch besloten om deze voorbij te laten gaan. De bedoeling was om er beter bij te staan, maar dat is voor zo ver ik wou niet gelukt. Kwam te veel prive zaken steeds tussendoor. Maar goed nieuw jaar nieuwe kansen. Hopelijk beloofd dit jaar meer.

Iig de planning wordt nu verschoven naar september. Ik zal gewoon deze log gebruiken om jullie op hoogte te houden. Borst trekt al flink bij de laatste tijd. Sta versteld dat het nog niet afgescheurd is met wat infinity me allemaal aandoet...

People don't worry. Ik beloof dat jullie bij de volgende grote update uit jullie stoelen schieten.

stay anabolic and train hard!

keep up the good work, animal!!!

Is beter bro. Hebben het er gister irl. ook nog even over gehad. Als je meedoet, moet je voor de overwinning (dus doorstoten na de a/b) gaan en niet als podium opvulling. Nu de aankomende maanden hard knallen en je zal, ondanks dat iedereen op dbb je fysiek lang en breed kent, ze allemaal versteld laten staan. Ken de plannen, dus dat gaat helemaal goed komen :D

Is beter bro. Hebben het er gister irl. ook nog even over gehad. Als je meedoet, moet je voor de overwinning (dus doorstoten na de a/b) gaan en niet als podium opvulling. Nu de aankomende maanden hard knallen en je zal, ondanks dat iedereen op dbb je fysiek lang en breed kent, ze allemaal versteld laten staan. Ken de plannen, dus dat gaat helemaal goed komen :D

:evil2::eyebrow: ben benieuwd

Ok...plannen zijn toch weer verandert :o
We gaan de JBC toch pakken. Er zijn een paar mensen die sterk in me geloven hehe.
iig ben net in de bulk weer en hou ook redelijk wat vocht vast. Gains gaan ook goed. Zo goed dat ik het zonde vind om nu te gaan cutten. Aankomende 3 weken ga ik gewoon hiermee verder. Dit is wel cleanbulk he. Geen gerommel. In februari begin ik aan de cut. Dus heb dan een kleine 8 weken tijd om in shape te komen. Lijkt mij voldoende, aangezien me bf ook niet al te hoog is (8%). Verder ook nog leuk omdat ik dan nog in junior val. Kan ik niet een ander keer meemaken. iig ik ga er hard er tegen aan en draai mee met junior en tot 90kg klasse en hopelijk nog de overall en wie weet kom ik met 3 bekers terug :D

alles onder voorbehoud natuurlijk :toilet:

Ok...plannen zijn toch weer verandert :o
We gaan de JBC toch pakken. Er zijn een paar mensen die sterk in me geloven hehe.
iig ben net in de bulk weer en hou ook redelijk wat vocht vast. Gains gaan ook goed. Zo goed dat ik het zonde vind om nu te gaan cutten. Aankomende 3 weken ga ik gewoon hiermee verder. Dit is wel cleanbulk he. Geen gerommel. In februari begin ik aan de cut. Dus heb dan een kleine 8 weken tijd om in shape te komen. Lijkt mij voldoende, aangezien me bf ook niet al te hoog is (8%). Verder ook nog leuk omdat ik dan nog in junior val. Kan ik niet een ander keer meemaken. iig ik ga er hard er tegen aan en draai mee met junior en tot 90kg klasse en hopelijk nog de overall en wie weet kom ik met 3 bekers terug :D

alles onder voorbehoud natuurlijk :toilet:

Succes sletje.

Terug
Naar boven