- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
beter reageer je een beetje serieus op kiku zijn posts, anders gaat ie je vertellen hoeveel sterker ie wel niet is als jou.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter reageer je een beetje serieus op kiku zijn posts, anders gaat ie je vertellen hoeveel sterker ie wel niet is als jou.
gok ongeveer
max 12%
min 10%
kan het niet precies meten
KukiShu, ziet er goed uit jongen! Ben je toevallig Afghaans? Je lijkt qua gezicht echt heel veel op een vriend van mij.

dude als je niets zinnigs te melden hebt reageer je maar niet in mijn log ok?
en **** yeah als jij met je grote mond tof loopt te doen dan kan je erop rekenen dat ik je terug in je plaats zet. Dus ga nou niet huilen en richt je tijd beter wat meer in je training en waardevolle dingen dan onzin te posten grotendeels van je tijd want je bent er ook veels te oud voor.
Nogmaals verdere duscussie hier over gaat hier niet door. Maak maar anders een waardeloze topic en ga daarin erover pikkeren.

omg dude ik kom uit iran, ben roxxe's neefje. Hoe vaak heb ik dat wel niet gezegt
![]()
Maar ik vind jullie echt als 2 druppels water.
. Dude!!! Erg vet!! (had deze nou maar in de contest gezet). Enige "minpuntje" is dat je borst ietwat vlak oogt.
.Oké, even een paar puntjes. Je borst moet wat voller worden, en je hams moeten wat bijgetrokken worden. Zoals een tijdje terug, toen waren ze een stuk voller. Je rug, vooral onderrug, heb je wel bij kunnen trekken. Nice dude, maar irl. oogt het allemaal beter.
**** die p*ssy ass bullshit, dat wordt enkel trainen en eten voor je, sl*t. Dan own je over een paar maanden iedereen on stage.
Toen stond hij er irl. beter bij. Zo zie je maar hoe foto's kunnen vertekenen.

Gewicht zoals altijd nog steeds vast op die gvd 88kg. Man volgens mij ben ik doomed for life op dat gewicht. Maar goed komt wel goed, doe er iig veel moeite voor al zeg ik het zelf. Tegenwoordig ben ik zelfs blij als ik zelfs 1 miezerige kg aan kom in een kuur want vrijwel alles wat ik aankom is vvm.