Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heath heeft een dunne fascie, dus zijn genen spelen een echt dikke rol bij spieropbouw.
Ja Loo, zo hoor je nog eens wat.
Fascie is het bindweefsel dat de spieren bij elkaar houd. Wanneer dit bindweefsel stug en/of dikker is kan dat je groei beperken. B.v. kuiten of triceps die zeer moeilijk groeien.
Met een flexibeler en dunner fasscie kan de spier makkelijker groeien en krijg je vollere spierbuiken.
Een fascie is opgebouwd uit eleastine en callogeen, hoe meer elastine hoe rekbaarder het Fascie, dit zal per persoon anders zijn.
FST-7 de trainingmethode die Heat gebruikt richt zich met de laatste set op het oppompen van de spier. Hierdoor wordt er meer spanning op het Fascie gezet waardoor deze oprekt (door het extra bloed in de spier) wat een nog grotere pomp en groei mogeljikheden bied.
Fascie is het bindweefsel dat de spieren bij elkaar houd. Wanneer dit bindweefsel stug en/of dikker is kan dat je groei beperken. B.v. kuiten of triceps die zeer moeilijk groeien.
Met een flexibeler en dunner fasscie kan de spier makkelijker groeien en krijg je vollere spierbuiken.
Een fascie is opgebouwd uit eleastine en callogeen, hoe meer elastine hoe rekbaarder het Fascie, dit zal per persoon anders zijn.
FST-7 de trainingmethode die Heat gebruikt richt zich met de laatste set op het oppompen van de spier. Hierdoor wordt er meer spanning op het Fascie gezet waardoor deze oprekt (door het extra bloed in de spier) wat een nog grotere pomp en groei mogeljikheden bied.

Maar hij deed het zonder synthol.doet me aan kevin denken,die had ook zo'n brute triceps

De fascinatie over fascia door bb "experts".
Er zit een zacht laagje bindweefsel rond de spier, en hoewel het zeer flexibel en extreem adaptief is en eigenlijk weinig weerstand kan bieden wanneer iemand bijv. dikker wordt, houdt dit ene dunne vliesje toch wel de hele groei tegen zeker! Is dat nou niet jammer? Snel laten we het "oprekken" zodat het niet meer zo "hardnekkig" onze groei tegenhoudt.

Even een les in anatomie: er zit een fascie rondom botten, spieren, en ook nog subcutaan (rondom de vetlaag e.d. meer). Allemaal om structuur te geven in het lichaam, maar adaptief aan het volume van lichaamsweefsels.dus iemand die dikker wordt rekt de fascia van zijn spieren op volgens jou?
dikker worden en spiergroei is niet hetzelfde he ....
Ik verwacht helemaal niet dat je geloof hecht aan om het even wie. Tenzij het een wetenschapper is die écht weet waarover ie spreekt.en aan wie denk je dat ik meer geloof hecht? hany of bigt? moeilijke keuze hoor![]()
dus iemand die dikker wordt rekt de fascia van zijn spieren op volgens jou?
dikker worden en spiergroei is niet hetzelfde he ....
en aan wie denk je dat ik meer geloof hecht? hany of bigt? moeilijke keuze hoor![]()
Even een les in anatomie: er zit een fascie rondom botten, spieren, en ook nog subcutaan (rondom de vetlaag e.d. meer). Allemaal om structuur te geven in het lichaam, maar adaptief aan het volume van lichaamsweefsels.
Ik verwacht helemaal niet dat je geloof hecht aan om het even wie. Tenzij het een wetenschapper is die écht weet waarover ie spreekt.
of het door het oprekken van de fascia komt of wat anders weet ik niet maar het werkt, net als de fst-7 trainingsmethode ook al bewezen heeft te werken, komt het daardoor of door wat anders kan me verder eigenlijk gestolen worden, as long as it does the trick.Heb je daar dan misschien ook bronnen van?De fascinatie over fascia door bb "experts".
Er zit een zacht laagje bindweefsel rond de spier, en hoewel het zeer flexibel en extreem adaptief is en eigenlijk weinig weerstand kan bieden wanneer iemand bijv. dikker wordt, houdt dit ene dunne vliesje toch wel de hele groei tegen zeker! Is dat nou niet jammer? Snel laten we het "oprekken" zodat het niet meer zo "hardnekkig" onze groei tegenhoudt.