MuscleMeat

Kuki's log naar herculescup

• Topic Starter Topic Starter
beter reageer je een beetje serieus op kiku zijn posts, anders gaat ie je vertellen hoeveel sterker ie wel niet is als jou.

dude als je niets zinnigs te melden hebt reageer je maar niet in mijn log ok?
en **** yeah als jij met je grote mond tof loopt te doen dan kan je erop rekenen dat ik je terug in je plaats zet. Dus ga nou niet huilen en richt je tijd beter wat meer in je training en waardevolle dingen dan onzin te posten grotendeels van je tijd want je bent er ook veels te oud voor.

Nogmaals verdere duscussie hier over gaat hier niet door. Maak maar anders een waardeloze topic en ga daarin erover pikkeren.

kuki wat is je bf daar op die foto s?

Klasse Fysiek, Kuki!

Succes man,ga deze zeker volgen !

KukiShu, ziet er goed uit jongen! Ben je toevallig Afghaans? Je lijkt qua gezicht echt heel veel op een vriend van mij.

dude als je niets zinnigs te melden hebt reageer je maar niet in mijn log ok?
en **** yeah als jij met je grote mond tof loopt te doen dan kan je erop rekenen dat ik je terug in je plaats zet. Dus ga nou niet huilen en richt je tijd beter wat meer in je training en waardevolle dingen dan onzin te posten grotendeels van je tijd want je bent er ook veels te oud voor.

Nogmaals verdere duscussie hier over gaat hier niet door. Maak maar anders een waardeloze topic en ga daarin erover pikkeren.

oei oei oei daaar begint de ellende alweer :D

omg dude ik kom uit iran, ben roxxe's neefje. Hoe vaak heb ik dat wel niet gezegt :mad:

:P

Haha ik liet je foto's aan m zien. Hij zei, mooi lichaam maar lijkt er niet echt op. Volgens hem vind ik als Nederlander alle buitenlanders op elkaar lijken:P Maar ik vind jullie echt als 2 druppels water.

Zal wel.

damn gast.. zieter echt goe uit!

Oké, even een paar puntjes. Je borst moet wat voller worden, en je hams moeten wat bijgetrokken worden. Zoals een tijdje terug, toen waren ze een stuk voller. Je rug, vooral onderrug, heb je wel bij kunnen trekken. Nice dude, maar irl. oogt het allemaal beter.

**** die p*ssy ass bullshit, dat wordt enkel trainen en eten voor je, sl*t. Dan own je over een paar maanden iedereen on stage :D .

Dude!!! Erg vet!! (had deze nou maar in de contest gezet :D ). Enige "minpuntje" is dat je borst ietwat vlak oogt.

Toen stond hij er irl. beter bij. Zo zie je maar hoe foto's kunnen vertekenen :) .

Oké, even een paar puntjes. Je borst moet wat voller worden, en je hams moeten wat bijgetrokken worden. Zoals een tijdje terug, toen waren ze een stuk voller. Je rug, vooral onderrug, heb je wel bij kunnen trekken. Nice dude, maar irl. oogt het allemaal beter.

**** die p*ssy ass bullshit, dat wordt enkel trainen en eten voor je, sl*t. Dan own je over een paar maanden iedereen on stage :D .

Toen stond hij er irl. beter bij. Zo zie je maar hoe foto's kunnen vertekenen :) .

fuuuuck yeah :banana: :hornyna:

Lets hope so... :D

Kuki ! update.....

ja lol, niets bijzonders nog verder aan de hand. Heb deze week dbols en slin eruit gegooit en Test en tren ook beide teruggeschroefd qua dosering. Vind het niet meer zo leuk hehe. Even paar weken tussen uit wat betreft aas en dan ga ik aan de deca.

verder gaat alles gewoon zijn gangetje. The usual training and eating :) Gewicht zoals altijd nog steeds vast op die gvd 88kg. Man volgens mij ben ik doomed for life op dat gewicht. Maar goed komt wel goed, doe er iig veel moeite voor al zeg ik het zelf. Tegenwoordig ben ik zelfs blij als ik zelfs 1 miezerige kg aan kom in een kuur want vrijwel alles wat ik aankom is vvm.

Oke,Ik dacht die kuki gaat nooit meer off....die vindt dat veel te lekker ! :D
Maare 88kg of niet je straalt nu wel 100% bodybuilding uit.Toen je ik leerde kennen bij f&f was het hele andere koek.No more....

Damn brute foto's Kuki, zeer complete fysiek.

Borst oogt iets wat plat ja, met die side triceps bijvoorbeeld, maar verder kk bruut! :bow:

nette foto's kukishu !! :thumb:

Terug
Naar boven